bizzy Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #221 Del Skrevet 14. desember 2006 God morgen :D Tar ikke kur denne gangen, ville krasjet med mannens jobbreise, så da er det utsatt til januar, men da blir det pergo! Gleder og gruer meg.... Men ser ut til at det er eneste måten vi får klaff på så da er bivirkningene så til de grader verdt det Trøtt i dag.... Jørgen våknet 5 min etter at vi hadde lagt oss i går og holdt det gående til 2.30 Men det er vel små gutters privilegium når de er litt småsyke. Har heldigvis fått en ganske så light versjon av røde hunder. Merker egentlig ikke så mye til det bortsett fra litt dårligere almenntilstand (litt survete) og dårlig søvn om natten. Akkurat nå styrer han og katten rundt på gulvet her og har det helt topp Skulle koble på det nye kjøleskapet i går. Endelig.. Men så viser det seg at koblingen vi hadde var litt for stor så da ble det ikke i går alikevel. Mannen skal kjøpe ny kobling i dag så i kveld skal kjøleskapet settes på. Dvs i morgen kveld har jeg vann og isbiter Har kjøpt oss side-by-side skap med ismaskin og vanndispenser! Gleder meg til å få det klart til bruk Neste uke skal mannen ha en dag fri for juleshopping! Skal bli litt kos, men sikkert også litt slit, vi er vel kanskje ikke de eneste som skal shoppe julegaver :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 14. desember 2006 #222 Del Skrevet 14. desember 2006 nei dere er nok ikke di eneste som skal shoppe julegaver da.. Må nok beregne ca 1 time ekstra til køtid.. Vi skal og handle alt neste uke.. *krysser fingrer og tær* for dere og, vennen. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 14. desember 2006 Forfatter #223 Del Skrevet 14. desember 2006 Det er det jeg er redd for ja... blir vel koselig med masse man skulle ha gjort - grinete unge som ikke syns det er veldig spennende å sitte i vogn - trange butikker og masse stressa mennesker... Ikke så veldig sikker på at jeg gleder meg lenger Nå sover poden og jeg burde være effektiv, men finner ikke helt det riktige giret i dag.. Virker som om jeg er låst i sofagiret Ja ja, kose meg litt til blare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 15. desember 2006 #224 Del Skrevet 15. desember 2006 Hei hei Av og til er det lov å kose sei litt, vett du Slappe av Trengs i disse førjulstider. Ha en strålende helg. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 18. desember 2006 #225 Del Skrevet 18. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 23. desember 2006 #226 Del Skrevet 23. desember 2006 Det er lov å kose seg og ikke bare stresse i førjulstidemn, det er jo derfor vi er hjemme - for å ta oss av de myke verdiene og ha bedre tid... Ønsker deg og dine en riktig god jul og et godt nyttår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eos Skrevet 23. desember 2006 #227 Del Skrevet 23. desember 2006 Bare titter innom for å ønske deg en god jul og et godt nyttår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 31. desember 2006 #228 Del Skrevet 31. desember 2006 :hoppe: Godt Nytt År :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 31. desember 2006 #229 Del Skrevet 31. desember 2006 Alle gode ønsker for 2007! Håper det gir dere en ekstra liten (baby)- glede... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 31. desember 2006 #230 Del Skrevet 31. desember 2006 Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 1. januar 2007 #231 Del Skrevet 1. januar 2007 Innom for å ønske deg et riktig godt nytt år Var koselig å hilse på deg hos Epona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 8. januar 2007 #232 Del Skrevet 8. januar 2007 Ville bare få ønske deg godt nyttår. Hvordan går det med deg? Ny pergorunde? Jeg venter litt til foreløpig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 14. januar 2007 #233 Del Skrevet 14. januar 2007 Innom med en god Blir det pergorunde denne mnd eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 14. januar 2007 #234 Del Skrevet 14. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 14. januar 2007 #235 Del Skrevet 14. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #236 Del Skrevet 17. januar 2007 Vips så er jeg tilbake.... Har vært hjemme en uke nå, men måtte jo selvfølgelig bli sjuk.. Typisk i pergomåned og alle greier Denne gangen har jeg brukt el tester for å ikke gå glipp av noe, så vi har i allefall truffet så da får jeg håpe feber ikke ødelegger sjangsene.... Hadde en flott men altfor lang juleferie... Siste uken var bare slitsom, det eneste som fristet var å reise hjem. Litt sliten etter nesten en hel måned hos familien Jørgen har selvfølgelig storkost seg i julen, masse oppmerksomhet, og masse nye leker Vasser i leker akkurat nå, så nå er det på tide å rydde vekk noen av de "gamle" baby lekene, sender dem med Kiwanis til albania, sammen med klær som ikke lenger brukes og som ikke kommer til å spares til neste mann. Sikkert noen som har bruk for de! Føles godt å gi vekk litt når man har det man trenger. Husker ikke om jeg har fortalt det tidligere, men i sommer fikk vi oss et lite fadderbarn hos SOS barnebyer i Namibia! En skjønn liten gutt født to dager etter Jørgen. Må bare skryte litt av naboen!!!! Jeg var ute for å få jørgen til å sove her i går, og han nektet plent.. Jeg hoster veldig og så vel kanskje ikke så pigg ut.. Så en halvtimes tid etter at jeg hadde gitt opp og tatt han med inn igjen kom hun på døren og tok han med seg ut på en times trilletur så jeg skulle få sovet litt Tror aldri en times søvn har vært så deilig før! Vel når det gjelder prøvingen så er det nå den værste tiden kommer... Kjedelig å måtte vente 14 dager før man kan teste... Skulle så gjerne visst nå Tankene er der, evnt. termin er sjekket ut, og jeg vet jeg burde roe ned tankene, men de stikker avgårde Jaja får ikke gjort noe fra eller til så jeg burde jo egentlig prøve å glemme hele greia, men det er lettere sagt enn gjort. Dag 15, pp15 Det var et lite sammenhengende og veldig rotete innlegg, får skylde på at jeg er utrolig trøtt... Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 18. januar 2007 #237 Del Skrevet 18. januar 2007 Kjekt å høre fra deg. Spennende da. Skal krysse fingrer for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 18. januar 2007 #238 Del Skrevet 18. januar 2007 Krysser fingre og tær jeg også..og husker bare så altfor godt hvordan det føltes...å sjekke termindatoer hver eneste syklus...og nesten sprekke av lyst til å teste fra 14 dager før mensen var ventet.. Det er spennende dager for dere, og jeg håper dere lykkes igjen nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 19. januar 2007 #239 Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg sjekker og eventuell termindato hver eneste syklus.. Krysser og krysser for at det klaffer for dere snart, vennen stor stor fredag og godhelg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #240 Del Skrevet 19. januar 2007 Mayamor: Vi holdt på å bestille oss flybilletter til Bergen i går, så nå kommer vi snart. Skal i 40 års lag 10.feb. og håper å kunne ta en langweekend i forbindelse med det. Da hadde det vært utrolig koselig med et Bergenstreff! Har sååå lyst på onionrings og jack Daniels burger De har visst ikke Fridays her... Æsj nå fikk jeg egentlig lyst på hele menyen jeg Krysser fingre og tær jeg også..og husker bare så altfor godt hvordan det føltes...å sjekke termindatoer hver eneste syklus...og nesten sprekke av lyst til å teste fra 14 dager før mensen var ventet.. ← Tatt på kornet Madden!!! Og ja det er utrolig spennede.. litt redd for at jeg har litt for mye forhåpninger denne gangen. Kan bli et langt fall.. Veldig koselig med hilsen fra deg Liljen: ...godt det ikke bare jeg som kjenner meg igjen i Maddens beskrivelse Tusen takk for kryssing det hjelper i allefall på psyken! Endelig fredag! Skulle egentlig kjørt mannen på jobb i dag, men fikk ikke sove i går kveld og ble liggende å lese en god stund. Sist jeg så på klokken var den 3.37 og det føltes som en evighet før jeg sovnet etter det Var ikke akkurat våken og opplagt da jørgen vekte oss kl 8 i dag tidlig. Jaja vet jeg ikke skal klage... han sover som regel fra klokken 7 til 7.30 - 8 tiden morgenen etter Utrolig deilig! Men så har han bare to gir når han er våken også.. Full fart og klatring Høyt og lavt før jeg får sukk for meg, så forrige dagen ble jeg en lysestake fattigere.. Var en tur på kjøkkenet for å helle i kaffekoppen da jeg plutselig hørte "KNUS" fra stua Løp rundt hjørnet og ropte vel kanskje litt krasst "sitt rolig" til Jørgen som faktisk gjorde akkurat som jeg sa *puh* Fikk løftet han ut av glasskårene og ryddet vekk mens han satt i tripptrappstolen sin og sa oj oj mamma oojjj se! På den lille stunden jeg brukte på å helle en halv kopp kaffe hadde han løpt fra lekehjørnet sitt, krabbet opp i sofaen og kastet ned den ene lysestaken i ett sett på tre Det gikk nå bra med gutten og det er det som teller! I dag er planen å kose oss ute etter at han våkner fra blunden sin og har spist et glass middagsmat, er nemlig helt fantastisk vær her. I kveld skal jeg på jentekos hos nabodamen (hun som var så grei å ta med seg jørgen ut da jeg var dårlig). Blir koselig og en mulighet til å treffe et par til som bor i nærheten! Gleder meg Men nå betale litt regninger slik at jeg er ferdig med det jeg må før Jørgen våkner. Blir som regel lite tid til nettsurfing når racern er tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå