ny dag Skrevet 25. oktober 2007 #361 Del Skrevet 25. oktober 2007 Heisann og gratulerer så mye. Dette var virkelig gode nyheter. Kjempebra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 28. oktober 2007 #362 Del Skrevet 28. oktober 2007 Innom med en gedigen klem! Og håper du er kvalm og elendig Tent at du er gravid, det er så gøy!!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 2. november 2007 #363 Del Skrevet 2. november 2007 Husket feil ang. gynekolog timen, var ikke 10.nov, men 2.nov.. Kjipt, da er det uansett for tidlig til å se hjerteaktivitet, men vil jo få vite om det er en eller 4... Har du vært til gynekolog i dag? Hvordan gikk det? Da vi fikk se hjertet første gang var jeg bare litt mer enn 5 uker. Eller muligens 5+5 da (trodde jeg var 6+4 , men har jo blitt satt 6 dager tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 2. november 2007 #364 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg veeeeet! *men sladrer ikke* Goood helg til deg og dine, Bizzy! Skulle ønske dere kunne kommet i barnebursdga imorgen... Men litt for langt unna til det ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 2. november 2007 #365 Del Skrevet 2. november 2007 Å så spent jeg er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 3. november 2007 Forfatter #366 Del Skrevet 3. november 2007 Heisann!!! Så koselig at dere har vært innom her!!! Skrev et langt innlegg forrige dagen, men da jeg skulle poste det krasjet maskinen og jeg ble mildt sagt frustrert. Så nå kommer det en liten kort oppdatering Var på ul i går og der så vi EN pitteliten prikk på ca 2,5 mm, men ingen hjerteaktivitet enda, mulig jeg er litt kortere enn jeg først trodde! Skal tilbake til en ny sniktitt om tre uker og da skal det nok være litt mer å se Men foreløpig ser det greit ut og symptomene kommer snikende og det er en god følelse!!! I dag reiser jeg til en venninne rett utenfor oslo og i morgen drar vi to på jentetur til praha og blir der til onsdag. Så da blir det sightseeing og shopping til den store gullmedaljen GLEEEEEDER MEG Men nå må jeg pakke! God helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 3. november 2007 Forfatter #367 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg veeeeet! *men sladrer ikke* Goood helg til deg og dine, Bizzy! Skulle ønske dere kunne kommet i barnebursdga imorgen... Men litt for langt unna til det ja... Skulle veldig gjerne kommet i bursdag Håper det kan passe at jeg kommer en tur når jeg er oppe på gjøvik for julen, har nemlig veldig lyst til å se dere igjen!!!!!! Ha en flott helg og en knakenes koselig barnebursdag :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 3. november 2007 #368 Del Skrevet 3. november 2007 Ja, da kan det nok være du er litt kortere. Da vi så hjertet til Prikken, var h*n 3-4 mm nemlig Men dere har ihvertfall en liten Prikk da :rødme: Og kanskje litt greit at det ikke var fire Ha en fin tur til Praha da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 3. november 2007 #369 Del Skrevet 3. november 2007 Lenge siden jeg har vært her.. Men for noen gode nyheter å komme til da!! GRATULERER SÅ UTROLIG MYE!!! :juhu: Håper du får en forsatt flott helg store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 3. november 2007 #370 Del Skrevet 3. november 2007 Ååå, så herlig å få se den lille! :rødme: Er det vanlig med ul/høre etter hjertet så tidlig? Jeg vil nemlig også!! God tur!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 3. november 2007 #371 Del Skrevet 3. november 2007 Er det vanlig med ul/høre etter hjertet så tidlig? Jeg vil nemlig også!! Svarer litt her jeg... Det er nok ikke så vanlig å få se på UL så tidlig nei. Grunnen til at jeg var så tidlig på UL var pga pergotimekuren. Greit å sjekke tidlig hvor mange det er og sånn. Men egentlig skulle ikke jeg vært og sjekka før i uke 8, men pga at det havna midt i ferien fikk jeg time i uke 6...og vil absolutt ikke anbefale UL så tidlig! Gyn fant nemlig ikke så mye da, bare noe som kunne være fostersekk og en hvit prikk som muligens kunne være fosteranlegg...så da ble jeg gående i uvisshet nesten en uke, før jeg fikk ny sjekk. Da var det heldigvis et lite hjerte som slo Så hvis du vil få en privat UL-time ville jeg ha ventet til uke 10-12. Mye kjekkere og å kunne se en liten baby med armer og bein som spreller Hjertelyden kan man vel ikke høre før senere. Uke 11-13 eller noe sånn tror jeg..ikke helt sikker på hvor tidlig da. Men jeg hørte for første gang hos jordmor nå uke 20. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 3. november 2007 #372 Del Skrevet 3. november 2007 På UL kan man se hjerteaktivitet i uke 8 tror jeg (det fikk jeg se i uke 8 - jeg får ekstra ULer pga sykdom/medisinbruk), mens hjertelyde kan man høre fra uke 11 hvis man er heldig, men vanligvis ikke før uke 13/14. Gratulerer med vel overstått UL og en baby da, bizzy! Hvor mange uker er du på vei nå? Terminen din er akkurat 3 mnd etter min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 3. november 2007 #373 Del Skrevet 3. november 2007 Herlig å lese om ULen!!! Gleder meg allerede til neste rapport om tre uker!!! :juhu: Ha en kjempefin jentetur!!! Koooos deg!!! Praha er en flott by! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 4. november 2007 #374 Del Skrevet 4. november 2007 Svarer litt her jeg... Det er nok ikke så vanlig å få se på UL så tidlig nei. Grunnen til at jeg var så tidlig på UL var pga pergotimekuren. Greit å sjekke tidlig hvor mange det er og sånn. Men egentlig skulle ikke jeg vært og sjekka før i uke 8, men pga at det havna midt i ferien fikk jeg time i uke 6...og vil absolutt ikke anbefale UL så tidlig! Gyn fant nemlig ikke så mye da, bare noe som kunne være fostersekk og en hvit prikk som muligens kunne være fosteranlegg...så da ble jeg gående i uvisshet nesten en uke, før jeg fikk ny sjekk. Da var det heldigvis et lite hjerte som slo Så hvis du vil få en privat UL-time ville jeg ha ventet til uke 10-12. Mye kjekkere og å kunne se en liten baby med armer og bein som spreller Hjertelyden kan man vel ikke høre før senere. Uke 11-13 eller noe sånn tror jeg..ikke helt sikker på hvor tidlig da. Men jeg hørte for første gang hos jordmor nå uke 20. Takk for svar Jeg er veldig usikker på når man kan sjekke hva og alt det der, så veldig greit å få høre det av noen erfarne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 12. november 2007 #375 Del Skrevet 12. november 2007 Hvordan går det med gravide Bizzy? Glad i deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 12. november 2007 #376 Del Skrevet 12. november 2007 Godt at det "bare" ble en. Håper formen din er fin. Reiser til Praha 4 desember, så jeg håper du kommer med fyldig rapport fra din tur til inspirasjon for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 13. november 2007 #377 Del Skrevet 13. november 2007 Gratulerer med 2 blå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 14. november 2007 Forfatter #378 Del Skrevet 14. november 2007 Oups nå er det visst lenge siden jeg har vært her! Litt eksamensstress og masse soving for tiden Knøttet: Får tidlige ul pga hormonbehandling i forkant av graviditeten (pergo). Og siden jeg var der så tidlig at det ikke var hjerteaktivitet så fikk jeg jeg tilbud om å komme tilbake. Og det er ikke jeg den som takker nei til Litt ekstra trygt å få lov til å forhåpentligvis se hjertet banke etter å ha mistet sist! Capri: Takk for at du tar deg av spørsmålene når jeg er fraværende!!! Er så koselig å se meldingene dine med den flotte tickeren Liljen: Tusen takk!!! Veldig glade og lykkelige nå ja!!! Og snart er det din tur også har jeg bestemt! Imli: Hei! Så koselig med nye "fjes" i dagboken! Er 7+2 i dag og tiden går sakte! Bare i underkant av to uker til neste ul, da er jeg 9+0 så da satser vi på et bankende hjerte Epona: Hadde en flott tur!!! Gleder meg til å se deg, savner deg vennen!! Mayamor: Veldig godt at det er en og ikke 4 prikker der inne Formen er litt så som så, men den er mye bedre enn med jørgen!! Kanskje det er en liten jente denne gang?? Gled deg til Praha det er en fantastisk og romantisk by!! Men det er kaldt og surt der.. Var i allefall det da jeg var der så husk masse varme klær!! Og de har visst en utrolig romantisk og fin julegate! Søstern var der før jul i fjor og skrøt uhemmet Trille: Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 14. november 2007 Forfatter #379 Del Skrevet 14. november 2007 Sånn! Delte dagens innlegg i to etter utrolig irriterende krasj forrige gang Da er jeg tilbake til hverdagen etter 4 dager med barne og mannefri i Praha sammen med en venninne! Utrolig deilig tur, men neste gang skal jeg ha med meg mannen Praha er flott og har alt man trenger for en romantisk liten ferie for to!! Vi bodde rett ved National Museet ved siden av plassen der den stille revolusjon tok plass i 1989! Og med gangavstand til Old Town Square og Charles Bridge!! Veldig greit å slippe offentlig transport! Var og så på de store turist attraksjonene den andre dagen heldigvis for da var det opphold, de to siste dagene regnet det... Men vi var ute hele dagen alikevel, masse shopping og litt sightseing! De har et lite marked hvor det var masse fine og billige treleker så der fikk jeg kjøpt litt julegaver til fadderbarn og tantebarn. Og selvfølgelig så ble det noe til Jørgen :rødme: Mannen fikk en flaske dyr cognac så da ble han fornøyd også Jeg fant ingenting til meg selv, og kom faktisk hjem uten en eneste krystallgreie selv om det jo er det man liksom skal kjøpe når man er i Praha. Bodde på hotel Elysee, og kan anbefale det til andre som ønsker å bo sentralt og billig (må bestilles på clickhotels.com - da får man halv pris ) Alt var flott bortsett fra frokosten som var på en restaurant i underetagen, det var ikke noe å skryte av. Da vil jeg heller legge litt ekstra penger i det og gå på frokostbar! Koster jo nesten ingenting å spise i Praha uansett Men nå har hverdagen kommet og klasket meg i bakhodet med eksamenskjas og kvalme... Men det er egentlig godt med litt tegn selv om kvalme ikke er det koseligste jeg vet. Er i allefall ikke like ille som siste!! Med jørgen spøy jeg flere ganger for dagen fra uke 6, nå er jeg bare kvalm. Brekker meg en del, men har enda ikke spydd *bank i bordet* Er trøtt og sover en stund på ettermiddagen hver dag, helt tvingenes nødvendig for å komme gjennom dagen. Godt mannen for tiden er hjemmeværende og tar seg av hus og hjem!! Han har karantene i forbindelse med bytte av jobb, så nå går han hjemme og pusser opp med full lønn! Men nå skal jeg ned og se resten av barnetv med jørgen i armkroken :love: 7+2 bare 5 uker til vi skal slippe nyheten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 14. november 2007 #380 Del Skrevet 14. november 2007 Oups nå er det visst lenge siden jeg har vært her! Litt eksamensstress og masse soving for tiden Knøttet: Får tidlige ul pga hormonbehandling i forkant av graviditeten (pergo). Og siden jeg var der så tidlig at det ikke var hjerteaktivitet så fikk jeg jeg tilbud om å komme tilbake. Og det er ikke jeg den som takker nei til Litt ekstra trygt å få lov til å forhåpentligvis se hjertet banke etter å ha mistet sist! Forståelig! Så herlig å se hjertet!! Høres ut som du har hatt en kjempefin tur! Misunner deg, heldiggrisen;) Dere har ikke sagt det til noen i familien, eller? Det er mulig jeg har spurt før, er litt glemsk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå