Gå til innhold

Rugeboken

bizzy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åå, næmmen vennen :klem:

Fikk helt vondt inni meg da jeg så du var tilbake på 'prøver-siden' igjen..

Men dere vet jo at dere kan...selv om det ikke akkurat en veldig stor trøst nå da.. :sjenert:

Tenker på dere :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var utrolig trist, vennen. .

Håper det går bra med deg. Ta vare på deg selv.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

Å nei vennen min..... :grine::grine::grine: Dette så jeg ikke før nå.... Så forferdelig trist!

Jeg er her for deg! :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste innlegget ditt på jobb tidligere i dag.. Er så utrolig lei meg på deres vegne :grine: Det skulle ikke bli sånn!!

Håper det er sannhet i det at det er lettere å bli gravid igjen etter en SA.

Sender deg en haug varme klemmer!

Tenker på deg, vennen :klem: :klem: :klem:

Endret av meta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Så utrolig trist å lese! Ta vare på deg selv!

... :sjenert: skulle egentlig inn å gratulere etter å ha lest i Mayamor sin dagok...

:dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var veldig trist! Eg har jo mista sjølv, men reknar med at fallhøgda er ein god del større når ein har prøvd å bli gravid såpass lenge.

Men det er mange eksempel her inne på langtidsprøvarar som blir lett gravid etter ein SA/MA (f.eks Epona), så vi får håpe dette gjeld deg og! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Nei, så dumt, Bizzy. :troest:

Skjønner godt at du er lei deg.

Men, som de andre sier: det er mange som blir gravide etter å ha mistet. Krysser fingrene for at det gjelder deg også. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk for hilsener, det gjør godt!!!!!!!!

Mannen har vært helt utrolig god og støttende, litt dårlig samvittighet for at han har måttet ta seg såpass av meg... Er jo ikke bare jeg som har mistet.. Har pratet med han om det og fikk til svar at det var hans måte å bearbeide på :hjerte: Vi klarer dette og det er sant i at vonde ting fører oss enda tettere sammen. Elsker ham så utrolig høyt! Tårene sitter veldig løst for tiden så nå renner det her, men ikke bare pga sorg, men også fordi jeg tenker på hvor heldig jeg er som har mannen og Jørgen! Supergutta mine!

Blødningen er mer moderat nå og smertene i rygg og mage er nesten borte, så da håper jeg at det skal gi seg om et par dager. Hadde vært ok å være helt ferdig med blødningen når jeg og mannen reiser på kjærlighetsferie til Paris på onsdag neste uke. Skal bli godt å komme seg litt bort også!!!! Er litt ekstra sårt for tiden at naboen er 4mnd på vei, og jeg må innrømme at jeg gledet meg stort til å fortelle at vi også skulle ha en liten en 3mnd etter dem... Nå er det i stedet som en stor påminnelse om hva vi ikke skulle få denne gangen :grine: Men nå klarer jeg i allefall å si hei uten å begynne å gråte så det skal nok gå greit selv om jeg ikke tror jeg kommer til å være ferdig med dette på en stund.

Dette blir et utrolig rotete og knotete skrevet innlegg, men det er godt å få skrevet av seg litt! Klarer ikke å snakke om det uten at følelsene tar helt overhånd, mye lettere å grine og skrive samtidig.

Vi kommer til å prøve igjen med en gang, skal tilbake på sykehuset for ny ul på mandag, og da skulle vi snakke om pergo samtidig. Var forresten utrolig hyggelig gynekologen vi var hos tirsdag, veldig flink! Forsikret oss om at det ikke var noe vi kunne ha gjort som var skyld og ikke noe man kunne ha gjort for å unngå det som skjedde. Visste jo egentlig det, men trengte å høre det alikevel!

Håper jeg kan få dobbel pergo med en gang, slik at jeg kan begynne etter første mens.. også håper jeg på en resept med litt mer enn en gang... Savner Dr. Steier fra Bergen jeg.. Så hvis det er noen som er innom å leser som trenger hjelp for å bli gravide, spør om henvisning til Dr. Steier, på sykehuset Betanien! Utrolig koselig og flink!

Igjen tusen takk for koselige meldinger! Setter veldig stor pris på dere!!

Hadde noen små tvangstanker sist om at jeg måtte skrive med blått for å få blått kryss, og deretter for å holde spiren på plass.... Nå må jeg innrømme at disse tankene har sneket seg på plass igjen, så heretter skriver jeg nok kun i blått :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Bizzy.

Jeg må innrømme at jeg får klump i halsen når jeg leser innlegget ditt. Syns det er ufattelig trist det som skjedde.

Heldige du som har sånn fantastisk mann og sønn. Er sikker på det ordner sei for dere, og at nr. 2 er på vei ganske raskt.

Håper dere får en flott helg likevell, ta vare på deg selv

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for hilsener, Liljen, Veronal, Moonchild og Ny Dag!! Setter stor pris på det!

I dag har jeg vært på ny ultralyd på sykehuset, og livmoren har tømt seg fint så nå er vi klare igjen! Skal følges opp videre av gynekologen vi hadde på sykehuset nå, og har vært og hentet dobbel dose pergo på apoteket i dag! Så da er det bare å vente på mensen igjen, som forhåpentligvis kommer i løpet av de neste 4 ukene. Utrolig koselig gynekolog, og hun gledet seg til å følge pergobehandlingen :) Har 3 ganger til i tillegg til den jeg hentet i dag på resepten jeg fikk, og skal inn til ul på dag 14 når jeg er igang med kuren! Deilig, for oppfølgningen på legekontoret har vært heller laber. Også lovet hun meg at når vi ble gravide igjen så skulle vi få tidlig ul for å roe nervene, selv om det ikke skulle være store sjanser for å oppleve det samme en gang til. Må innrømme at jeg faktisk gleder meg til å starte på pergo igjen, og har et håp om at det ikke skal gå så veldig lang tid før vi kan glede oss igjen. Selv om jeg nok kommer til å være ganske så nervøs de første 12 ukene :sjenert:

Jaja, foreløpig så er vi jo ikke gravide, men reiser på ferie i kveld! Drar opp til mine foreldre for å levere Jørgen før vi tirsdag kveld sjekker inn på Thon hotel gardermoen, og tar flyet til paris 06.40 på onsdag :hoppe: Skal bli utrolig deilig med en liten kjærlighetsferie :hjerte: Masse god mat, vin, fortausrestauranter, sightseing og kos! Også håper vi at de er ferdige med opptøyer og slikt når vi kommer dit :sjenert:

Jørgen kommer til å storkose seg hos mamma sammen med kusinen sin, så da kan vi slappe helt av og nyte vår første kjæresteferie alene siden jørgen ble født ;) Og det er jo ikke lenge før vi skal to uker til Portugal hele familien, mamma og pappa betaler tur for alle barna med kjærester og barnebarn. Skal bo i stort hus med eget basseng og gangavstand til stranden så det blir nok deilig, ikke minst det å kunne nyte en kveld eller to med barnevakt også i syden ;) Til høsten har vi planlagt en liten ukes ferie bare oss tre, så får vi se om vi rekker det... Begynner jo på skolen i august og første helgen i november skal jeg til Praha med en venninne. Blir masse reising dette året, men det er jo bare deilig!

Oppussingen hjemme går sin gang! Vi har hatt snekkere her et par uker, helt forferdelig, og samtidig deilig... Er jo flott å se resultatene, men herregud som de bosser til :overrasket: Nå er det gipsstøv over alt, og det er ikke lett å bli kvitt.. Lørdag vasket jeg gulvene nede 5 ganger uten at jeg fikk vekk alt :sur: Så når de blir ferdige inne har vi litt av en jobb foran oss! Men da skal de bygge terasse til oss!! 22kvadratmeter foran huset, med utgang fra spisestuen, skal bli deilig! Og når terassen er ferdig skal de bygge garasje for oss. Håper inderlig på førstepremie i lotto i løpet av denne tiden :ler:

Begynner å ha det greit igjen nå, men kjenner at det å miste har tatt på psykisk, veldig gjennomsliten og utrolig kort lunte for tiden, men føler at det blir litt bedre for hver dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Dette var kjempetrist å høre Bizzy!!! :klem::klem::klem:

Klart du har det vondt nå...det skjønner jeg veldig godt!

Samtidig er det godt å se at du klarer å se litt fremover også...jeg blir veldig glad når jeg ser at du har fått god hjelp av gynekologen, det vil være til god hjelp når dere snart starter på ny prøverunde! Ingenting som er bedre enn lovnad om tett oppfølging, og følelsen av å bli ivaretatt! :)

Du har masse fine dager å se frem til nå, og jeg unner deg av hele mitt hjerte at du klarer å kose deg sammen med mannen på kjærlighetsferie! Ta vare på hverandre!

Jeg tenker på deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Madden: Tusen takk for utrolig koselig melding!!!!! Du skriver så godt! :klem1:

Vi har nikost oss på kjærlighetsferie!!!!! Gått og gått og gått og gått, ikke bare litt støl i lår og rumpe, men det har man jo absolutt ikke vondt av ;) Sett masse, spist masse god mat, noe dårlig mat, god vin og kjedelig vin, masse masse god espresso. Og sett på livet! Shoppet et lass med klær til Jørgen, og et par tøffe puma sko (også til jørgen), til oss selv så ble det et par sko hver.. Så det er jo ikke så vanskelig å tenke seg til hvem som er hovedpersonen i vårt hushold :ler:

Var utrolig deilig å komme tilbake til Jørgen igjen i går, han har savnet oss litt ser det ut til, nektet i allefall å legge seg, uten at vi var med begge to :rødme: Men det er ingen tvil om at han har kost seg han også, leker så utrolig fint med kusinen sin! Blir nesten litt trist å skille de igjen.. Kan ta begge jeg :ler:

Det er nå snart to uker siden vi mistet, så da håper jeg mensen er tilbake i løpet av en to ukers tid slik at vi kan prøve igjen!

Fremdeles vondt å ha mistet, men nå er det ikke en følelse jeg kjenner på hele tiden, det kommer mer som små stikk innimellom. Men det går bra. Vi ser fremover, og jeg prøver å ikke tenke på hvor langt jeg skulle ha kommet, selv om jeg fremdeles selv om jeg prøver å glemme det har full kontroll på antall uker og dager som skulle ha vært...

Endret av bizzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tristbla: Uff, det var trist å lese at det ikke gikk denne gangen.

Håper ny pergo kur og tett oppfølging gir gode resultater.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bizzy!

Takk for sist, var kjempekoselig å være på besøk!! Jørgen er blitt så stor!! En så skjønn og herlig gutt! :hjerter: Og Gullet mitt storkoste seg hos dere! Han var litt sliten på kvelden etter turen og alle inntrykkene, men sov godt om natten i hvertfall.

Synd vi bor så langt unna hverandre at vi sees så sjelden, men når vi treffes er det akkurat som det var en uke siden sist! Glad i deg, Bizzy! :klem:

Og nei - jeg klarte ikke holde meg borte fra KG lenger.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Har vært inne her og lest litt "usynlig"... Har liksom ingenting å skrive.

Er nok fremdeles litt tungt, har liksom kommet litt tilbake de siste dagene siden jeg nå går og venter på mens.. Trodde den skulle komme i dag i forhold til når jeg hadde el slim, men den venter sikkert til jeg er ute senere.

Gleder meg til å komme igang igjen med prøvingen. Pergotablettene ligger liksom i skapet og roper på meg.

Ellers så koser vi oss vi tre i regnværet. Var ute omtrent hele dagene i pinsehelgen, på oppdagelsesturer i vårt eget nærmiljø :) gått tur til to strender og turer til gårdene så Jørgen har fått sett kuer, hester og sauer. Skulle ønske det var langhelg hver helg :ler:

Kommer sterkere tilbake når jeg er skikkelig prøver igjen, da er det nok litt mer som trenger å skrives vekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...