Gå til innhold

Når den eneste jeg vil ha er eksen og pappaen til barna mine.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er gått 1,5 år siden det ble slutt mellom oss. Jeg har gjort alle de riktige tingene med å gå videre. Han har behandlet meg dårlig, veldig dårlig fra det ble slutt og det var ofte han ble ufin når han ble oppgitt og når jeg krevde noe som ikke passet han. Bruddet endte stygt. Vi har begge tapt masse penger. Alt har seff i følge han vært min egen skyld. Han har vært iskald fra dag en, men flere ganger vist tegn til sjalusi.

Han har et enormt ego, så uansett hva han hadde følt for meg vet jeg at han aldri kommer til å innrømme det. Etter nesten 1 år møtte jeg en ny. Da han fant ut av det ble det et styr og han slengte ut flere negative ting og laget problemer med tanke på samarbeid ang barna. Uansett. Tross alt ser jeg forrsatt alle de gode egenskapene og sidene han hadde og har og jeg har aldri sluttet å elske han. Nå gjør han alle de tingene jeg skulle ønske vi som familie gjorde sammen. Jeg var utslitt av å ta meg av alt hjemme og med barna og jeg var så ensom. Jeg mistet meg selv og ble ikke den beste utgaven av meg selv. I ettertid ser jeg at jeg burde gjort ting anerledels og holde ut den verste tiden og støttet han mer i jobben sin. Jeg frykter at det aldri hadde blitt bedre, men jeg skulle så ønske vi kunne jobbet oss gjennom den tøffe tiden og holde ut. 

Jeg har ikke lyst på en ny mann. Jeg føler jeg har brukt opp mine sjangser og jeg føler heller ikke at det er plass/tid til en kjæreste i livet mitt. Tross alt alt det vonde så elsker jeg han fortsatt. Skulle ønske vi fikk pratet ut i det minste om alt som skjedde, men jeg vet det aldri kommer til å skje. Det er jo mange som finner tilbake til hverandre og får det bedre i lag enn noen sinne. Jeg hadde vært villig til å gjøre alt for at vi skulle fått det godt sammen igjen og for å tilgi å legge alt det vonde bak meg.

Er det noen som har tips til hvordan jeg skala komme meg videre eller noen som har opplevd det samme der det etter noen år har funnet tilbake til hverandre?

Jeg merker at han sliter å se på meg, men han har tatt seg sammen for barna sin skyld i det siste. Noe inni meg sier meg at han også synes det er trist at vi ikke er sammen, men som sagt ego er for stort. 

Anonymkode: e0134...036

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarte ikke fortsette med han nye. Han var fantastisk, men jeg klarte ikke gi så mye til han pga eksen så måtte bare trekke meg unna...

Skrevet

1. Forhold deg til at du ønsker deg menn som ikke er bra for deg. Det må du finne ut av.

2. Ikke gå inn i et nytt forhold før du har lært deg å stå trygt på egne ben og trives i ditt eget selskap. Når du er kommet ditt at du fikser dette er det mye mindre sannsynlig at du bommer på punkt 1.

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei kom deg i terapi for å jobbe med hvordan du ble behandlet så forstår du mer av hvorfor du er hektet på han også. Dine sjanser i livet er ikke brukt opp, du fortjener en god mann som respekterer og elsker deg og bør komme deg ut av den destruktive tiltrekninen til din ex  

Anonymkode: c5150...003

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hei kom deg i terapi for å jobbe med hvordan du ble behandlet så forstår du mer av hvorfor du er hektet på han også. Dine sjanser i livet er ikke brukt opp, du fortjener en god mann som respekterer og elsker deg og bør komme deg ut av den destruktive tiltrekninen til din ex  

Takk. Jeg gikk til psykolog i fjor etter bruddet og tenkte bestille timer til høsten også. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg sliter også med å komme over livet med min eks og oss som familie etter hele 2.5år snart. Imellom tiden har jeg holdt på med menn, men ingen har gitt meg den trygge følelsen. Og jeg VET at jeg aldri får tilbake min eks og pappa til mitt barn. Han har funnet dama i livet. Jeg må snakke med psykolog fordi jeg sliter med å roe meg og komme meg videre. 

Kanskje du skal gjøre det samme? K35

Anonymkode: 652fe...98c

Føler med de❤️, det er ikke enkelt. Jeg prøver å tenke på alle de gangene han ikke respekterte meg men så husker jeg også alt det som er bra med han. Jeg er også en sensitiv person, så en annen dame hadde nok sikkert tenkt at han får bare rase fra seg når han trasset og var sint...

Jeg skal betsille time til psykolog igjen til høsten.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Nymerïa skrev (55 minutter siden):

1. Forhold deg til at du ønsker deg menn som ikke er bra for deg. Det må du finne ut av.

2. Ikke gå inn i et nytt forhold før du har lært deg å stå trygt på egne ben og trives i ditt eget selskap. Når du er kommet ditt at du fikser dette er det mye mindre sannsynlig at du bommer på punkt 1.

Takk, jeg trives veldig godt i mitt eget selskap. Det var egentiden jeg savnet etter at jeg møtte han nye og tanken på å bli samboer igjen frister ikke en plass. Han kvelte meg og var alt for glad i meg, mens jeg ikke klarte gjenngi hans følelser. Jeg får bare prøve nyte livet med barna og den lille egentiden jeg har fremover. Det er nok tøffest pga familiedrømmen som brast og alt det som var bra med ekse. Jeg ikke klarer å glemme.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Takk. Jeg gikk til psykolog i fjor etter bruddet og tenkte bestille timer til høsten også. 

Håper det kan hjelpe deg ❤️ for meg hjalp det veldig med langtidsterapi men det å endre tilknytningsmønsteret mitt tok flere år med terapi , ingen quick fix 

• Hjerte 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Er 41 år. Nysingel. Og veldig glad for at jeg nå skilles. Ja, skummelt med tanke på økonomi og at jeg hovedsakelig vil bli alene med ungen. 

Men fy fader. Null mer drama, kjekling, irritasjonsmoment, rydde ekstra rot og føle meg som en tenåringsmor for eksen. 

Frihet! Siste jeg ønsker er ny mann. Og skulle jeg starte å date. Særboer🎉

Det er en grunn til at det ble slutt. Dere var ikke kompatibel. 

Fokuser på forholdet med deg selv. Ikke dating, menn eller eks. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg klarte ikke fortsette med han nye. Han var fantastisk, men jeg klarte ikke gi så mye til han pga eksen så måtte bare trekke meg unna...

Eksen cockblokker med suksess dine forsøk på å gå videre. 

Anonymkode: 7897e...2a3

AnonymBruker
Skrevet
WhisperingWind skrev (5 timer siden):

Er 41 år. Nysingel. Og veldig glad for at jeg nå skilles. Ja, skummelt med tanke på økonomi og at jeg hovedsakelig vil bli alene med ungen. 

Men fy fader. Null mer drama, kjekling, irritasjonsmoment, rydde ekstra rot og føle meg som en tenåringsmor for eksen. 

Frihet! Siste jeg ønsker er ny mann. Og skulle jeg starte å date. Særboer🎉

Det er en grunn til at det ble slutt. Dere var ikke kompatibel. 

Fokuser på forholdet med deg selv. Ikke dating, menn eller eks. 

Takk, jeg har følt meg lettet lenge pga at jeg har fått fred så må bare fokusere videre på den følelsen og gi tanken på å dele alt med faren til barna mine. Jeg er nok gammeldags der og har alltid drømt om det livet og at man skal prøve å gjøre alt for å holde sammen når man velger å få barn sammen, men det hjelper jo ikke om det er kun en av oss som vil jobbe med oss selv og forholdet!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Håper det kan hjelpe deg ❤️ for meg hjalp det veldig med langtidsterapi men det å endre tilknytningsmønsteret mitt tok flere år med terapi , ingen quick fix 

Takk i like så, det ordner seg alltid og vi fortjener bedre❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...