AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #1 Skrevet 30. juni 2023 Vi skal i gang med oppussing av stue/kjøkken. Nå prøver vi å finne ut av dette med belysning. da er spørsmålet om vi skal ha spotter i taket eller ha lamper, eventuelt begge deler. tips lg råd? Anonymkode: a1de3...6e0
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #2 Skrevet 30. juni 2023 Jeg har begge deler Anonymkode: 5991f...271
ronja1867 Skrevet 1. juli 2023 #3 Skrevet 1. juli 2023 Gikk for bare lamper. Det er litt krevende å få godt nok lys, men også en del rom til lamper som "møbler" - men vi er ikke så glade i spotter så det kommer vel an på hva man liker. 2
Snublefot62 Skrevet 1. juli 2023 #4 Skrevet 1. juli 2023 Vi har spotter i alle rom. Mange spotter. Dette gir et godt spredt lys når en trenger det. I tillegg har vi lamper for dekor, stemning og ekstra kos. Så jeg ville sagt begge deler. 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #5 Skrevet 2. juli 2023 Jeg drømmer om spotter i taket. På stua og kjøkkenet. Da jeg ikke synes lamper gir et godt nok lys på vinteren til æ eks vaske, eller at ungene får til å leke godt på stua. Men vil også ha lamper. For en mer koselig stemning. Anonymkode: eaf50...a48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå