Gå til innhold

Du som har ligget med en kjendis, levde det opp til forventningene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kvinnelig B-C kjendis, nedtur    ( Nei, ingen åker i Trøndlag )  :fnise:

Anonymkode: 4afac...a4b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har jeg gjordt, men det var før hun ble kjendis på tv-skjermen. Jeg synes hun var utrolig bra, så hun er blandt mine gode opplevelser og minner🥰😇 Hun har blitt penere og mere sexy nå da, for vi blir jo det med årene🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvilke forventninger har man til kjendiser i forhold til andre ONS’er?

Anonymkode: 3f5f9...269

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En kvinnelig norsk kjendis. Det er noen år siden nå. Hun er visst fortsatt singel. Et helt ok ligg.

Anonymkode: b03cf...b44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvilke forventninger har man til kjendiser i forhold til andre ONS’er?

Anonymkode: 3f5f9...269

Lurer jeg på og. Har ligget med en del kjente men aldri tenkt at det skulle være noe bedre eller mer spesielt enn andre utenom en som hadde rykte på seg for å ha stor pikk 

Anonymkode: b9147...74d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har både gode og dårlige erfaringer med kjendiser. 
Skal ikke nevne navn, men en kjent langrennsløper var en av de beste jeg noen gang har hatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil heller si jeg ble overrasket enn at det var en opp-eller nedtur. Hun fremsto som veldig "naboens datter" da vi pratet først, men var en ulv i fåreklær. Ble bokstavelig talt tatt litt på senga der, gitt. Visste ikke at hun var kjendis før jeg møtte henne, da. Jeg var nok ikke i målgruppen. Fikk meg Instagram på grunn av henne😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Driver alle kjendiser og ligger rundt hele tiden? Fremstår nesten litt sånn her på KG😉

Anonymkode: d969b...408

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Driver alle kjendiser og ligger rundt hele tiden? Fremstår nesten litt sånn her på KG😉

Noen damer elsker å bløffe på seg "kjendisligg"  for å gjøre seg viktige (populære)

Anonymkode: 4afac...a4b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Haha, forventningene? Tror jeg har funnet KG's mest tåpelige TS. 

Anonymkode: 02d66...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei.

Anonymkode: 652d9...754

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er veldig lite interessert i kjendiser. Så jeg oppdaget ikke før etterpå, av andre, at han var kjent. Når jeg fikk vite mer om ham og jeg kunne observere hvordan han forholdt seg til kvinner senere, så forstod jeg egentlig hvorfor sexen ikke var noe å snakke om. Han hadde gjenger av kvinner som sirklet rundt ham og bød seg frem, han virket livstrett og bare tok imot. (Det var han som sjekket opp meg.) Som sexpartner var han vant med at kvinner gjorde alt for å tilfredsstille ham (de ville oppnå rikdom og status), så han gjorde ikke noe for å tilfredsstille meg. Jeg gjorde da ingenting for å tilfredsstille ham, og det overrasket ham nok til at han gjorde en innsats. Men da hadde jeg egentlig mistet litt interessen, så selv om han skjerpet seg den natten så var det hele egentlig bare en skuffelse. Har forstått senere det at han på mange måter var desillusjonert og livstrett fordi folk flokket seg rundt ham og ville være venner, uten at de var interessert i ham som person, bare hans rikdom og status. Det beste med vårt møte var faktisk de samtalene vi etterhvert fikk, etter at han forstod jeg ikke var ute etter hans penger og status. Da var han forbausende åpen, og det jeg så av den virkelige mannen var en som var en god mann. I dag er han gift, og jeg håper han har lagt av seg tidligere "livsstil" og holder seg til kona. Inntrykket mitt er at de har det bra sammen.

Ellers synes jeg temaet for tråden egentlig er ganske uforståelig. Har noen faktisk andre forventninger til sex med kjendiser enn med andre?

De er jo vanlige personer, som alle andre, når det kommer til det personlige og intime. Hvilket yrke eller status de har sier virkelig ingenting om hvordan de er som elskere. Tror folk virkelig det?

Mitt inntrykk er at de som bevisst går etter kjendiser gjør det fordi de selv da får en kortvarig følelse av å føle seg bedre enn de ellers gjør fordi de "ble utvalgt". Og så forlenger de den følelsen ved å skryte av det i etterkant, og slik får litt "kjendisstatus" i vennegjengen. Merkelig opplegg, synes jeg, for det er så overfladisk og kunstig.

Anonymkode: aee2c...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg så ikke ditt svar mens jeg skrev på mitt nylige svar. Men jeg er helt enig. Veldig merkelig å snakke om forventning til sex bare fordi den andre er kjendis!

Anonymkode: aee2c...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er første tråden jeg ser om temaet…. Eller er én tråd nok til at «det virker sånn»?

Anonymkode: 109c4...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Vet ikke,  jeg sa nei takk. Selv om han var svært romantisk 🙊

Anonymkode: bb2a7...099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...