bizzy Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #61 Skrevet 18. februar 2006 Tusen tusen takk for alle koselige hilsener!!!!!!! Er bare innom nettet en kjapp tur på mannens jobb.. Begynnte å bli tvingende nødvendig med litt oversikt over finansene Har fått kranglet oss til å få internett etter at ingen visstnok hadde mulighet til å levere annet enn isdn på det nye byggefeltet Men etter litt mas så kan de visst kanskje alikevel så forhåpentligvis så er jeg tilbake på nett om ikke så lenge!!! Skulle hatt mens i går men den kom ikke, tok en liten test i dag som var veldig negativ så da er jeg nok bare litt forsinka Helt greit for forhåpningene for denne måneden var på minussiden. Håper på å være tilbake snart, savner kg-gjengen!!!!! stooooooor klem fra Bizzy og Jørgen
Gjest Epona Skrevet 19. februar 2006 #62 Skrevet 19. februar 2006 Kjekt å se deg innom her! Gleder meg til nettet er på plass hjemme hos dere! Tenker mye på dere der nede! Takk for sms'er, blir så glad når det kommer en fra deg! Hils guttene dine!
Gjest Epona Skrevet 22. februar 2006 #63 Skrevet 22. februar 2006 Gleder meg til neste onsdag!!!! Da får jeg endlig se Jørgen!! Og så deg da! Gleder meg til begge deler! Håper du har det fint, tenker på deg!
Klips Skrevet 27. februar 2006 #64 Skrevet 27. februar 2006 Nææ, denne dagboken hadde jeg ikke fått med meg. Trodde du bare var borte jeg, hadde mer enn nok med baby. Og så prøver du igjen, så gøy!
Gjest Epona Skrevet 28. februar 2006 #65 Skrevet 28. februar 2006 Gleder meg til i morgen!! Ellers kan jeg informere om at det ikke blir så altfor lenge til Bizzy har nettilgang igjen, de får til og med bredbånd, etter litt kamp
Gjest Epona Skrevet 2. mars 2006 #66 Skrevet 2. mars 2006 Takk for i går vennen!! Kjempekjekt å se deg! Og skjønne Jørgen!! Skikkelig sjarmør! Kos deg videre, og nyyt dagene hjemme!
Gjest gjesta Skrevet 2. mars 2006 #67 Skrevet 2. mars 2006 Hilser på i det nye nabolaget! Håper du får to blå
Gjest Epona Skrevet 12. mars 2006 #68 Skrevet 12. mars 2006 Innom med en kjempeklem til Bizzyvennen! Tenker på deg! Håper dere får nett snart nå!!!! Klem fra Epona og bittelille knøttet i magen min... Hmm, rart å si det... :grine2:
Gjest Epona Skrevet 20. mars 2006 #69 Skrevet 20. mars 2006 Innom med en klem! Savner deg her, vennen!
magnhild Skrevet 20. mars 2006 #70 Skrevet 20. mars 2006 Nå synes jeg snart at du må komme på nett igjen altså! Det er så lenge siden vi har hørt noe fra deg!! Håper alt står bra til!!
Gjest Epona Skrevet 3. april 2006 #71 Skrevet 3. april 2006 Hei Bizzy! Takk for praten hin dagen! Gleder meg til etter påske!! Blir kos å få deg på nett igjen!
meta Skrevet 6. april 2006 #72 Skrevet 6. april 2006 Savner deg her jeg vennen Men det er utrolig koselig med alle de skjønne bildene som tikker inn på mobilen min altså
Gjest Mayamor Skrevet 7. april 2006 #73 Skrevet 7. april 2006 Savner også Bizzy og lille Jørgen! Påskeklem fra Mayamor
Gjest Epona Skrevet 19. april 2006 #75 Skrevet 19. april 2006 Vel overstått påske Bizzy!! Nå håper jeg det ikke er lenge til vi ser deg igjen her inne!! Nå er vel nettilgangen i orden? Ha en fiiiin dag! Klem til deg og Jørgen!
meta Skrevet 22. april 2006 #76 Skrevet 22. april 2006 (endret) Åååå så misunnelig jeg er på mamma som har fått hilse på Jørgen!! Jeg vil også! Håper vi ser dere om ikke så altfor lenge.. Planlegger såvidt tur til dyreparken i sommer og da HÅPER jeg dere er hjemme og har lyst på besøk altså Endret 22. april 2006 av meta
bizzy Skrevet 25. april 2006 Forfatter #77 Skrevet 25. april 2006 Heisann!!! Leeeenge siden sist... Bare en sjapp tur innom på svigers maskin med analog linje, så blir nok ikke så mye surfing Tusen takk for koselige hilsener Epona, Klips, Epica, Magnhild, Meta, Mayamor og Capricorn!! Godt dere holder dagboken min i live Jeg skal i teorien ha internett fra jeg kommer hjem i morgen, men nå har det vært så mye att og frem og tull med oppkoblingen at jeg tror det ikke før jeg får se det... Har vært en tur i london sammen med søstern (den minste) i helgen og storkost meg, og shoppet til den store gullmedaljen, masse til meg og nesten like masse til Jørgen :D Blir en stilig gutt til sommeren ja Han er blitt såååå stor allerede, tiden løper jo helt fra oss.. Plutselig så åler han seg rundt på gulvet i en utrolig fart... Har gjort det i overkant av en uke nå, og driver og jobber meg å løfte seg opp for å krabbe skikkelig. Tror jeg vet om en som kommer til å få mer enn nok å gjøre i tiden fremover Når det gjelder prøving så jobber vi jo med saken, men ikke veldig vellykket foreløpig.. Men det hadde vi jo egentlig ikke forventet heller selv om vi jo hadde et lite håp om at det skulle klaffe slik at jeg kunne gå to år med "full" betaling.. MEn det blir nok ikke annet enn engangsbeløpet når nr2 finner på å komme, men det er nå forsåvidt greit det også selv om det selvfølgelig hadde vært ålreit med en ekstra inntekt. Men det er jo noe vi velger helt selv siden jeg ikke går ut i jobb igjen i oktober. Hadde et lite håp om at det skulle ha klaffet denne gangen men det ble knust da jeg var i London.. og det måtte jo selvfølgelig skje da jeg hadde på meg helt ny helt hvit bukse Typisk! Så da skriver vi; PP6 - dag 4. Vurderer å ringe legen vi gjorde utredning hos sist å spørre om jeg ikke kan være så snill å få en pergoresept til... har liksom ikke lyst til at det skal være det første spørsmålet jeg stiller hos ny fastlege Er vel ikke nødvendig med ny utredning først? Vet jo at vi kanskje burde prøve lenger før vi tyr til slikt, men vil ikke.. Vil bli gravid og vil bli det nå, og da vet jeg jo at det har fungert med pergo før, og det gjør meg ganske så utolmodig på å få lov til å "hjelpe" kroppen nå også.. Tusen takk for alle hilsener, regner med å være tilbake på nett om ikke så lenge! Blir mye farting fremover, får besøk til helgen og reiser med jørgen til mamma og pappa neste uke, skal på restaurant med jobben til mannen i oslo helgen etter og da passer det fint at vi er hos mamma og pappa så sitter de barnevakt Men deretter er det jo nesten sommer og vi har planer om å nyte sørlandet og et stille og rolig familieliv.. tror vi i allefall!
cappocino Skrevet 25. april 2006 #78 Skrevet 25. april 2006 Hei Bizzy Koselig å lese i dagboken din at dere er i full gang igjen Håper det klaffer ganske fort! VI har såvidt kommet igang vi også , faktisk igår så nå er jakten igang hos oss også. Blir spennende å følge med på deg. Håper du er på nett igjen snart! klem Cappo
Gjest Epona Skrevet 26. april 2006 #79 Skrevet 26. april 2006 Der var du innom igjen, så kos!! Gleder meg til du har tilgang hjemme også! Savner deg, vet du! Og savner cafeturene våre... Rart når livene forandrer seg og man havner i forskjellige byer.. Men vi er venninner likevel og det er jeg glad for! Dumt med tantebesøk da.. Og skjønner godt at du har lyst på en Pergoresept. Synes ikke det er dumt å be om det jeg.. Men hvem vet, plutselig klaffer det kanskje uten!! De utroligste ting kan skje, det er jeg og sambo bevis på! Ha en flott dag alle tre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå