Gå til innhold

Rugeboken

bizzy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så koselig med mange meldingen i boken!!!!!

Vi er så lykkelige!! Men også litt spente, er jo ganske mange dersom, hvisom, atte ting å forholde seg til.. Men tenker så positivt som vi klarer og nyter magen og de to lykketrollene som bokser, snurrer og sparker :hjerte: :hjerte:

Magen er blitt stooooooor! Nærmer meg der jeg var i uke 35 med Jørgen. Livmoren er helt oppunder brystbenet og ribbeina begynner å få gjennomgå :ler: Ønsker meg noen ekstra cm på midten i lengderetningen slik at jeg kunne fått litt plass til magesekk, lunger og blære! MAgen er helt annerledes denne gangen, med jørgen var den spiss og nådde aldri opp til ribbeina (satt lavt) Denne gangen er den BREI og fyller helt fra dusken og oppunder ribbeina.. Men så ligger de jo på hver sin side av navlen så jeg kommer vel til å vokse godt i bredden også.

I dag var vi å omplasserte katten :( Ingen lett avgjørelse, men vi har funnet en flott familie så han kommer til å få det veldig bra! Etter at vi hadde levert han dro vi i dyreparken og koste oss! Hadde med vogn til jørgen, som han var ganske så uinteressert i å sitte i, skulle gjerne ha lånt den litt jeg :ler: Neste gang tror jeg faktisk vi kommer til å droppe vogn til han og heller låne rullestol til meg. Litt flaut, men klarer ikke så mye trasking. Merker det nå at det ble en litt vel lang dag, og har hatt endel kynnere i kveld. Så da er det bare å leke handikappet neste gang :sjenert:

Her er redebyggingen i gang og mannen pusser og flikker det siste på gjesterommet ;) Når han er ferdig med det har jeg lagt inn ønske om fullstendig rundvask av hele huset, inkl tak og vegger :ler: Og når det er gjort så kommer vi til å skaffe oss vaskefirma! Jeg orker ikke husvask for tiden, og ser ikke for meg at det blir noe enklere når tvillingene er kommet. Så da kan det være greit å heller kjøpe seg litt fri! Får sikkert mer enn nok å gjøre i løpet av døgnet uansett!

Vel, det var vel dagens hendelser herfra, ligger strak ut på sofaen og sløver, mens mannen jobber.... Litt kjip følelse, men noen ganger bare er det slik det er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det etter forholdene står bra til. Så får vi krysse fingrene for at de får holde seg der inne lengst mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mye å fordøye på en gang bizzy! Imponert over pågangsmotet og styrken din - dette kommer dere til å klare strålende, det er jeg helt sikker på! De to små gullene har valgt en fantastisk flott familie, og jeg gleder meg til å få ta del i det store som skal skje via dagboken din! :klem:

Nå får vi bare krysse fingre og tær for at de får bo inni magen i mange uker til... :)

Tenker masse på deg og den lille familien din (som snart blir MYE større!!! :legrine: )

Goooood :klem: fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var mye å fordøye på en gang bizzy! Imponert over pågangsmotet og styrken din - dette kommer dere til å klare strålende, det er jeg helt sikker på! De to små gullene har valgt en fantastisk flott familie, og jeg gleder meg til å få ta del i det store som skal skje via dagboken din! :klem:

Nå får vi bare krysse fingre og tær for at de får bo inni magen i mange uker til... :)

Tenker masse på deg og den lille familien din (som snart blir MYE større!!! :legrine: )

Goooood :klem: fra meg!

Må bare signere Madden som skrev akkurat det jeg satt og tenkte.

Dette skal gå bra! Både for prinsessa og hennes bror. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at dere fikk gode nyheter, og er positive! :-D Det høres jo bra ut i forhold til lillegutt, dette skal gå bra! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Nå har jeg lest igjennom siste sidene i dagboken din, og må si at jeg ble utrolig glad på dine vegne da jeg først så du ventet tvillinger. Så morro da :)

Jeg er utrolig glad for at det gikk såpass bra i Oslo, og krysser alt for at det fortsetter sånn :)

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle oppmuntrende og rørende meldinger!!!! Er så koselig :)

For å gjøre uken komplett har både jeg og mannen fått bihulebetennelse... Ubeskrivelig irriterende, og ikke bare litt plagsomt :sur: Og på fredag har jeg eksamen, som jeg ikke akkurat har fått lest mye til i det siste, og disse dagene med utrolig hodepine og feber så har det jo ikke akkurat blitt mye lesing heller. Ja ja, får uansett møte opp å gjøre mitt beste, og deretter krysse fingre og tær!

Men nå en liten blund før jeg skal løse et eksamenssett og deretter hente Jørgen i barnehagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med bihulebetennelse! :troest::klem:

Skjønner det ikke har blitt mye lesing med så mye dere har hatt å stri med i det siste. Du er uansett flink som gjør ditt beste og stiller opp uansett! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Knøttet: :klem: Takk for gode ord!!!

I dag har jeg vært på min siste svangerskapskontroll hos fastlegen! Og tallene er som følger;

Vekt: +7kg

BT: 100/60

HB: 10,9

Urin: Protein +1, Eggehvitestoffer +1, Glukose +2

SF mål: 23

Resten av kontrollene skal foregå på sykehuset arendal, Rikshospitalet og Jordmor i Grimstad.

Ellers så startet dagen i dag ganske så snålt.. Jørgen kom tassende inn i sengen vår kl. 6 og la seg godt til i armkroken og sa; Kjempeglad i mamma jeg! :hjerter_rundt: Da vi stod opp fant vi fram piratkostymet til jubel, men da han skulle ha det på ombestemte han seg :klø: Så han dro i barnehagen i body og strømpebukse, med piratkostymet i en pose! Han hadde visst villet ha det på når han så at alle de andre også hadde kledd seg ut.

Men nå skal jeg løse noen eksamenssett og satse på at jeg får litt bedre følelse for eksamen i morgen! Pleier ikke lese så masse dagen før, men gjør et lite unntak i dag!!!

Babyene i magen romsterer masse og holder meg våken flere ganger i løpet av natten, så må rekke å sove litt også før jeg skal hente piraten min kl. 16! Ønsker meg flere timer i døgnet!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så skjønn mage!!!! :hjerte: Savner babymagen min skikkelig når jeg ser sånne bilder...for akkurat nå er den IKKE noe vakkert syn! :ler: (Burde ta sit-ups ja... :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...