AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #1 Skrevet 30. juni 2023 Jeg skal i et bryllup i morgen å for å pynte litt på min bleke kropp prøvde jeg selvbruningskrem. Dårlig resultat, ser ikke ut. Er det mulig å dusje bort dette eller bli det bare verre. Noen forslag? Anonymkode: f419e...388
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #2 Skrevet 30. juni 2023 Tråden kommer til å bli stengt på grunn av manglende forklarende overskrift. Kontakt en moderator for å bytte overskrift eller lag en ny tråd Anonymkode: 1e8de...1ae
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #3 Skrevet 30. juni 2023 Prøvd sitron? Til neste gang; du må skrubbe huden først og så påføre med en sånn vott og før du påfører selvbruningen må du ha på et tynt lag fuktighetskrem på steder som albue, kne og knoklene på hånda. Og så tørke forsiktig over akkurat de stedene med en lett fuktet klut. Man må også være nøye når man påfører. Anonymkode: ad188...acd
Perelandra Skrevet 30. juni 2023 #4 Skrevet 30. juni 2023 Hei trådstarter! Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg