Gå til innhold

Rugeboken

bizzy

Anbefalte innlegg

Hei hei :)

Kan godt forstå du skvatt ja. Godt det gikk bra med Jørgen. Det er det som teller :)

Ha en strålende fredagskveld.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare innom med en stooor :klem:

Kjekt å se deg her igjen. Jeg får heller skrive mer en annen dag..når jeg er ferdig med jobbelørdagen min.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Heisann Bizzyvennen!!!

Endelig har vi fått internet igjen. Takk for at du har holdt liv i dagboken min mens jeg har vært nettløs!

God klem! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sinna:

Dag 2, PP 16 :frustrert: Denne gangen var fallhøyden stor.. tror ikke jeg har vært så langt nede pga mens før.. Der har man for å håpe tro og tolke pergobivirkninger i beste mening :(

Så nå syns jeg plutselig veldig synd på meg selv... har vel begynnt å innse at det visstnok ikke skal være så lett for meg å mannen å reprodusere og føler meg vel innerst inne litt mislykka. Har ikke lyst til å slite mer, hvorfor kunne ikke jeg være sånn som bare vips blir gravid både her og der slik som andre jeg kjenner.. Har visst vært litt smått misunnelig på et par venner de siste dagene. FY MEG! Ikke det at jeg ikke unner de graviditeter altså, bare det at det blir så innmari sårt når de forteller at jaja vi hadde jo ikke tenkt at de skulle bli så tette dah..

Vel kommer sterkere tilbake når jeg er meg selv igjen! Tror ikke jeg kjenner dette "meg'et"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uffda, vennen :klem:

Vet hvordan du har det nå. Det er aldri noe kjekt når man tror og håper så veldig mye, og så kommer fallet...og det blir stort... :kose:

Vet hvordan det er å føle seg mislykket, vet hvordan det er å være misunnelig, hvor sårt det er når andre får det til 'med en gang'..

Ville egentlig bare si at du ikke er alene. En dag vil nok alt bli mye bedre, det er bare litt vanskelig å se når man først har falt helt ned i kjelleren. Man må bare begynne å krabbe opp trappene igejn, og håpe man ikke faller ned igjen.

(...jeg er stygt redd for at jeg faller like langt ned..og lander like hardt..nå til helgen..det skjer jo liksom bare hver gang..)

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og tusen takk for koselig pm :)

Mandagen passer beklageligvis ikke for min del. Mandager er i det hele tatt ikke noen god dag for meg å treffes... Ingvild skal bl.a. på turn og det blir da lett sent før jeg kan komme meg avgårde og ut.

Veldig dumt.

Men håper du får samlet en fin tropp og at dere alle koser dere på treff på Fridays ;)

Klemmer herfra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle så gjerne vært med!!!! :grine: Savner Bergensjentene! :grine::grine: Skal ikke til Bergen i gjen før til Gulelt sin dåp, og det er om en måned... Kos dere masse... :klem:

Og god helg vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Gleder meg veldig til mandag iallefall. :klem:

To tette: jaja - 7 år mellom mine to.

Nå er Andreas 3 år og 3 måneder. Jada... ;)

Unner alle å bli gravide

- nå etter Madden har blitt gravid føler jeg at det er vår tur. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

:ler: Må le litt av Mayamor!! :klem:

Ser at pergoen har begynt å tære på krefter og pågangsmot...(som den alltid gjør) :troest: Og jeg kan ikke si annet enn at jeg tror de fleste av oss som har prøvd Pergo kjenner oss godt igjen i reaksjonsmønsteret!

Skulle så gjerne ønske at du slapp å bruke disse fæle tablettene...for de er virkelig FÆLE! Når de gir ønsket virkning så er det jo på en måte verdt alt sammen, men jeg synes det er urettferdig at enkelte skal slite sånn, mens andre "slipper lett" unna!!

Tenker masse på deg, og håper at prøvingen snart har gitt gode resultater! :klem:

Har du tatt dobbel dose nå eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

:sjenert: Vips her er jeg...

Hatt en litt hard periode psykisk når det gjelder prøvingen, mange nygravide venninner og bekjente har ikke gjort det enklere å føle seg ufullstendig... Selv om jeg er glad på deres vegne er det samtid et utrolig stort og ekkelt grønt monster som har tatt bolig i hodet og magen min... Men skal nok klare å jage det ut igjen..

Tatt min første dose pergo i dag, kur nr.3 - 2.tabl. daglig. Håper det kan gjøre susen denne gangen!!!

Men nå pakke! Måtte bare innom å oppdatere litt før jeg fortsetter pakking og styring før turen går til fjels i kveld! Skal bli deilig det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å se deg her igjen :klem:

Vet hvordan det er når man ramler helt i kjelleren psykisk.. :kose:

Håpe denne pergokuren gjør susen da.

God påske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Annonse

Dere er så gode å ha, selv når man ikke er her inne noe serlig.. Utolig koselig å komme til oppløftende hilsener i dagboken :kyss:

Vel i dag har jeg ikm.. Så her sitter jeg da og venter... Hadde egentlig tenkt å teste i dag, men gjett hvem som presterte å glemme tiden slik at jeg ikke rakk apoteket i går :klaske: Så da kan det være jeg sparer de pengene. HAdde et lite håp om klaff denne gangen, men i dag har jeg ganske mye murring i rygg og mage så det er vel ikke lenge før mensen er her :(

Sånn bortsett fra frustrerende prøving og pergohelvete, så har vi det egentlig veldig bra!!! Har endelig fått tak i snekkere så nå er de igang med snekkring av gjerde i hagen, så skal de liste loftet, flytte døren på kjøkkenet og bygge terasse! Skal bli utrolig deilig å bli ferdig!!!!!!! I løpet av uka kommer mureren og støper grunnmur til boden under terassen og sånne runde dingser som terassen skal hvile på :ler: Sikkert helt riktig navn på det! Så om en tre ukers tid så regner vi med å ha en flott stor terasse i forkant av huset! Da har vi hele tre stk så det burde være mulig å finne både sol og le hele dagen :briller2:

Jørgen er i storslag, begynner å bli veldig flink til å gjøre seg forstått og prøve nye ord hele tiden. Ikke noen stor prater, går mest i babbel enda, men kan endel ord ;) Blid og god og selvfølgelig verdens beste :rødme: I august starter han i barnehage ikke så langt unna huset, og jeg starter på høyskolen, gleder meg! Skal bli deilig å gjøre noe for seg selv igjen!

Men nå; biljakt! Skal ha en liten sporty sak som ekstrabil! Noe skikkelig ufornuftig noe. Jeg har lyst på cab, så får se om det er noe lite og snasent der ute ;)

Kommer tilbake med oppdatering på ikm :tommel: Gir ikke opp håpet før det er helt over..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAA!!!!

Ble så utrolig glad for MMS'en din! Dette var knallgøy :hoppe: :hoppe:

Kjempeklem til dere begge og til lille Jørgen som skal bli STOREBROR :grine2:

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...