Gå til innhold

Han sendte meg blomster

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har tekstet i 2 uker og har ikke hatt date pga begge jobber og jeg har ikke vært i form. Endte opp på sykehuset for sjekk og kom hjem i går og der ventet blomsterbukett utenfor døren. God bedring fra x. 

Vet ikke helt hva jeg skal tenke. Veldig fint, men likevel litt rart 😅

Anonymkode: aa84e...c7e

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Syns det hørtes veldig omtenksomt ut jeg. 

Anonymkode: add12...146

• Liker 11
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Vi har tekstet i 2 uker og har ikke hatt date pga begge jobber og jeg har ikke vært i form. Endte opp på sykehuset for sjekk og kom hjem i går og der ventet blomsterbukett utenfor døren. God bedring fra x. 

Hva vil dere damer?! Er dame selv, hadde død av glede, sånn skal en mann være med meg! 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor et det rart? Du har vært på sykehuset og han ville vise med blomster at han tenkte på deg. Det er koselig! 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Rødt flagg. Hvordan vet han adressen din? Det er grenseoverskridende at en fremmed mann bruker adressen din. 

Lovebombing, lover deg 99% sikkert denne fyren ikke er god. Hadde vært anderledes om dere hadde datet i fire måneder 

Anonymkode: f03fd...0fd

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Så hyggelig og omtenksomt.

Anonymkode: ebbfe...f88

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Rødt flagg. Hvordan vet han adressen din? Det er grenseoverskridende at en fremmed mann bruker adressen din. 

Lovebombing, lover deg 99% sikkert denne fyren ikke er god. Hadde vært anderledes om dere hadde datet i fire måneder 

De har tekstet, da har han telefonnummeret og kan lett finne adressen. Bare på KG er det rødt flagg at en mann er omtenksom når man er syk.

Anonymkode: 9cc07...2d0

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Egentlig ikke. Dere snakker jo om at dere vil på date. Og du er syk. Da kan han sjarmere deg med blomster

Anonymkode: a41ff...356

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

🤦‍♀️

Anonymkode: 4370a...94e

• Nyttig 1
Skrevet

Hyggelig gest fra han. Omtenksom og ordentlig type. Men klart, så overtenkes det og det letes med lupe etter røde flagg overalt så... 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han har nummeret mitt 😊 

ts 

Gjest Inverto
Skrevet
Bombasi skrev (1 time siden):

Hyggelig gest fra han. Omtenksom og ordentlig type.
Men klart, så overtenkes det og det letes med lupe etter røde flagg overalt så... 

Er det bare meg eller har vi faktisk nådd det punktet der kvinner aktivt ser etter feil
istedet for å bli kjent og bare ta ting som det kommer?

AnonymBruker
Skrevet
Inverto skrev (9 timer siden):

Er det bare meg eller har vi faktisk nådd det punktet der kvinner aktivt ser etter feil
istedet for å bli kjent og bare ta ting som det kommer?

Jeg tror vi er veldig redd for de dårlige erfaringene. Slik at vi ikke helt tør stole på de gode👍

Anonymkode: 0f3f2...c24

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så hyggelig av han. 

Anonymkode: ed46f...e1d

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge det er sykehus involvert så er det faktisk hyggelig og omtenksomt. Faktisk god folkeskikk om det er en som vil bry seg om deg. 

Anonymkode: 426d4...92d

• Liker 1
Gjest FuzzyC
Skrevet

Hadde blitt veldig glad for blomster🥰 

AnonymBruker
Skrevet

ok, så koselig da

Anonymkode: 86a10...480

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...