Gå til innhold

Rugeboken

bizzy

Anbefalte innlegg

Så stor Jørgen har blitt! Like tung som Milla Sofie han :ler:

Gleder meg sånn til å se han :hoppe: Og dere da ;)

Håper du kommer til hos gynekolog og får resept snart! Historien din bør jo tas inn i betraktningen. Dere prøvde jo veldig lenge sist.

Eller så får du komme en svipptur hit til gamlelegen og få ny resept der. Kan bo hos oss vet du ;)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der var du igjen. :klappe::klem: Begynte nesten å lure jeg altså ;)

Ja jeg håper også du får komme raskt til legen så du kan få startet. :)

Ha en aldeles strålende tirsdagskveld

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for innflytting tidligere enn først antatt :hoppe:

Får satse på at du slipper full utredning igjen da..og at det ikke lages kluss for å ha prøvd i for kort tid.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puhh, da er dagens innsats gjort ;) Klær brettet og lagt vekk og alle gulvene skrubbet... Så nå håper jeg jørgen sover en halvtime til! Hadde vært deilig med noen minutter med skikkelig alenetid!!

Meta: Jørgen er ikke liten akkurat nei! En lang og kompakt liten kar :D Helt nydelig!! Jammen godt han ikke har fått hår enda for da hadde han sett så voksen ut :ler: Fikk spørsmål i helgen av en dame da vi var i kirken for dåp.. hun trodde han var halvannet år :overrasket: Han ser da virkelig ikke så stor ut :klø: Vi gleder oss veldig til besøk! Har fått time hos gynekolog 16.august så da blir det spennende å se hva han sier..

Liljen: Blir masse turer til østlandet nå som vi er i såpass grei avstand, har ikke vært så mye hjemme siden før vi flyttet til Bergen tror jeg :ler: Deilig å ha muligheten!

Capricorn: :hoppe: Jepp, det er deilig å kunne flytte inn nesten 3 mnd tidligere enn først avtalt! Så nå leser jeg møbelreklame for harde livet :ler: Masse planer og ønsker så får vi se hva det blir til etterhvert! Skal treffe de som har huset nå om et par uker for å avtale hva som skal medfølge huset og evnt. hva vi ønsker å kjøpe.... Spennende!!

Til helgen får vi besøk av mannens kusine med familie, 4 stk så det kan bli trangt nok.., lørdag kommer et vennepar med deres gutt og blir til tirsdag, og tirsdag eller onsdag kommer mannens fetter og dame og de blir til helgen igjen :ler: litt av en uke! Merker at vi har flytta til sørlandet.. Regner med at det blir deilig med "fri" madag...

Men nå er jørgen våken, og har visst ikke tenkt at mamma skal slappe av mer... ikke med en gang i alle fall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 3, pp 9 :roll:

Sånn da var besøk nr. 2 ute av døren ;) Superkoselig med besøk, men deilig med litt tid for seg selv igjen! Fredag kom mannens kusine med mann og to barn og ble til lørdag. Veldig koselig og også innmari morsomt å se Jørgen sammen med tremenningen sin som er født på samme dag! Jørgen er eldst da... hele 4 timer eldre :ler: Da de dro videre kom mannens forlover og kone med baby, og vi dro direkte i dyreparken og koste oss! Jørgen satt forovervendt i sportsvognen og jublet! Pleier å ha han mot oss, men han gikk fort lei - men da vi snudde vognen ble alt helt supert :hjerter: En liten menneskeglad gutt ja! Var i dyreparken hele dagen og jørgen fikk kveldsmat før vi dro igjen, sovnet i bilen og ble lagt rett i seng og sov videre da vi kom hjem! Så dette kan vi gjerne gjøre mer! Har jo ikke vært i dyreparken siden jeg var ganske mye yngre, og det er jo koselig å bare traske rundt å titte. Og Jørgen hadde stor glede av det selv om han er litt liten til å få den helt store gleden av dyrene enda. Men nå er årskortene innkjøpt og flere turer planlagt!

I går var vi på Offshore VM her i Arendal, jørgen iført nye limegrønne-øreklokker for anledningen. sånn passe søt! De fikk faktisk sitte på hele tiden også, gjorde nok en grei jobb med å distrahere han da vi satte de på ;)

I dag skulle vi egentlig fått nytt besøk i ettermiddag, men de kommer ikke før i morgen! Ganske greit, skal bli deilig med en dag for oss selv uten andre planer enn å kose oss :hjerte: Mannen er på jobb, og jeg har planer om å vaske over gulvene og få gjort ferdig litt klesvask og ikke minst vask av et par maskiner sengetøy... Har ikke så mange sett å ta av så nå minker det drastisk her!

Og om ikke lenge kommer meta og familien på besøk!!! Vi GLEDER oss!!!!!!!!!!

Men nå må jørgen ha mat sies det i lekegrinden her ;)

Epona: Vi nyter den fantastiske sommeren og besøk, men skal bli deilig med litt alenetid i kveld!!!!!!!!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper dere koser dere alene i kveld :klem:

Alltid koselig med besøk da, men det er litt greit å være alene igjen innimellom også. Slippe å ta hensyn til besøket hele tiden, og kunne gjøre akkurat det en føler for.

Kjipt med ny pp da.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Idag har jeg spist på "vår" Egon, og da tenkte jeg på deg. Savner kafeturene våre! :grine:

Håper du har det fint!

PS: Har sendt deg en PM du må lese... :sjenert:

Gla'i deg! Klem! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom og oppdaterer meg på hvordan det går hos dere :)

koselig med masse besøk! Det har vi også hatt den siste tiden, merker at vi har kjøpt hus med terrasse og hage, alle vil komem og slappe av :) Koselig!!!

Håper dere koser dere masse og at ny sjarmtroll snart fester seg i magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ironi: Er ikke helt borte altså, bare hatt så masse besøk i det siste!

Capri: Alltid kjipt med ny pp, men har vært litt distansert nå siden jeg bare venter på pergoresepten ;) Lagt fra meg mange av de frustrerende prøvertankene i ventetiden! :klem1:

Magnhild: :kose:

Liljen x2: :klem1:

Meta: Vi storkoste oss med invasjonen!!!!!! Du kan jo gjette hva som er jørgens favorittleke ;)

Epona x2: Åhh det vakte koselige minner!!!! Savner deg også! Får ta en Egontur med to små en gang vi er i samme by! De har egon på Gjøvik i allefall :kyss:

Må jo sende litt skrytebilder, og det passbildet var jo morsomt :ler: En liten skøyergutt!!!

Cappo: Så koselig å se deg her inne!! Det er veldig koselig med masse besøk, men det er deilig når man blir alene igjen også!

Jeg skal til gynekolog på Volvat i oslo tirsdag neste uke :hoppe: Hadde jo egentlig time hos gynekolog her i arendal på torsdag, men mannen skal jobbe i oslo hele neste uke og vi skal i 30 årslag i oslo på lørdag. Så da blir jeg og jørgen også på østlandet neste uke! Legen jeg fikk pergo av i Bergen sender papirene til gynekologen på Volvat, så da har jeg faktisk et ganske stort håp om å ta en kur med pergo i ferien vår :smilbla:

Ellers har vi kost oss med masse koselig besøk i det siste, og det kommer en ny "ladning" i kveld! Et overnattingsbesøk og ett middagsbesøk så her er vi effektive :ler:

Prøvingen har blitt lagt litt vekk, i allefall stresset, har på en måte gitt opp å klare helt selv og bare kost oss uten "baktanker" siden vi har ventet på gynekologtimen!

I morgen reiser vi og blir borte i tre uker, først en uke i oslo, deretter to uker på mallorca :briller: Gleder meg som en liten unge julaften :hoppe:

Fikk en liten forsmak på ferien helgen som var, da var vi på hytta til en venninne av meg utenfor Halden! Fantastisk sted, de har en liten koselig og enkel hytte 20 meter fra sjøen, med 130meter strandlinje med flott sandstrand og svaberg! Har aldri vært på et finere sted jeg!!! Også så fantastisk vær vi hadde!!!! Våknet og spiste frokost på terassen med fantastisk utsikt og tilbragte resten av dagene på stranden! Jørgen stortrivdes både i sanden og vannet! Satt under parasoll og lekte med strandleker og spiste sand.... Krabbet fort fort i vannet på jakt etter strandreker :ler: og stoppet ikke før han krabbet hode under vann, ble litt forskrekket da, og vips så hadde han reis seg opp helt selv :hjerte:

I uka har vi hatt besøk mandag og tirsdag, i går bare koste vi oss vi to på dagen! Og jørgen spiste masse middag! Karbonader, potet og gulerot er helt topp altså :sikle: Er blitt så flink til å spise selv!! Sitter pent og tar en og en bit og stapper til munnen er helt full, tygger og koser seg og starter på nytt når han har svelget! Mamman er jo så stolt at hun nesten har vanskelig for å få spist selv, må jo se på det lille store vidunderet mitt :hjerter_rundt:

Men nå er det på tide med midt på dagen maten til jørgen, så da er det ikke lenger tillatt for mor å sitte her nei ;)

God helg alle sammen!!!

Plutselig tilbake om tre ukers tid :vinke:

Grrrr for mange smileys i innlegget... jammen jeg ville ikke slette noen *sur*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...