bizzy Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #301 Del Skrevet 1. juni 2007 Dag 1, pp 1 etter sa, pp 18 totalt.. Dobbel pergo! Vel da er mensen i gang og jeg er tilbake som aktiv prøver!!!! Litt godt å være igang igjen! I dag skal jeg ringe gynekologen på sykehuset og få time om to uker for å se hva denne gangens doble kur fikser! Grugleder meg til å starte på tablettene.. Men nå våknet Jørgen så jeg får komme tilbake senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 1. juni 2007 #302 Del Skrevet 1. juni 2007 Hei hei Masse masse lykke til Jeg krysser fingrer og tær for full klaff. Håper du får en flott helg stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #303 Del Skrevet 1. juni 2007 au au au... Mensen er kjipe greier altså! Jørgen lå faktisk å snakket i søvne tidligere i dag Sov nesten en hel time til. Og da han endelig våknet tok det hele 15min før han ødela brillene mine Utrolig hvor fort det gikk.. han rev de av meg og før jeg fikk sukk for meg hørte jeg det knase Så i morgen må jeg en tur til optikeren, håper de kan få fikset det selv om det ser litt ille ut. Godt jeg har et par ekstrabriller. Mannen hjemme fra jobb og vi har kost oss med middagen, og nå sitter jeg her å slapper av mens jørgen og mannen ler og koser seg i stua Utrolig koselig å høre på! Og litt godt med tid for meg selv til å surfe litt kg og kanskje facebook Og ikke minst sjekke hvor jeg kan starte på pilates her i området.. Det har visst ikke hatt nevneverdig effekt å tenke på at kroppen burde strammes litt opp til bikinisesongen... Selv om jeg startet å tenke på det i januar God helg alle som titter innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 1. juni 2007 #304 Del Skrevet 1. juni 2007 Da ligger vi heeelt likt denne gang da (på dag 1 i dag jeg og..) Og jeg og skal på dobbel pergo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #305 Del Skrevet 4. juni 2007 Så spennende da Capricorn!!!!! Hadde jo vært supert om vi skulle få klaff samtidig og kunne følge hverandre Her er det helt fantastisk vær for tiden, og i går grillet og koste vi oss på terassen til klokken 21.45! DEILIG!!!! I morgen starter jeg på pergo igjen gleder meg faktisk jeg, optimistisk som alltid i starten av en pergomåned Men nå ut på terassen for å lese avis og slikke sol mens jørgen tar formiddagsluren sin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. juni 2007 #306 Del Skrevet 4. juni 2007 Hei hei Masse lykke til!! Jeg krysser fingrer altså Ha en flott uke i finværet. :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #307 Del Skrevet 5. juni 2007 Liljen: Takk takk! Sitter faktisk inne å surfer i dag... det er litt overskyet, men 18 grader så når Jørgen våkner blir resten av dagen tilbrakt utendørs. Og ja, vi kooooser oss med finvær Da er jeg på dag 5 og de to første pergopillene er tatt! Blir en spennende syklus ja! Ellers ikke mye nytt å fortelle her, sånn bortsett fra at vi blåste bort rett i underkant av 40.000 i går Vips! Kjøpte nytt dusjkabinett (porsgrund) til utleie leiligheten og hovedbadet, og skikkelig stilig designer servant til badet på loftet. Og de eneste vi absolutt trengte var dusjkabinett til leieboerene.. Jaja nå blir det fint da Men oppussing koster skjorta og litt til.. Har vel brukt rundt 150.000 hittil, og nå skal vi kjøpe mye nytt til kjøkkenet, ikke har vi betalt snekkerene enda, garasje og stor terasse på fremsiden av huset.. kommer vel til å ha brukt gode 450.000 før sommeren er over Godt vi ikke har planer om å selge, da hadde vi gått i skikkelig minus tenker jeg... Men siden det er her vi skal bo så blir det deilig å få det som vi vil! Ønsker alle en strålende fin dag1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 6. juni 2007 #308 Del Skrevet 6. juni 2007 Det blir fort store summer når en pusser opp ja. Lykke til på dobbel pergo, vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #309 Del Skrevet 6. juni 2007 Mayamor: pengene løper nok litt fortere enn de kommer inn for tiden ja.. Tusen takk for lykkeønskning!! Dag 6, og to nye pergopiller er tatt, og så har jeg selvfølgelig blitt skikkelig forkjøla Dårlig timing!! Men får bite tenna sammen og late som om det ikke plager meg! Ellers har jeg ikke merket noe til bivirkninger enda, men har ikke store håp om å slippe unna, siden det ikke har skjedd før i allefall. Jørgen har lært et par nye ord de siste par dagene, ting skjer fort!! Nå sier han tyss (tørst), hus, ball, oa (oda), i tillegg til ordene han hadde fra før! Begynner å bli litt sus over sakene nå!! Også er han en kløpper til å grave med gravemaskin i sandkassa, suser avgårde på naboens trehjulssykkel, sparker ball og har blåmerker og små skrammer fra topp til tå :rødme: Og når vi går inn til kvelden er han somregel så møkkete at det blir møkkrand i badekaret Bare i underkant av tre uker til vi reiser til portugal for to ukers badeferie Skal bli utrolig kos, bade masse og leke i sanden. Og ikke minst spise masse god mat ute på koselig restauranter!!! I dag blir det grilling, med chevre salat, grillbakte potetbåter, godt kjøtt, hjemmebakt kuvertbrød og muligens litt rødvin. Mmmm ble nesten sulten allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #310 Del Skrevet 11. juni 2007 Dag 12. Eller egentlig natt til dag 12 Hadde en koselig, men dyr tur til oslo i helgen. Lørdag skulle vi bare til byen og kjøpe oss en kopp kaffe og se litt på livet... Og endte opp med å handle klær til meg (3000kr..) og høyttalere til stua (10000kr) og søndag toppet vi det hele med å kjøpe oss en liten bil Kjøpte så absolutt ekstra bil kun med hjerte og så lite fornuft som mulig Så i dag har mannen strålt i en liten snerten golf cab frem og tilbake til jobb. Passer fint i finværet det! Ellers er jeg litt lei meg... mannen må selvfølgelig til København på jobbreise akkurat nå, rett rundt forventet el Skal jobbe i oslo fredag, så jeg og jørgen reiser til Drammen og møter han hos svigers Torsdag kveld, før helgen tilbringes på hytta med besøk fra Usa. Men nå, sengen kaller! Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 17. juni 2007 #311 Del Skrevet 17. juni 2007 Bare rett innom med en *sniksurfer egentlig...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 3. august 2007 Forfatter #312 Del Skrevet 3. august 2007 Lenge siden sist nå.. Mista litt kg piffen på en måte. Følte at det eneste jeg hadde å skrive var det samme gamle oppgulpet, så da lot jeg være! Gikk vel også litt hardt innpå meg at det ikke funket med pergo, jo da det er teit å tenke slik etter en kur, men det var leit! Har hatt en pausemåned nå, selvfølgelig den også uten klaff, og i dag har jeg tatt de to første tablettene i denne månedens kur. Håper det blir klaff denne gangen! Hvis ikke så har jeg bestillt urtemedisin for bruk i pausesyklusene Jørgen startet i barnehagen på onsdag og stortrives! Leker, danser, synger og gråter litt når mamma går og gråter mer når han må bli med hjem for dagen! Så det går nok greit, har jo spurt å tårene og survingen slutter med en gang jeg har lukket døren etter meg, så så altfor ille har han det ikke! Ellers er han jo perfekt og verdens beste som alltid, og er blitt en skikkelig hermegutt, etterligner alt vi gjør og prøver seg på alle nye ord! Men når han endelig har lært et ord, nei, da er det ikke noe vits i å bruke det noe mer... Det kan han, og vil nok ikke risikere å bruke det opp :rødme: Dag 5, pp20 ( langt inn i evigheten...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 3. august 2007 #313 Del Skrevet 3. august 2007 Håper det snart klaffer for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 3. august 2007 #314 Del Skrevet 3. august 2007 Hei hei, vennen Håper pergo gjør susen denne måneden, det hadde du fortjent. Håper du får en strålende helg med mann og Jørgen. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 6. august 2007 #315 Del Skrevet 6. august 2007 Innom med en mandags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 6. august 2007 Forfatter #316 Del Skrevet 6. august 2007 Mrs. N: Liljen: Har hatt en fantastisk helg, og håper jo selvfølgelig at det skal klaffe denne gangen.... Skal i allefall ikke stå på innsatsen Denne perioden har jeg virkelig fått prøve pergobivirkningene på kroppen, sist kur gikk egentlig veldig bra,men nå har jeg flust med plager.. Oppblåst mage (ser ut som om jeg ikke hadde den sa'en alikevel...), hodepine, kvalme og masse hetetokter, og ikke minst humørsyk så det holder Men med så masse bivirkninger så må det vel virkelig gjøre susen denne gangen! Det har jeg bestemt Jørgen er i barnehagen, hadde ikke tid til å si ordentlig hade i dag... vinket en gang uten å se på meg og fortsatte med leken Koselig det! Skal hente han klokken 15 så nå begynner det å bli litt lange dager på han, men må jo venne seg til det også siden jeg begynner skolen neste mandag og etter det så må han være fra kl.9 til 15 hver dag.. Noen dager til 16 også. Syns det er lenge jeg... Men han storkoser seg, og har fra dag 2 ikke villet gå fra lekekameratene sine på slutten av dagen. Regner med at han blir litt mer klar for å gå hjem nå som dagene er blitt lengre. Kanskje.. På lørdag var vi og så på kjøkken og en tur på nytelsesfestivalen i grimstad. Koselig! Masse fine kjøkken ute i butikkene også.. Så nå får vi tegnet to forslag et litt moderne og et "hyper"moderne. Veldig spent på hvordan det blir. Dyrt blir det i allefall.. Har lekt litt med tanken om å handle på ikea, men det er så utrolig langt dit.. og alle jeg kjenner som har kjøpt kjøkken der har alltid hatt for mye av noe og ofte for lite av noel. Blir fryktelig langt å kjøre for å bytte... Vi får se.. Blir uansett ikke gjort helt med en gang. Må få ferdig garasjen og se hva den ender på i pris før vi hopper ut i flere dyre prosjekter. I går brukte vi hele dagen i dyreparken! Det er så koselig der, føler liksom at jeg er på ferie når vi er der Jørgen syns det er kjempestas med alle dyrene og ikke minst sklier og klatrestativer, så han var helt utslitt da vi skulle hjem i går kveld. Mett fornøyd og med masse inntrykk å fordøye D 8, PP22, PP med dobbel pergo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 6. august 2007 Forfatter #317 Del Skrevet 6. august 2007 Vips der var lijen også Stoor mandagsklem til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 7. august 2007 Forfatter #318 Del Skrevet 7. august 2007 Det er ikke sant!!!! Jeg er selvfølgelig blitt sørpe forkjøla Skal visst passe akkurat med el slik som sist pergokur, skulle nesten tro det er en uoppdaget pergobivirkning Håper det går fort over, så jeg slipper å starte studiene med forkjølelse... Jaja har i allefall fått tak i bøkene jeg skal ha til halv pris så det er da noe positivt i dag også Jørgen var allerede trøtt og sliten da jeg leverte han i barnehagen litt over ni i dag.. Han våknet litt før 6 og hadde full fart, ikke alltid like lett å henge med om morgenen for trøtte meg! Det har jo gått helt knirkefritt omtrent å levere han de andre dagene, men i dag var det ikke greit... Var ikke med veldig god mammafølelse jeg gikk fra en skrikende gutt i dag Men ringte ned til barnehagen for å høre hvordan det gikk da jeg kom hjem, og da lekte han og hadde det supert. Lille goingen min! Savner han om dagen, samtidig som det er litt deilig å ha litt tid for seg selv, og mulighet til å sitte litt på datan uten hjelp, samt at husarbeidet tar en brøkdel av tid i forhold til normalen når jeg har med meg min lille flinke hjelper, som klusser til mer enn det er til hjelp Men nå skal jeg hente ham, så skal vi koooose oss ute en times tid før middagslaging står på planen. Hjemmelagde kjøttkaker på menyen i dag. Må ha noe som smaker litt når jeg er så forkjøla, smaksevnene blir liksom litt svekket. Da har jeg jo også tatt alle tablettene i denne rundens kur, så er det bare å vente på el, og eltester som er på vei i posten.. Var på apoteket for å kjøpe der i dag, men masse mennesker og lang kø, og så hadde jeg ikke veldig lyst til å stå der med el tester i handa.. Bor jo ikke akkurat i noen storby, og har ikke vært på apoteket uten å møte kjente enda. Ja vi er prøvere, men akter ikke å annonsere det heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 7. august 2007 #319 Del Skrevet 7. august 2007 Så koselig å lese i dagboka di igjen Krysser fingrene for at dobbel pergo skal funke denne gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 7. august 2007 #320 Del Skrevet 7. august 2007 Åå jeg krysser og alt for at dobbel pergo gjør susen denne gangen Det er nok herli å få litt tid til seg selv kan jeg tenke meg. Du må bare nyte det så godt du kan Ha en flott kveld stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå