Gå til innhold

Voksne mennesker med dårlige vaner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Voksen kvinne som stadig vekk tørker/klør seg under nesen med fingrene og piller på øyenvippene sine. Pen dame, pene klær og pent sminket. Men får helt frysninger av denne "pillingen". (Det skjer hver eneste gang jeg ser henne). 

Er det jeg som er fisefin, eller er dette unormalt av en voksen person? 

Anonymkode: bf4f2...3cf

• Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er fisefin.

Anonymkode: 70235...efd

• Liker 10
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Tuller dere? 😅 Dere synes det er normalt at en voksen person tørker seg under nesen med fingrene? Får helt frysninger hver gang hun gjør det 🙈 Ser aldri noen andre gjøre det, men mulig dere har rett 😅

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det. Men er ikke fisefin da. Kjør meg på ørene også merket jeg nå.

Anonymkode: aa178...4b6

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Klør

AnonymBruker
Skrevet

Du er IKKE fisefin! Det er uhygenisk og en "fantastisk" måte å spre bakterier på.
Har man dårlig håndhygiene, er man ofte ikke så nøye med hygienen ellers heller.

Lærte vi ikke noe under covid? 

Anonymkode: 0ad6a...dfc

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle har vi noe, viss dette er det eneste du reagerer på er du fisefin. Vi tar oss alle i ansiktet ca 23 ganger i timen viser noen studier, noen mer noen mindre men alle gjør det og det er ikke noe ekkelt verken under nesen eller ellers så med mindre hun sitter og piller seg i nesen så virker du svært fin på det. 

Anonymkode: a27be...a9e

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Voksen kvinne som stadig vekk tørker/klør seg under nesen med fingrene og piller på øyenvippene sine. Pen dame, pene klær og pent sminket. Men får helt frysninger av denne "pillingen". (Det skjer hver eneste gang jeg ser henne). 

Er det jeg som er fisefin, eller er dette unormalt av en voksen person? 

Så alt hun gjør er å klø seg i ansiktet og pille på øyevippene?  Hvis du blir uvel av å se dette er du prippen og fisefin, normal oppførsel spør du meg.

Hadde liksom skjønt det hvis hun hadde klødd seg inni nesa eller i øret, det er jo litt ufint tenker jeg. Men det er fult lov å klø seg litt på overleppa. Kan ikke helt forstå hva som er galt med å pille på øyevipper?

Anonymkode: e91a7...3fc

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du er IKKE fisefin! Det er uhygenisk og en "fantastisk" måte å spre bakterier på.
Har man dårlig håndhygiene, er man ofte ikke så nøye med hygienen ellers heller.

Lærte vi ikke noe under covid? 

Vet ikke hva du driver å tar på som gjør det uhygenisk å ta seg selv i ansiktet. Under nesa er det hud. Den tar jeg på. Tar på øyne, ofte gnir jeg øynene grunnet de svir (tørre) jeg vasker ikke hendene mine før hver gang jeg er i nærheten av ansiktet. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Alle har vi noe, viss dette er det eneste du reagerer på er du fisefin. Vi tar oss alle i ansiktet ca 23 ganger i timen viser noen studier, noen mer noen mindre men alle gjør det og det er ikke noe ekkelt verken under nesen eller ellers så med mindre hun sitter og piller seg i nesen så virker du svært fin på det. 

Anonymkode: a27be...a9e

Når det skjer så ofte at andre legger merke til det,  tenker jeg at problemet ligger hos hygienen hos denne kvinnen. TS skriver at vedkommende "piller". Da regner jeg ikke med at hun vasker hender etterpå heller. Hadde ikke fått tatt på meg iallefall. Nasty 🤮 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Idag har jeg blitt nyst på. Klemt på av noen med snørrbart. Og blitt nyst på en gang til, den gangen hadde personen mat i munnen. 

Har du barn, ts?

Anonymkode: f809e...edd

AnonymBruker
Skrevet

Du har aldri sett noen andre klø seg under nesen? Sorry , men det er så vanlig at folk gjør, at det tror jeg ikke på engang.

Anonymkode: c1e61...a0f

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Tuller dere? 😅 Dere synes det er normalt at en voksen person tørker seg under nesen med fingrene? Får helt frysninger hver gang hun gjør det 🙈 Ser aldri noen andre gjøre det, men mulig dere har rett 😅

Ekkelt. Man bruker papir om man skal tørke nesen. Enkelt og greit. En ting er å klø seg, men dette virker uhygenisk. 

Anonymkode: d9045...df5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvis du stadig legger merke til det hos henne og aldri hos noen andre, vil jeg gjette på at du av en eller annen grunn har blitt opphengt i at hun gjør det og derfor er ekstra oppmerksom på hennes handlinger. Å ta seg i ansiktet er så normalt at jeg ikke tenker over det hverken hos meg selv eller andre.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Føler at mange er det. Se på de damene som serverer mat på fastfood plassene. Ikke maccern eller burger king for de er faktisk flinke. 

Idag bestilte jeg smoothie og hun som tok imot bestillingen min hadde hår helt ned til rumpa og hun virra med lange håret sitt. Håret subbet overalt. Jeg prøvde forsiktig å gi beskjed om hun ikke hadde hårstrikk for det var lite fristende med smoothie som kanskje har hår oppi. 

Pen jente og kjempefint hår, men ikke når man lager mat. 

Anonymkode: 08ff3...e11

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her er der tydeligvis mange som har dårlig håndhygiene. 

*Vask de henda*

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Daria skrev (3 minutter siden):

Hvis du stadig legger merke til det hos henne og aldri hos noen andre, vil jeg gjette på at du av en eller annen grunn har blitt opphengt i at hun gjør det og derfor er ekstra oppmerksom på hennes handlinger. Å ta seg i ansiktet er så normalt at jeg ikke tenker over det hverken hos meg selv eller andre.

Det er faktisk stor  forskjell på overdrevet pilling og det å klø seg en gang i blant. Å påstå at dette er normalt er bare tull. Ingen i min omgangskrets tørker seg under nesen med fingrene. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun piller seg under nesa? Hun stikker altså ikke fingeren opp i nesa og graver rundt? 

Anonymkode: 1ace9...35f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...