Gå til innhold

Hva er det dyreste du har stjålet noen gang?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Få høre noen historier, fram med det.

Anonymkode: 0815d...a00

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

100 kr. fra lommeboka til min far da jeg var 12 år. Han merket det,så jeg innrømmet det. 

Anonymkode: ef0a1...539

AnonymBruker
Skrevet

Et trafikklys

Anonymkode: 3b284...cce

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Et par solbriller som kostet ca. 1200,- på Gardermoen.

Anonymkode: 29e76...1bf

• Liker 14
  • Hjerte 5
  • Nyttig 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Et par solbriller som kostet ca. 1200,- på Gardermoen.

Anonymkode: 29e76...1bf

«Moxy» is that you 🤪?

• Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Husker vi stakk av med en flatskjerm fra elkjøp en gang. Kostet over 30.000kr. Det er vel dyreste enkelt-tingen.

Anonymkode: 251ab...aad

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri stjålet noe som helst🥹 har kanskje smugspist litt på kjøkkenet der jeg jobber bare🤭

Anonymkode: e33f1...a30

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Bilen til eksen min hihihi

Anonymkode: ce730...407

• Nyttig 1
Gjest Østeuropeisk rose
Skrevet

Mann til en av mine "veninner"... men det var 20 år siden i min hjemlandet. Fra den tid er jeg helt uskyldig. Og stjeler ingenting. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Husker vi stakk av med en flatskjerm fra elkjøp en gang. Kostet over 30.000kr. Det er vel dyreste enkelt-tingen.

Anonymkode: 251ab...aad

Not cool. Det er alvorlig vinningskriminalitet 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Den dyreste tingen jeg har stjålet er en pakke tyggis når jeg gikk i 6 klasse og det jeg angrer mest på at jeg har "Stjålet" er når jeg tok kjæresten til en venninne i 8 klasse 😱😭 Angrer den dag i dag, men er venninner fremdeles 🙂

Anonymkode: 0d76f...536

AnonymBruker
Skrevet

En pose med klinkekuler da jeg var barn. Gikk rundt med dem i butikken, Bjørnar-style, og plutselig hadde jeg gått helt ut på gata uten å tenke meg om. Fikk fullstendig panikk, og endte opp med å stikke av istedenfor å gå inn og betale for dem. Dette var før sånne alarmporter, og det var vel ingen som la merke til det, men gikk ikke inn i den lekebutikken på evigheter etter det.

Anonymkode: 7e474...ef3

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Min venninnes kule lange Nike sokker. Tok dem på fra tørkestativet under mine Store USA sokker så de ikke skulle synes. Endte med at jeg alltid brukte dem under slike sokker, de var de eneste som var store nok til at de ikke syntes. Innså at det ikke var noe poeng å stjele noe jeg ikke fikk glede av. 

Anonymkode: 7d761...ffc

• Nyttig 2
Skrevet

Stjålet og stjålet. Jeg har en gang betalt for småvarer og gått ut av butikken med en diger hundeseng under armen, en annen gang det samme med flere store puter under armen. Sto i begge tilfeller og snakket med den i kassa ganske lenge, uten at noen av oss reagerte på at jeg sto og holdt på betydelig dyrere varer enn jeg betalte for godt synlig. 

I begge tilfeller gikk jeg tilbake da jeg merket det da jeg skulle inn i bilen, og det ble i begge tilfeller møtt med latter da jeg gikk tilbake. At vi begge kunne være så teite og glemme/overse det. Det var jo ikke akkurat små saker. 😆

• Liker 3
Gjest Mother Dirt
Skrevet
Trolltunge skrev (10 timer siden):

Stjålet og stjålet. Jeg har en gang betalt for småvarer og gått ut av butikken med en diger hundeseng under armen, en annen gang det samme med flere store puter under armen. Sto i begge tilfeller og snakket med den i kassa ganske lenge, uten at noen av oss reagerte på at jeg sto og holdt på betydelig dyrere varer enn jeg betalte for godt synlig. 

I begge tilfeller gikk jeg tilbake da jeg merket det da jeg skulle inn i bilen, og det ble i begge tilfeller møtt med latter da jeg gikk tilbake. At vi begge kunne være så teite og glemme/overse det. Det var jo ikke akkurat små saker. 😆

Hehe 😄 ikke at du lurte deg unna, men det er litt fascinerende å tenke på at så lett er det faktisk å lure seg unna med å stjele. Sikkert noen som gjør dette bevisst.

AnonymBruker
Skrevet
Lykkedykker skrev (18 timer siden):

noen karameller. 

Smørbukk?

Anonymkode: 583d0...01a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Strøm. Mesteparten av huset er koblet rundt.

Ikke mitt verk, jeg bare bor her.

Anonymkode: 583d0...01a

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

En pose med klinkekuler da jeg var barn. Gikk rundt med dem i butikken, Bjørnar-style, og plutselig hadde jeg gått helt ut på gata uten å tenke meg om. Fikk fullstendig panikk, og endte opp med å stikke av istedenfor å gå inn og betale for dem. Dette var før sånne alarmporter, og det var vel ingen som la merke til det, men gikk ikke inn i den lekebutikken på evigheter etter det.

Anonymkode: 7e474...ef3

Bjørnarstyle😂 

• Liker 1
Skrevet

Da jeg gikk på butikken med barnevogn, la jeg en gang noen varer under vognen da det var fullt i handlekurven. Disse gikk jeg jeg bare ut av butikken med og glemte å betale for. Var snakk om noen bananer så var vel ikke helt store summen😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...