Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

min kjære har begynt i ny jobb og er nå 20 mil unna meg fra mandag til fredag....og jeg sitter og føler at alt er jævlig og føler meg som en sutrete unge....savner han så fryktelig fælt og er ikke sikker på det er sånn jeg vil at alt skal være...

er det flere her inne som har samboeren sin langt unna hele uka? hvordan har det gått?

tror kanskje jeg hadde trengt at noen hadde sagt at jeg burde ta meg sammen...men jeg har på følelsen av at vi lever vært vårt liv når han er så langt unna....

trist hilsen fra sola

Videoannonse
Annonse
Gjest Tristessa
Skrevet

Har nå ingen samboer, men har en kjæreste som reiste utenbys for å studere rett etter vi ble sammen, dvs nesten 2 år siden. Vi har ikke sett hverandre annet enn i ferier etter det, men det er ingenting som kan styrke eller svekke et forhold så mye som adskillelse. I vårt tilfelle har det styrket et forhold vi begge mener er seriøst. Det er vanskelig, men det er og så utrolig tilfredsstillende å se at det går an å få det til å virke! Det er en prøve på begges tillit og tålmodighet, og selv om det kan virke håpløst av og til er det en forsterkning på et forhold, det er først da en finner ut hvor glad en er i sin kjære. Men jeg må si jeg gleder meg til sommeren når han kommer hjem igjen- for godt. Kan ikke si så mye annet enn lykke til, hvis dere elsker hverandre, går nok dette bra skal du se. Hvor lenge skal han holde på med denne ordningen forresten? Ikke alle kunne tenke seg å være så mye vekke fra kjæresten sin (meg for eksempel). Dette ble litt rotete, men håper det var til en viss nytte i det minste. Igjen: Lykke til!

12

Gjest Anonymous
Skrevet

Min samboer er ukependler og er 40 mil unna, for meg har det blitt en vane og vi er flinke til å bruke kvalitetstiden vi har sammen i helgene (jeg får faktisk brukt uken til det jeg selv vil (trene, håndarbeid, lese bøker osv...) som aldri blir gjort når han er hjemme...)Men det som er problemet er at vi har en liten datter 2 år som savner pappan sin veldig mye og som er kjempelei seg på mandag morgen når pappa har dratt igjen.

Så bruk tiden til noe fornuftig istedenfor å bare sitte å savne han når han er borte for da går det fort til det er helg igjen...

Skrevet

Hei. Jeg og min kjøre bor akkurat 20 mil unna hverandre. [og to ferger]

Vi har nettopp(?) funnet hverandre.

Har vært kjærester i en mnd nå. Vi besøker hverandre i helgene. I helga kommer han oppover og vi gleder oss vilt. (Han er så herlig).

Går bra synes jeg.Vi har noe å drive med hele dagene, så det blir ikke å sitte stille å tenke på avstanden. d er farlig det.

På kvelden treffes vi på nett(msn) hvor vi prater og ser hverandre.( Har web cam)

Kos fra Meg

12

Skrevet

Det er jo egentlig ikke så ille når man tenker etter...jeg har jo egentlig ingen grunn til å klage for om litt over en uke flytter vi og da får han ikke lang vei på jobben og da blir jo alt slik vi fra før er vant til , unntatt når han er på foretningsreise da..

men som noen sier så er det en vanesak , jeg er bare ikke blitt helt vant til det enda - savner han så fryktelig icon_smile.gif

klem til dere alle .

Skrevet

Jeg bor også langt unna dem som betyr mye for meg.Ca 50mil. Det å reise fra sønnen sin på to år hver helg gjør vondt. det samme gjelder moren når man sakte men sikkert føler at man sklir fra hverandre. skulle ønske jeg aldri takket ja til den jobben!

vennlig hilsen

løvegutten

• 20 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
Gjest sola skrev (På 13.3.2002 den 18.56):

min kjære har begynt i ny jobb og er nå 20 mil unna meg fra mandag til fredag....og jeg sitter og føler at alt er jævlig og føler meg som en sutrete unge....savner han så fryktelig fælt og er ikke sikker på det er sånn jeg vil at alt skal være...

er det flere her inne som har samboeren sin langt unna hele uka? hvordan har det gått?

tror kanskje jeg hadde trengt at noen hadde sagt at jeg burde ta meg sammen...men jeg har på følelsen av at vi lever vært vårt liv når han er så langt unna....

trist hilsen fra sola

Det går nok fint. Deilig å ha litt fri i ukedagene også glede seg til helgen. Hva sier han til det da?

Anonymkode: 26089...309

AnonymBruker
Skrevet

Det har liksom gått 20 år da..  😂

Anonymkode: 23f10...4b7

• Liker 1
Skrevet

Hahaha leste et svar over her at de takler avstandsforhold siden de har kontakt på msn og webcam.. skjønte ingenting før jeg sjekket datoen 😂 Får håpe det ordnet seg og TS og samboeren feirer stort jubileum snart, da. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.4.2022 den 20.09):

Det går nok fint. Deilig å ha litt fri i ukedagene også glede seg til helgen. Hva sier han til det da?

Anonymkode: 26089...309

Altså…. Se på når tråden ble laget

Anonymkode: 5f24b...514

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...