Prøver1111 Skrevet 30. juni 2023 #1 Del Skrevet 30. juni 2023 (endret) Jeg har de siste dagene fått mer og mer vondt nederst i magen, på fremsiden. Jeg finner liksom ikke noe som kan stemme med slik jeg føler det. Det kjennes ikke ut som ligamentsmerter eller nedpress. Det er rett over skambeinet og litt ut på hver side. Blir spesielt vondt hvis jeg går/snur meg i senga. Eller hvis jeg ligger på ryggen å beveger bena ut til siden. (Legger ved bilde hvor jeg ringer rundt der det gjelder). noen som har opplevd noe lignende? ringer selvfølgelig føden om jeg skulle bli mere bekymret/ eller det blir verre. Endret 30. juni 2023 av Prøver1111 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #2 Del Skrevet 30. juni 2023 Det er ikke rett og slett i symfysen/skambeinet da? Dvs. bekkenleddsmerte, tidligere kalt bekkenløsning. Det kan stråle ut i lyskene. Klassisk at det er vondt når man skal snu seg i senga, spre beina, etc. Anonymkode: 8cd2a...78e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #3 Del Skrevet 1. juli 2023 Jeg vet ikke hva det er dessverre, men vil bare si at jeg opplever det samme innimellom. Er i uke 31. I går tok jeg fly, og da kom det plutselig en stikkende smerte akkurat der nede. Men det forsvant like fort…Gjetter at noe strekker seg…? Anonymkode: 91e37...f4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå