Hoppetaujenta Skrevet 30. juni 2023 #1 Del Skrevet 30. juni 2023 Jeg har til ganske nylig vært helt bombesikker på at det var henne, men noen påstår at det er fake...jeg har sett og lyttet, sett med lupe og lyttet og det ser ut som at det er henne. Liker henne veldig godt og håper virkelig at hun har de skillsene i virkeligheten. https://www.instagram.com/p/Cr05vFpIay_/ Hva sier dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #2 Del Skrevet 30. juni 2023 Hvorfor skulle hun ikke kunne spille dette selv om hun har spilt i noen år; dette er da ikke så avansert ...? Til sammenligning - her er en 12-åring på gitar: - Brian Anonymkode: c1750...bb9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #3 Del Skrevet 30. juni 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvorfor skulle hun ikke kunne spille dette selv om hun har spilt i noen år; dette er da ikke så avansert ...? Til sammenligning - her er en 12-åring på gitar: - Brian Anonymkode: c1750...bb9 ... og her er en 7-åring på gitar: - Brian Anonymkode: c1750...bb9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #4 Del Skrevet 30. juni 2023 5 hours ago, Hoppetaujenta said: Jeg har til ganske nylig vært helt bombesikker på at det var henne, men noen påstår at det er fake...jeg har sett og lyttet, sett med lupe og lyttet og det ser ut som at det er henne. Liker henne veldig godt og håper virkelig at hun har de skillsene i virkeligheten. https://www.instagram.com/p/Cr05vFpIay_/ Hva sier dere? Forskjell der. Anonymkode: 46e1e...d2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli 2023 Forfatter #5 Del Skrevet 1. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvorfor skulle hun ikke kunne spille dette selv om hun har spilt i noen år; dette er da ikke så avansert ...? - Brian Anonymkode: c1750...bb9 Joo, men det handlet ikke om at det var for avansert for henne, men om det faktisk er henne som spiller, eller om hun bare er god til å late som. Mange kommenterer at de ser at hun ikke spiller selv og det er jeg ikke i stand til å se. Det virker veldig troverdig syns jeg. ----------- ...at jeg ikke har fått med meg den lille finessen før. Da er det vel oppklart da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #6 Del Skrevet 1. juli 2023 23 hours ago, AnonymBruker said: Forskjell der. Anonymkode: 46e1e...d2c Her ser det ikke engang ut som hun forsøker å fremstille det som det er ekte. Det er jo veldig tydelig at det er redigert. Anonymkode: 9a654...aca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå