Jinx Skrevet 23. desember 2007 #441 Del Skrevet 23. desember 2007 God Jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 23. desember 2007 #442 Del Skrevet 23. desember 2007 Ønsker deg og dine en riktig god jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 23. desember 2007 #443 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) God jul!! Endret 23. desember 2007 av Knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 23. desember 2007 #444 Del Skrevet 23. desember 2007 Innom for å ønske deg og familien en riktig god jul!! God fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 24. desember 2007 #445 Del Skrevet 24. desember 2007 Riktig God Jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #446 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg skal ha tvillinger Trodde jo det da jeg fikk mage allerede 8 uker på vei, men de så jo bare et foster når jeg var på sjekk da jeg var 9 uker på vei :klø: Men i dag var det ingen tvil Det første jeg så da de satte ul-hodet på magen var to hoder, tror jeg ble like overrasket som legen Står jo i papirene mine at jeg var på ul i uke 9 og at det er 1 foster! Men det er feil, inni min mage bor det to sprell levende små turbomennesker Fikk ikke målt skikkelig og heller ikke vite hverken kjønn eller om de er en eller to egget, de hompet og styrte så fælt begge to at jeg er sikker på at de kommer ut med blåmerker! Men skal tilbake den 31.januar for ny ul og forhåpentligvis så får vi vite mer da!! Ellers så har jeg jo gått i en slags rus - zombie tilstand i dag Dette er litt av en uke, i går fikk jeg karakter på anatomieksamen og er kjempefornøyd med en B!! I dag fikk jeg se to nydelige små babyer i full fart i livmoren min, og i morgen drar vi til Barcelona for helgen!!! Kan det bli bedre?! Kanskje de har mye fint babytøy der Hmm, lurer på hvor lang tid det egentlig tar før det går opp for meg hva som skal skje om 5-6mnd...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 16. januar 2008 #447 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) what?! Er du gal?! Gratulerer så utrolig mye med dobbelt opp!!!! Så utrolig morsomt! Må si jeg er litt misunnelig nå, altså edit: ble så sjokkert at jeg greide å stave sjokkert feil Endret 16. januar 2008 av Knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 16. januar 2008 #448 Del Skrevet 16. januar 2008 Gratulerer så mye med to små i magen :juhu: :babysmokk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 16. januar 2008 #449 Del Skrevet 16. januar 2008 Oi! tvillinger!! Gratulerer så masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 16. januar 2008 #450 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Oj..... Så morsomt med to små knøtt i magen!!! Endret 16. januar 2008 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 16. januar 2008 #451 Del Skrevet 16. januar 2008 TO??? Utrolig morsomt Gratulerer da! Klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 16. januar 2008 #452 Del Skrevet 16. januar 2008 HVA!! Så utrolig morsomt!! Gratulerer så mye! Det var jo kjempe gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 16. januar 2008 #453 Del Skrevet 16. januar 2008 Oi. Så spennende. Gratulerer med to i magen, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 16. januar 2008 #454 Del Skrevet 16. januar 2008 Gratulerer med to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 17. januar 2008 #455 Del Skrevet 17. januar 2008 Så morsomt; det må være smittsomt dette her med tvillinger... Mangnhild og Jinx - nå deg. Gratulerer så masse. Og god tur til Barcelona. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 17. januar 2008 #456 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Næmmen! Så super heldig du er Bizzy! Gratulerer så mye!! :hjerte: Du har veldig mye å glede deg til! Kjenner at jeg er litt missunnelig.. og da jeg selv var på UL forrige uke syns jeg at det godt kunne ha vært to der igjen Jeg får vel ønske deg velkommen til Dobbel Glede da! (jeg er Solice der ) Hurra! Endret 17. januar 2008 av Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 17. januar 2008 #457 Del Skrevet 17. januar 2008 Gratulerer så mye med TO babyer i magen! :babysmokk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #458 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Tusen takk for mange koselige meldinger!!!! Har nok ikke helt gått opp for meg enda. Litt sånn to! TO! TO!!TO!!! følelse Men jeg gleder meg masse, og bekymrer meg masse.. Både for hvordan svangerskapet kommer til å gå, er redd for komplikasjoner og tidlig fødsel. Også er jeg redd for at jeg ikke orker/klarer å konsentrere meg nok om skolen. Skal jo ha siste eksamen 6.juni, og med termin 1.juli så kan det bli litt vel trangt med tanke på at det er tvillinger. Men eksamen kan jeg jo alltids ta opp igjen, bare alt går bra med de to små miraklene!!!!!!!! I dag reiser vi til svigers og i morgen tidlig tidlig.. (drar fra svigers kl.05) setter vi oss på flyet til Barcelona for helgen!!! Skal bli deilig å komme litt vekk bare oss to, og kanskje få tid til å fordøye dette litt helt for oss selv Kjenner masse liv, men enda ikke slik at det kjennes noe serlig på utsiden! Mannen er i allefall ikke sikker på at han har kjent noe enda, mens jeg kjenner det også på utsiden... - tror jeg Litt lettere når jeg alikevel kjenner det på innsiden Jørgen er ikke så veldig interessert i den voksende magen, bortsett fra en gang i blandt når han nupper på den og sier at det er racerbil inni Tror nemlig det er det han ønsker seg mest av alt Veldig opptatt av racerbiler og Lynet McQueen.. Ja, han har sett filmen Biler litt mer enn en gang Men nå en halvtime på øyet før jeg henter i barnehagen Endret 17. januar 2008 av bizzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 17. januar 2008 #459 Del Skrevet 17. januar 2008 Det går nok helt toppers skal du se. Men jeg skjønner hva du mener. Ha en flott tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. januar 2008 #460 Del Skrevet 17. januar 2008 Så herlig med Barcelona-tur! Var der for en del år siden, virkelig fin tur og mye å se og oppleve! God tur! :-D Skjønner at du bekymrer deg litt ekstra når det er tvillinger, men det går nok helt fint. Snakk med legen eller jordmoren din om du blir veldig bekymret Så søt Jørgen er da, som vil ha racerbil! Synes du burde legge ut magebilde av tvillingmagen, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå