Gå til innhold

Rugeboken

bizzy

Anbefalte innlegg

Krysser fingrene for at mensen holder seg vekke.. Ihvertfall i 9 måneder :)

Men du.. Nå må du få opp mailen din snart sånn at jeg kan nyte fine Jørgen-bilder. Så skal jeg sende deg noen fine av min lille, store venn også :)

Gleder meg sånn til å besøke dere. Når kan dere flytte inn i nye huset?

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Epona

Gratulerer igjen med huskjøp! :klappe: Så skiltet til stedet der dere har kjøpt da vi suste forbi i helgen!

Leit at vi ikke kunne stoppe hos dere, men vi ville så langt som mulig på fredagen. Og vi kom til Arendal i like-før-dere-skulle-dra-tid, så vi bestemte oss for å ha det til gode.. Kjekt å høre at dere har hatt en fin helg, det har vi også hatt. :)

Goood klem sendes din veg! :klem:

PS: Spennende med IKM da! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får somla deg til å ringe legen snart, men jeg skjønner deg veldig veldig godt når du utsetter deg altså.. :klem:

Jeg liker også lyse farger da. Og kunne godt tenke meg hvitt kjøkken da. Det har svigerinna mi, og det er kjempefint. Men så liker jeg også litt mørke kjøkken...greier liksom ikke bestemme meg.. :ler:

Men tror nok jeg i fremtiden vil satse på hvitt og lyse møbler generelt da. Selv om jeg syns begge deler er fint.. :ler:

Jørgen er kjempesøt da :hjerter:

Stooor klem fra Capri :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

Hvitt kjøkken med heltre benkeplater er :tommelsmil: Det har vi hjemme i Bergen og er kjempefornøyd med det! ;)

Håper dere koser dere i dag alle tre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

WOW for et flott hus da!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Ååh nå fikk jeg lyst til å komme på besøk ja. Når flytter dere inn??

Åååh det var bare helt utrolig nydelig da.

Gratulerer så utrolig masse!!!

Og mensen kan virkelig bare holde seg unna!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med husköp! Så stiligt huset var!

Lycka till med prövningen. Hur går det med Pergo? Skulle du försöka få ett nytt recept eller hur var det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for hilsener jenter!!! Bare innom en kjapp tur, har besøk, men måtte jo oppdatere ang. langt overskredet IKM.. Tok test i dag tidlig og den var negativ :frustrert: Kjipt! Så da kommer vel mensen i løpet av i dag eller i morgen tenker jeg.. også vi som hadde rukket å fantasere masse allerede :tunge1:

Har hatt besøk siden mandag og de reiser igjen i kveld, så i morgen skal jeg nok få oppdatert meg litt, samt svart på meldinger ;)

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! Innom å kikker litt jeg...

Råflott hus dere har kjøpt dere! Likte både kjøkkenet og peisen :) Men hva med å male veggene på kjøkkenet så blir det lysere? Uansett hva dere velger å gjøre så blir det nok flott. Hvite kjøkken er visst "in" igjen, har faktisk lyst på et nytt kjøkken selv.... :sjenert:

Har du ringt legen? *nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag2 - pp8 :roll:

Meta: Takker for kryssing, men det hjalp visst ikke denne gangen.. Men det kommer flere muligheter!! Gleder meg veldig til å få besøk altså!!!!!! Også så skjønn hun er!!

Epona: Håper det passer bedre ved en annen anledning!!! Skjønner veldig godt at dere suste forbi ;) Hvitt kjøkken med heltreplater var det vi hadde i Bergen også, utrolig fornøyd med det!!!

Magnhild: Veldig fornøyd med huset tror vi ;) Syns det er utrolig flott og gleder oss veldig til å flytte inn!! Litt kjipt at vi ikke får det før i november :sjenert: Det er lenge til det! Men tiden går nok fort tenker jeg, og dere er hjertelig velkomne på besøk!!!! Alle 5!

Furstina: Tusen takk! Har bestillt meg time hos legen mandag 3.juli så da håper jeg at jeg trasker ut med en fersk pergoresept!!!

Magnhild: Mensen kom den en halvtimes tid etter at jeg hadde lagt inn siste innlegg, men var i allefall obs på det så alle forhåndsregler var tatt ;)

Camie: Heisann! Koselig med et nytt "fjes" her inne! Kjøkkenet blir mest sannsynlig byttet ganske kjapt, men om vi venter litt så kommer både kjøkkenfronter, vegger og tak til å males. Har lyst på rund peisovn slik at vi kan se flammene både fra kjøkken, stue og spisestue. Så peisen får nok ikke leve så lenge slik den er for øyeblikket, men så er jeg fullstendig klar over at vi er litt sære :ler: Legentime er bestillt så i prøveperiode 9 håper jeg at det er en pergomåned!!!!!

Da er besøket reist, de dro i går kveld, og selv om det er utrolig koselig med besøk så er det deilig å bli igjen alene også :sjenert: Brukte kvelden til å selge gamlebilen :hoppe: Knote med legging av en snørrete liten jørgenmann :hjerte: og bare sitte stille og nyte litt alenetid med mannen :hjerter_rundt: I kveld skal vi kose oss med taco og bare være oss!!! Før vi reiser til Lier i morgen formiddag og blir der en uke. Mannen skal jobbe i oslo og jeg og jørgen skal vel kose oss med søstern og forhåpentligvis så passer det å treffe noen av mine venner, så uken kommer vel til å fly avgårde.

Vi bestillte forresten ferie i går :hoppe::kul::hoppe: Reiser til Mallorca 19.aug!! Ikke verdens mest spennende feriemål, men veldig grei reisetid, barnevennlig og koselig! I allefall har det vært koselig der vi har vært før ;) Gleder meg massevis :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte innom med en stor :klem:

Rekker ikke lese alt her, men fikk likevell med meg at dere skal til Mallorca. :hoppe:

Ha en fantastisk søndagskveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vil bare ønske dere lykke til vidre i prøvingen. :klem: Så at det ikke ble klaff denne gangen. Koselig at det er flere fra forrige "prøverunde" som prøver på nr 2 nå. Håper selvfølgelig at dere lykkes raskere denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

Jeg er helt kokko jeg! :klaske: Først nå gikk det opp for meg at det var link til huset dere har kjøpt! alle skrev "så fint hus" likosm, og jeg skjønte ingenting! Men nå har jeg sett!! (Pre-ammetåke kanskje..?) Skikkelig lekkert hus!!!!! Gratulerer igjen!!!

Og så er jeg veldig spent på kommende legetime! :sjarmor:

Glad i deg, vennen! Ha en toppers dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

:sjenert: Her er det lenge siden jeg har vært... :sjenert:

Gratulerer med flott hus. :klem:

Lenge og vente på, men den som venter på noe godt vett du...

Det blir nok ingen tur nedover på Sørlandet for vår del i år.

Men neste sommer har jeg fryktelig lyst å ta med meg Andreas i dyreparken.

Da er han litt større og bryr seg mer mer med det enn de 4 eldste.

Men det er jo lenge til - tar det når det kommer.

Mallorca er nå et deilig feriemål.

Sol og strender; ja takk... :sjarmor:

Lykke til med ny PP.

Kanskje vi kunne lykkes samtidig...

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg tilbake etter en uplanlagt ukestur til østlandet. Kosetur altså ;)

Fant ut at vi skulle i arrangementer to helger på rad så da ble vi heller værende i ukedagene også! Mannen har jo mulighet til å jobbe hvor som helst fra så lenge han kan koble seg opp på internet! Veldig kjekt!

Har kost oss masse og Jørgen har sjarmert besteforeldre, oldeforeldre, familie og venner :hjerter: Og samtidig slitt veldig med to nye tenner, men nå er de igjennom og dagene er mye bedre!! Blitt stor gutt også, ble veid hos mamma og han er nette 11,5kg og har vokst ut av bunadskoene fant vi ut da vi skulle i dåp... så føttene er nå større enn str.20! Stakkar.. har arvet flytebryggene til pappan sin :ler: Jaja kan være kjekt om han bestemmer seg for å bli svømmer...

Ellers er det blitt litt forandring i husplanene!!! Vi flytter inn i sept. i stedet for november :hoppe: Gleder meg så utrolig masse! Og tiden frem til da kommer til å gå fort!!!!! Nå får vi besøk til helgen og ut neste uke (to besøk etterhverandre), så får vi besøk av meta og familien i begynnelsen av august, 19august reiser vi på to ukers ferie og når vi kommer hjem får vi huset så da kommer mamma og er barnevakt mens jeg og mannen skal male og fikse litt i huset før vi flytter inn ;)

Soverommene og kjøkkenet skal få nye farger! Lyst lyst og atter lyst! Nesten så jeg har lyst til å begynne pakkingen nå... jaja det var gjort på et par dager sist, så det må nok vente, orker jo ikke akkurat å leve med bokser og slikt i to mnd uansett, men har så lyst til å flytte nå jeg!

Jørgen har rukket å bli ni måneder og er en blid stor gutt!! Krabber i ekspressfart og reiser seg etter alt han kan støtte seg til, samt en del andre ting også... med vekslende hell :blaaveis: Går rundt bordet og "rydder" dersom det er noe han får tak i :ler: Det morsomste som finnes for tiden er å ta ting ut av esker eller f.eks. ned av bordet ;)

Liljen: Tusen takk for hilsener x3, koselig å bli savnet :klem1:

Engel: Så koselig å se deg her inne!! Veldig koselig at det er flere som er på runde nr. 2 samtidig!! Håper selvfølgelig at det skal klaffe kjappere denne gangen og at vi skal klare det helt selv.. :klem1:

Epona: :kyss: x3

Mayamor: Så koselig med hilsen!!! Blir heldigvis litt kortere å vente enn først antatt og det er bare positivt!!! Dere må si i fra om dere beveger dere sørover, og til neste år har vi jo litt større plass å få besøk på også ;) Hadde vært veldig artig om vi kunne lykkes samtidig!! Krysser for det!!!! :klem1:

Capricorn: :klem1:

Legetimen gikk greit den, fikk ikke hilst på min nye fastlege da det var vikar der, fastlegen hadde ferie. Men vikaren var koselig! Samme jente som tok 6mnd kontrollen på jørgen så det var litt rart å spørre etter pergo av en som er yngre enn meg... passer liksom best med litt eldre leger til slikt :ler: Hun kunne ikke skrive ut resept på pergo, men jeg skal få time hos gynekolog så nå går jeg bare å venter på time i posten :tromme-fingrene-smiley: Håper det holder med en time for å få resept har ikke lyst til å starte på nytt med utredning... også er jeg litt redd for å få beskjed om at vi ikke har forsøkt lenge nok og må komme tilbake om et års tid... :forvirret: Jaja vet jo ingenting før man har prøvd, og det kan jo hende jeg tripper glad og fornøyd ut igjen med pergoresept i hånden etter første time :tommelsmil: Men nå kose meg litt sammen med mannen min! Har skåret opp en annanas så nå skal det momses her :sikle: Kan ikke sitte på tastaturet med ananas fingre akkurat.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...