Gå til innhold

Er menn i Norge for pågående?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det klages ofte over at menn prøver seg på eller snakker med kvinner, hva synes du om dette? Er det for mye, eventuelt burde slikt kun skje på tinder og lignende?

Anonymkode: 58aa4...592

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det klages ofte over at menn prøver seg på eller snakker med kvinner, hva synes du om dette? Er det for mye, eventuelt burde slikt kun skje på tinder og lignende?

Menn er altfor tilbakeholdende i Norge, burde flørte mye mer!

Anonymkode: 1b5c7...8fa

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Menn MÅ være mer pågående. Det er min drøm! Bare å prate, flørte og sjekke oss opp! Kjør på! 🎉

Anonymkode: 118ee...085

• Liker 1
Skrevet

Jeg opplever etniske nordmenn med skandinavisk bakgrunn er de mest tilbakeholdne som finnes.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Nei generelt absolutt ikke. Det er alltids noen idioter som er ufint påtrengende, gjerne når de er altfor full, men likevel er menn i Norge heller for tilbakeholdne enn for pågående. Problemet med slike som er for påtrengende er vel at de drikker seg til mot, så drikker de for mye, og så blir de ufine og ekle istedenfor flørtende. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

NEI. De bare ser og smiler men tar aldri kontakt. I alle fall ikke de som virker ok. 

Anonymkode: daa8f...9dd

• Liker 1
Skrevet

Kan ikke folk bare bruke tinder. Hvis man er på markedet kan man lage seg en profil, hvor begge parter må samtykke før man kan begynne å flørte. Og så kan alle andre bare være platoniske eller fremmede.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
anon01 skrev (2 minutter siden):

Jeg opplever etniske nordmenn med skandinavisk bakgrunn er de mest tilbakeholdne som finnes.

100% enig! Som sjenert dame er jeg helt avhengig av å bli sjekket opp!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen menn er altfor pågående. Derav kvinners dårlige erfaringer. 

Om alle menn hadde vært mer respektfulle for avvisende signaler så hadde det vært mye gøyere og tryggere å flørte og å gi menn en sjanse også 

Anonymkode: d909a...f6a

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

#vilbaresnakkelitt

Anonymkode: 6bdb1...472

AnonymBruker
Skrevet

Nei synes ikke det, men er alltid unntak. 

Anonymkode: ecfac...b49

AnonymBruker
Skrevet

Etniske norske menn er for lite pågående 

Anonymkode: 10110...adf

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Nei synes ikke det, men er alltid unntak. 

Anonymkode: ecfac...b49

Enig. Åpenbart finnes det enkeltmenn som er for pågående. Men det er jo unntaket ikke regelen. 

Anonymkode: 0ddb7...119

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Generelt er nordmenn veldig lite pågående hvis de ikke har drukket.

Anonymkode: fdc09...03d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vanligvis ikke, noen få har jeg opplevd som det, mens de fleste vil bli jaget. Jeg vil ikke jage, er ikke sånn. Har dog sett at kvinnelige manne- jegere får nesten hvem de vil 😂

Anonymkode: 0651a...39e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvilken virkelighet opererer du i? 

Det klages over noen menn, og måten de snakker med kvinner på. Skal folk slutte å prøve seg lissom? 

Anonymkode: 01ddf...08c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Menn er altfor tilbakeholdende i Norge, burde flørte mye mer!

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Menn MÅ være mer pågående. Det er min drøm! Bare å prate, flørte og sjekke oss opp! Kjør på! 🎉

Anonymkode: 118ee...085

anon01 skrev (7 timer siden):

Enig!!! Drømmen min er å bli sjekket opp på bussen eller på gata. 

Anonymkode: df04e...84d

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, Vaffelhunden said:

Kan ikke folk bare bruke tinder. Hvis man er på markedet kan man lage seg en profil, hvor begge parter må samtykke før man kan begynne å flørte. Og så kan alle andre bare være platoniske eller fremmede.

Så alle voksne skal bli like mentalt tilbakestående som de som bruker Tinder nå ...?

Slik at man får flere tråder av typen "Daten var på do og bæsjet uten å gjøre dette tilstrekkelig attraktivt. Skal jeg dumpe ham?"

Anonymkode: da3f2...408

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tvert i mot, konkurranse preget marked betyr å selge seg selv.

Anonymkode: bcf5c...3c4

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

De er kun frempå online .. ikke face to face

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...