Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, det har jeg. Fordi jeg har to barn og hus osv. Det føltes mest riktig å ha sånt i orden da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det har jeg ikke. Ingen vil bli økonomisk skadelidende dersom jeg går bort. Når jeg får barn og/eller lån (har studielån, men det blir jo slettet hvis jeg dør)

Har derimot en solid uføreforsikring. En million rekker liksom ikke særlig langt hvis jeg blir "grønnsak" resten av livet!

Gjest christineemily
Skrevet (endret)

Ja, jeg har livs- skade- og ulykkesforsikring. Og gjeldsforsikring.

Og Gud hjelpe meg så glad jeg var for det, når jeg for 2 år siden fikk vite at jeg helt ut av det blå hadde fått epilepsi & hjernesvulst. Ingen som tror det kan ramme en selv. Men midt i fortvilelsen, når jeg lå på sykehuset i uke ut og & uke inn og lurte på om jeg skulle dø fra barna mine, - da var det VELDIG godt å vite at de og mannen min var sikret økonomisk i all fremtid. Og selvom det gikk bra, -: Jeg kan ikke jobbe mer, - da er også forsikring godt å ha! Nå er vi sikret så vi ikke lider noe økonomisk tap på det at jeg dessverre er satt ut av spill på arbeidsmarkedet. Så til dere som tror forsikring bare er lurt hvis man har familie...,- det er ikke nødvendigvis helt riktig!!!

Vi har også livs- skade- og ulykkesforsikring på barna våre.

Endret av christineemily
Gjest GreenSky
Skrevet

Nei, jeg har ikke livsforsikring. Jeg er singel, så jeg ser ingen grunn til det.

Skrevet

Ja, jeg har uføre og livsforsikring til meg, livsforsikring til min mann (han har også uføreforsikring gjennom jobben) og barneforsikring. Også har vi innboforsikring. Gjeldsforsikring har vi ikke idet vi har så liten gjeld at den ikke ville blitt noe problem.

Gjest Fru Medister
Skrevet

Jeg tror egentlig vi er litt overforsikret. Vi har livsforsikring både privat og gjennom jobben, ulykkesforsikring og uføreforsikring begge to og utvidet barneforsikring. Gjeldsforsikring har vi vurdert som unødvendig.

Gjest Bodillen
Skrevet

Vi har en gjeldsforsikring som skal slette hele gjelda ved død og halve ved uførhet. Ungene har også barnefordikring.

Skrevet

Før vi giftet oss hadde vi kontoforsikring. Denne var knyttet til kontoen vår, ikke til person, Derved ville gjelden kunne slettes hvis en falt fra el. , det hele holdes utenfor arveoppgjøret.

Nå som vi er gift har mannen min forsikring slik at jeg og barna kan beholde huset hvis han faller fra. jeg har en kronisk sykdom og får derfor ikke forsikring av noen.

Skrevet

Nei, jeg har verken barn eller partner, så det ser jeg ikke behov for. Derimot har jeg uføreforsikring, samt en liten forsikring mot "kritisk sykdom".

Gjest Spacegirl
Skrevet
Nei, jeg har ikke livsforsikring. Jeg er singel, så jeg ser ingen grunn til det.

Samme her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...