Gå til innhold

Er på bryllupsreise men mannen vil bare ha sex en gang om dagen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som overskriften sier så er vi på bryllupsreise og mannen er bare gira på sex en gang om dagen. Hva er normalt for dere andre? Jeg kunne gjerne tenkt meg sex morgen middag og kveld men han vil bare på morgenen 😏

Anonymkode: 569d4...bd5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lite hjelpsomt svar, men - dette burde dere funnet ut av før dere giftet dere?

Nyforelsket-fase/bryllupsreise er da man vil ha mest vanligvis, altså "unormalt" mye sex. For min del så er det nesten litt sånn at man ikke kommer seg ut av senga engang, det er bare gnagsår og at man må ha noe mat og se litt dagslys og sånt som har stoppet sexen her når jeg har vært i sånne situasjoner.

Men det er ikke relevant hva som er normalt for andre, det eneste som er viktig er at dere to må matche, og det gjør dere ikke akkurat nå.

Det som er enda viktigere er jo om dere begge har samme "normal" etterhvert da, kanskje din lyst går ned til "bare" en gang daglig imens hans forblir på en gang daglig, så treffes dere da... jeg aner ikke. Det kan jo også være hans lyst går enda mer ned.. Men snakk sammen. Jeg spør nesten på første date hva som er deres idelle frekvens for sex. 

Anonymkode: eb26a...be2

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Før frokost. Gjerne etter frokost. Midt på dagen,etter man har kommet fra stranda osv. Så etter middag. Og en runde når vi legger oss. Sån 5 ish om dagen er midt i blinken for meg i ferie tid. Bryllupsreise er jo intet unntak. Men jeg er nok en "sexfreak" i forhold til mange andre. Dette trodde jeg helt seriøst var normen også,helt til jeg spørte noen kompiser om det. 1 om dagen kan være alt de orker.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan har det pleid å være for dere på ferier før da?

Anonymkode: d537e...04b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være at bryllupsreise ikke er så veldig annerledes for ham enn en hvilken som helst annen ferie. Så hvis dere allerede har vært sammen noen år, er det vel egentlig ingen grunn til at sexfrekvensen i en ferie skulle endres dramatisk av at man putter prefikset bryllups- foran.

Anonymkode: d0db0...657

• Liker 3
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Tja, kan hende vi skulle diskutert dette på 1. Date men da tror jeg at svaret vi hadde kommet fram til hadde vært mer optimistisk 😅 Vi har mange små barn hjemme og har egentlig ganske ofte sex til å være i den situasjonen. Typ annenhver dag +. 

Dette er vår første ferie sammen alene uten unger så vi har ikke annet enn et par helgeturer å sammenligne med. Da har vi hatt sex ca 2 ganger om dagen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Tja, kan hende vi skulle diskutert dette på 1. Date men da tror jeg at svaret vi hadde kommet fram til hadde vært mer optimistisk 😅 Vi har mange små barn hjemme og har egentlig ganske ofte sex til å være i den situasjonen. Typ annenhver dag +. 

Dette er vår første ferie sammen alene uten unger så vi har ikke annet enn et par helgeturer å sammenligne med. Da har vi hatt sex ca 2 ganger om dagen. 

Tror kanskje det ligger i at du som kvinne "føler" for å ha mer sex på bryllupsreise, mens han som mann har "biologisk" behov for sex en gang i døgnet.

Anonymkode: a06d4...8b6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Tror kanskje det ligger i at du som kvinne "føler" for å ha mer sex på bryllupsreise, mens han som mann har "biologisk" behov for sex en gang i døgnet.

Så kvinner har høyere sexlyst enn menn?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Så kvinner har høyere sexlyst enn menn?

Kan ha om følelser er der, omvent vist ikke. Menn har et biologisk behov i tillegg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du vet at hyppige utløsninger for mannen ikke er like digg som litt sjeldnere? De må rekke å bygge opp en ny ladning.

Anonymkode: 80d80...8e9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sex en gang om dagen hørtes jo flott ut! Det tror jeg faktisk ikke det er mange som ville klagd på, hvis jeg skal være ærlig.

Jeg er 35 år og har endelig møtt en mann som ønsker å ha sex like ofte som meg. Kanskje t.o.m litt mer. Vi kan ha sex annenhver dag. Noen ganger 3 ganger om dagen og andre ganger en gang i uka.

I alle mine tidligere forhold så har ikke menn hatt noe særlig sexlyst. De påstod at det var ikke meg det var noe galt med, men at de bare var sånn. Det varierte fra sex maks en gang i uka til annenhver måned. Med den erfaringen i bunn så ville jeg vært så strålende lykkelig fornøyd med en mann som ønsket sex en gang om dagen. 

Anonymkode: cf9be...f7f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde aldri orket sex flere ganger daglig. Ts, vi er alle forskjellige her, ingenting er «vanlig» eller «uvanlig», dere må finne ut hva som passer best for dere. Vil han ikke ha sex mer enn en gang pr dag, så er det sånn det blir, for du kan ikke presse frem noe mer. Det er vel mye mer romantisk og lidenskapelig dere kan gjøre? Gratulerer, forresten❤️

Anonymkode: 94afe...d6e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du vet at hyppige utløsninger for mannen ikke er like digg som litt sjeldnere? De må rekke å bygge opp en ny ladning.

Anonymkode: 80d80...8e9

Da er det jo bare å ha fokus på damas nytelse. Problem solved 👍

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.6.2023 den 21.35):

Som overskriften sier så er vi på bryllupsreise og mannen er bare gira på sex en gang om dagen. Hva er normalt for dere andre? Jeg kunne gjerne tenkt meg sex morgen middag og kveld men han vil bare på morgenen 😏

Du er på bryllupsreise ikke sexferie 😳. Her er det nok din mann som er den mest normale. Du vil jo ikke annet enn å pule, høres det ut som…

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.6.2023 den 21.35):

Er det slikt at han avviser deg når du prøver deg, eller at han har sagt at nå er det maks en gang om dagen som gjelder. Eller er det sånn at han ikke prøver seg på deg mer enn en gang.

Ja, enig med deg at det høres lite ut på en bryllupsreise. Eller for den del, på en tur alene uten barn.

AnonymBruker
Skrevet

Dere har jo doblet frekvensen sammenlignet med når dere er hjemme med barna? Tenk heller det enn at du gjerne skulle ha mer. Kos, kyss, gi komplementer, nyt alenetida sammen - det er viktigere enn hvor mange ganger daglig dere har sex. 

Anonymkode: dd66b...46e

AnonymBruker
Skrevet

Du er jo rene sexdyret du.

Anonymkode: b128a...181

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Mange små barn? Hva vil det si? Dere har vært sammen i en del år da? 1 gang om dagen er ikke lite da.

Anonymkode: 3fa52...c73

AnonymBruker
Skrevet

Sjekka du ikke leveringsgarantien?

Anonymkode: fc065...8a0

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kan ha om følelser er der, omvent vist ikke. Menn har et biologisk behov i tillegg.

Takk for din vitenskapelige innsikt, Charles Darwin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...