Gå til innhold

Rugeboken

bizzy

Anbefalte innlegg

Madden: :klem1: Det var en skikkelig bli glad melding!!! Tusen takk!!!!! Skikkelig bonusklaff denne gangen så da blir det tre svangerskap og tre barn, på tross av en sa! Superdupert :hoppe:

Knøttet: Bare koselig, sendte pm fordi jeg følte for å ha det litt privat ;) Gleder meg veldig til ultralyd i morgen, men så er det jo alltid litt skummelt også.. Tenk om de finner noe galt... Men slik har jeg bestemt meg for at jeg IKKE skal tenke! Så dermed basta!!! Har litt følelsen av at det er to av samme kjønn, men aner ikke hvorfor :klø: Noen dager tror jeg det er to jenter andre dager to gutter. Kanskje det egentlig er et tegn på at det er en av hver? :ler:

Vognen kan brukes hele vognperioden, først skal den brukes med to stk hardbager som monteres mot den som triller, og så settes sportsvogndelen på og da sitter de "fremovervendt". Tror vi kommer til å bil veldig fornøyd ;) Her er det bilde av vognen med hardbager om du vil se ;)

Grugleder meg til ul i morgen! Gleder meg mest, og litt spent på oppfølgningen

jeg skal få videre.. Har forsøkt å finne info på nettet, men det står mye forskjellig på de forskjellige stedene..

Ellers så har det ikke skjedd så mye... er blitt sørpe forkjøla, men det er jo ikke noen stor overraskelse siden Jørgen var syk i helgen. Men forhåpentligvis så går det fort over :tommelsmil:

Grrrr... litt irritert på mannen. Vi skulle kose oss med taco i kveld, hadde fisk til middag og da blir jeg så kjøttsugen til kvelden :flire: Men nå har han sittet i telefonmøte siden kl.21.... Og det begynner å nerme seg leggetid for min del :rope::sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til på UL idag!!

Veldig kos å lese her hos deg for tiden :) Alltid det altså, men særlig nå! ER bare ikke så aktiv på KG for tiden selv, er litt KGlei.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tristbla: :gråte: :tristbla: Inni magen min bor det en frisk og perfekt jente, og en syk liten gutt :tristbla: :gråte: :tristbla: Så i morgen klokken ti har vi time på rikshospitalet for å se hva det er og om noe kan gjøres. Ikke akkurat den beskjeden vi håpet å få :tristbla:

Føler egentlig at jeg har en ut av kroppen opplevelse, og det har vel ikke helt gått opp for meg at vi i morgen skal til landets fremste eksperter for å se på lillegutt... Må berømme sykehuset for måten de tok seg av oss i dag!!! Men skulle ønske vi bodde i Oslo akkurat nå slik at vi slapp å vente helt til i morgen.

:gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for sms vennen...

Dette var vond beskjed å få, dette skulle jo ikke skje... Dere kan ikke annet enn å vente til i morgen og få litt mer svar da.

Skjønner at du føler deg helt fullstendig satt ut.... Å, hadde jeg bare kunnet gjort noe for deg, vennen... :klem:

Tenker på dere alle fem :klem: :klem: :klem: :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sneket litt i kulissene her, men nå må jeg stå frem her... :sjenert:

Så ufattelig vanskelig det må være å få en sånn beskjed!

Det er jo kjempeflott at den lille jenta er perfekt og trist, men samtidig blir jo den gleden skjøvet litt bort vil jeg tro :(

Håper dere får god veiledning og masse informasjon på Riksen i morra. Regner vel kanskje ikke med at du vil ut med diagnose her inne, men jeg håper det som feiler lille gutten deres er noe som lar seg leve med/fikses på/eller i hvertfall får et liv med masse livsglede.

Lykke lykke til hverfall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselige hilsener!!! Det gjør veldig godt i en vanskelig stund!

Kommer tilbake med litt info når vi vet mer, men aner ikke om det er ting vi ønsker holde for oss selv. Det får vi se etterhver.

Blir noen lange timer frem til kl.10 i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff.....

Du er vel hos legen no. Håpar at det ikkje er fullt så ille som det såg ut ved første augekast og at dei kan gjere noko for lille gutten i magen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...