Gå til innhold

Rugeboken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei bizzy...kom overrasskende inn på din dagbok.. kjempe tøff som vil prøve på en til allerede..den står det respekt av.. :)

ble lei meg over å høre om niesen din,kjempe godt at det går bra..

spennende at du skal flytte til arendal, det er faktisk min favoritt by..her har jeg vokst opp og er nå gift og har to jenter på 2 og 4..

skulle du bli usikker i din nye tilværelse i arendal så er det bare å ta kontakt..

klemmer fra sørlendingen..

:klem::klem:

Skrevet

:klem: Fint å høre at det går bedre med tantejenta.

Skjønner godt at du ble skremt og ville ha Jørgen sjekktet litt ekstra. Det er alltid trist og ekkelt når slike ting skjer, men det blir ekstra ille når det skjer med den nærmeste familien.

Håper prøvingen denne månden sitter og at lillebrøster blir laget denne perioden. Godt å lese at Jørgen sover (nesten) hele natten og er snill og blid. Det er bare å nyte det mens du kan og be om at han ikke endrer sovemønster. Du kan sende over noen sovevibber til Henning for han er ikke blandt de flinke i gaten.

Skrevet

Hei Bizzy!!

Jeg kan treffes 1. februar.

Håper det blir treff da. Vil gjerne treffes.

-flott med godt nytt om din niese..

Klem fra nydag

Skrevet

Skulle bare - som Matahari - gratulere deg og lese litt her inne... Men i din nyoppstartede bok har du nå fått meg til å gråte to ganger allerede. Gråt litt glad-gråt av første innlegg og det faktum at du prøver igjen. Jeg synes (selvsagt) at barna ikke kan "bli tette nok", og er kjempeglad på dine vegne; at du har mulighet og vilje til det (selv har jeg vilje, men ingen økonomisk mulighet foreløpig, og det gjør vondt). Dessuten så vet man aldri med oss Supergirls...det kan ta 1 pp, og det kan ta år.

Og jeg måtte selvfølgelig gråte litt over hva du og familien din har måttet gå igjennom den siste tiden. Hadde hjertet i halsen en stund her... Fantastisk godt å høre at hun er bevisst nå.

Vi holder på med salg av leilighet akkurat nå, og jeg måtte le litt da jeg leste hva du tenkte om visning, for jeg kjente meg litt igjen...mildt sagt.

Ja, jeg og Hokus befant oss i naboleiligheten. Ja, jeg lurkikket ut av kikkehullet. Ja, jeg hadde sommerfugler i magen. Men vi har ikke solgt ennå...

Kjempefin leilighet dere har eid... Morsomt å se den på nett, i stedet for på mms :ler: Har jo "sett den for meg" en gang i tiden...

Det er så fint å lese om det lille super-gullet ditt. Nydelig avatar...

Håper vi kan snakkes på msn snart :klem:

Skrevet

Hei bizzy! :klem:

Jeg ser at dere har hatt mye å tenke på og bekymre dere for i det siste! Veldig godt å høre at det ser ut til å gå bra med niesen din, det må ha vært noen tøffe dager for familien.

Fortsatt lykke til med prøvingen!

:klem:

Skrevet

Å så masse koselige hilsener!!!

Pakker som en gal, og har hatt barnevakt i kveld og hatt en fantastisk tur på byen med mannen og et vennepar!! Utrolig deilig å få noe annet å tenke på etter noen skikkelig tøffe uker!!!

Var ute og feiret salg av leilighet og at vår lille nieses svulst var GODARTET!!!!! Hun er bedre og mer med en noen gang så det er tydelig at svulsten har plaget henne lenge.. Blir nøye oppfulgt fremover for å se at det ikke blir veskeansamlinger og for å se at det ikke blir noen senskader... så det er jo litt skummelt enda, kan jo ikke si sikkert om hun blir helt uten men før hun blir eldre, men legene er veldig optimistiske siden hun har kommet seg så veldig og ikke har noen som helst tegn til men foreløpig :)

Flyttebilen kommer søndag kl.12 og vi har mye igjen, så det er nok mulig at jeg blir borte fra nett en stund fremover, men kommer tilbake og da skal jeg få tid til å svare på hilsener og besøke litt dagbøker!!

Glad i dere jenter, det er så godt å ha dere!!!!! Stooooor virtuell klem til dere alle :hjerte:

Men nå sove, så jeg ikke er helt ødelagt når jørgen syns det er på tide med mat i morgen tidlig ;)

Skrevet

Men nå sove, så jeg ikke er helt ødelagt når jørgen syns det er på tide med mat i morgen tidlig ;)

:tunge1: ... i dag tidlig blir det jo faktisk.. Ikke vant til å komme hjem på denne siden av midnatt lenger :ler:

Skrevet

:hoppe: Det var flott å lese! Skjønner at dere er glade!

Gjest Rognebær
Skrevet

Så kjekt å høre at alt ser ut til å gå rette veien! :hoppe:

Og så vil jeg bare si at Sørlandet er et utrolig deilig sted hvor jeg veldig godt kunne tenke meg å bo - sommer som vinter! Håper dere finner dere godt til rette i Arendal.

Skrevet

Takk for SMSer vennen! Gratulerer med salg! :klappe: Og lykke til med all pakkingen... Vet at det er DRITSRESS.. Særlig når du ikke får se alt igjen på en laaang stund! ;)

Stor klem sendes til deg! :klem: Glad i deg!

PS: Får litt dårlig samvittighet når jeg ser gaven til Jørgen som ligegr her, men dagene bare flyr... Får satse på at han får den før han blir konfirmert vertfall, for da er den ikke særlig morsom lenger.. :sjenert:

Skrevet

:vinke::ironi:

Hadet!!! :grine:

Kose dere der nede!!

Kom tilbake på besøk!

:vinke:

Det var kjempekoselig i går og takk for praten til nesten langt på natt!!

Gjest Mayamor
Skrevet

Synes det var dumt at jeg ikke fikk sett deg før du flyttet.

Samtidig er jeg glad for at dere er prøvere igjen.

Glad for at det etter forholdene går bedre med niesen din.

Glad for at Jørgen er en snill liten gutt.

Glad for at du skriver her.

Håper vi holder kontakten. :klem:

Klem fra Mayamor

Skrevet

Åj åj åj, her skjer det saker og ting ja :) så gøy at dere prøver igjen :)

Ikke lenge til vi hopper på spirejakten, må bare jobbe litt først også ventet jeg på tante rød skulle komme tilbake, og det har den gjort nå.. så skal ikke se bort ifra en liten oooops :) :) :)

Håper alt står bra til med lille nurk og lille niesen din !

Skal følge med deg videre :)

Annonse
Skrevet

Hei Bizzyvennen! :klem:

Tenker på deg i ny by! Takk for alle sms'er :klem:

Ønsker lykke til med alt som skal ordnes. Vet hvor kavete det er å flytte.. Håper du kommer på nett igjen snart, vi skal holde liv i dagboken din så lenge vi! ;)

Glad i deg!! :klem:

Skrevet

Heisann!

Jammen imponert over at du er prøver igjen så kort tid etter fødselen :tommelsmil: Og jeg vet flere som deg som brukte lang tid på den første, og derfor droppet prevensjon etterpå, og ble veldig fort gravid igjen ;)

Lykke til med prøving og flytting!

Klem fra Murmel! :klem:

Gjest Mayamor
Skrevet

Bare innom og klemmer litt på sørlenningen... :klem:

Skrevet

Tenker på dere der i sør! Gratulerer med morsdagen! :blomst:

Skrevet

Gratulerer SÅÅ masse med den store dagen :bursdag::blomst:

Håper middagen var deilig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...