Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Legger ved bilde for å vise hva jeg mener :) Jeg og kjæresten har vært sammen snart i 1 år og skal være borte fra hverandre i 14 dager. Jeg tenkte å lage en slik en, hvor jeg skriver ned 14 grunner til hvorfor jeg elsker han, slik at han da kan åpne én lapp hver dag under tiden fra hverandre🥰 
Problemet mitt er at jeg kun har erfaring fra et veldig usunnt forhold, hvor jeg fikk høre at jeg elsket for mye, var for klisje, samtidig som jeg aldri var bra nok, osv. Jeg er litt redd for å vise sterke følelser, redd for at det blir for mye, og at jeg kun dummer meg ut.

D65EB583-ED1F-4586-9150-FB37F994A0F6.thumb.png.a836670718dd9603c4c60f58fe7d86dc.png

Hadde du som mann satt pris på dette? :) Eller skal jeg droppe det?

Anonymkode: f80c5...8d6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du skal aldri føle du må endre deg. Go for it! 

Anonymkode: 14861...c16

AnonymBruker
Skrevet

Bare koselig det.

M31

Anonymkode: cbd9c...703

Skrevet

Så trist at du føler du må begrense hvor mye du elsker på grunn av tidligere forhold! Det høres klisje ut, men den riktige personen for deg vil aldri få deg til å føle deg sånn, og de kommer til å elske akkurat den delen av deg som har masse følelser. Hvis du må holde tilbake på den måten så er det ikke det rette forholdet for deg. Jeg synes dette høres ut som en kjempekoselig idé ❤️ 

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

De fleste ville satt pris på det men jeg tenker at det ville vært too much om dere ikke er sukkersøte og romantiske ellers. Pleier dere å gjøre sånne søte ting for hverandre så passer dette bra:) 

Anonymkode: f8097...a6e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mannen fikk noe lignende nå til bursdagen sin, han ble glad og rørt. Vi har vært sammen i ca 8 år, gift i 6 år.

Når vi hadde vært sammen i ca 1 år, lagde vi noe lignende sammen. Da skrev vi ned hver vår ting en gang i uken. Enten litt kliss om hvor mye man elsket hverandre ol, eller vi skrev om en konkret ting/hendelse fra uken som var gått. Vi hadde hver vår farge på lappene, slik at vi lett kunne skille dem. Jeg husker ikke hvor lenge vi holdt på før vi gikk igjennom, men jeg husker at det var veldig kjekt og godt.

Anonymkode: 299f4...f6f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi blir alle litt klissete og klisje når vi er forelsket, det er bare kos 💖

Anonymkode: 2eca7...34d

AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig klisjé og sukkersøtt, men det er en veldig fin ting å gjøre for partneren sin. Go for it!

Anonymkode: dbd80...0d0

• Liker 1
Skrevet

Kjøp 14 forskjellige øl og fest en lapp på hver, så viser du at du faktisk bryr deg om ham.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dame og hadde synes det var skikkelig kleint. Sikkert gjort i beste mening, men virker litt krampaktig. 

Anonymkode: fb167...3b4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Personlig hadde jeg synes det var altfor mye og veldig klisje, men du kjenner vel fyren din og vet hva han vil synes? Eller spør du fordi du innerst inne skjønner at det er altfor mye? 

Anonymkode: f2960...2b2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er bare koselig!

Anonymkode: 16183...2f9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...