Gjest Hippopotamus Skrevet 12. januar 2006 #3 Skrevet 12. januar 2006 Nei. Hadde vi hatt barn, hadde vi skaffet oss det med en gang.
asterix Skrevet 12. januar 2006 #7 Skrevet 12. januar 2006 Ja, selvfølgelig. Annet ville være helt uansvarlig.
Gjest Aimable Amie Skrevet 12. januar 2006 #8 Skrevet 12. januar 2006 (endret) Ja, selvfølgelig har jeg det. Må kanskje legge til at jeg har hus og to barn og ser det som min plikt å sikre dem hvis det skulle skje noe med meg. Endret 12. januar 2006 av Aimable Amie
Gjest Melk Skrevet 12. januar 2006 #9 Skrevet 12. januar 2006 Jeg har ikke lån og ikke barn, så å ikke ha livsforsikirng ser jeg ikke på som uansvarlig. Den dagen jeg skaffer meg en av delene skal jeg kjøpe meg en. Uføreforsikirng derimot - det har jeg.
Gjest Hippopotamus Skrevet 12. januar 2006 #10 Skrevet 12. januar 2006 Som sagt så forstår jeg at det er lurt å ha livsforsikring når man har barn, og jeg forstår det også dersom man har stor gjeld sammen med en partner. Men ellers? Hva er liksom nytteverdien?
Gjest Hippopotamus Skrevet 12. januar 2006 #11 Skrevet 12. januar 2006 Uføreforsikirng derimot - det har jeg. ← Det skulle jeg gjerne hatt også. Anbefaler alle å prøve å skaffe seg det så fort som mulig
Fifi Skrevet 12. januar 2006 #12 Skrevet 12. januar 2006 Ja, både uføre- og livsforsikring. Har huslån sammen med samboer, og vi har sørget for at livsforsikringen er så stor at den andre kan klare å sitte med huset selv om den ene skulle falle fra.
Gjest gjest1 Skrevet 12. januar 2006 #13 Skrevet 12. januar 2006 Jeg har ikke lån og ikke barn, så å ikke ha livsforsikirng ser jeg ikke på som uansvarlig. Den dagen jeg skaffer meg en av delene skal jeg kjøpe meg en. Uføreforsikirng derimot - det har jeg. ← Enig med deg Melk Har uføre og skade, de andre kommer når jeg får de andre forpliktelsene.
Gjest gjest 0 Skrevet 12. januar 2006 #14 Skrevet 12. januar 2006 Nei har ikke, og kommer nok ikke til å skaffe før jeg får barn og eller huslån. Men uføreforsikring har jeg tenkt å skaffe meg...
LilleBille Skrevet 12. januar 2006 #15 Skrevet 12. januar 2006 Ja. I og med at jeg har barn som ikke er myndige og selforsørgende ønsker jeg å sikre dem best mulig om noe skulle skje med meg.
asterix Skrevet 12. januar 2006 #16 Skrevet 12. januar 2006 Som sagt så forstår jeg at det er lurt å ha livsforsikring når man har barn, og jeg forstår det også dersom man har stor gjeld sammen med en partner. Men ellers? Hva er liksom nytteverdien? ← Nei, det har selvfølgelig ingen nytteverdi for deg.
Gjest gjest1 Skrevet 12. januar 2006 #18 Skrevet 12. januar 2006 Det har jeg ikke råd til - det koster mer enn nok bare med hus, innbo- og bilforsikring. Jeg prøvde å tegne en ulykkes og sykdomsforsikring i tillegg, men det ble rett og slett for dyrt. (Ikke ville de forsikre meg for kreft heller, siden jeg har hatt brystkreft... )
Gjest Raga Skrevet 12. januar 2006 #19 Skrevet 12. januar 2006 Nei, jeg har hverken barn eller partner, så livsforsikring trenger jeg ikke.
Christiane Skrevet 12. januar 2006 #20 Skrevet 12. januar 2006 Jeg er temmelig sikker på at jeg har det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå