Gå til innhold

Frustrerende å bli gammel

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er mann, 51 og kjenner på hvor forbanna frustrerende der å kjenne at man begynner å bli gammel. Det er kjipt å merke at det blir stadig lengre mellom de flørtende smilene du mottar, og de du uskyldig sender avgårde, feiler. Kjipt å kjenne at sexlysten er ulik mellom mann og kone, du har foreløpig fremdeles mye lyst, hennes har allerede begynt å dabbe av. Det er jo ikke noe alternativ å gå fra hverandre bare av den grunn, men det er frustrerende. Det er frustrerende å vite at tida med heftig, deilig seksuell nytelse ser ut til å være over, og det vil man bare ikke..

Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, er ikke på jakt etter sympati - vil vel egentlig bare si husk å lev da folkens, bruk den deilige mulighetene dere har mens dere har dem. 

Anonymkode: 2d3a5...88c

• Hjerte 10
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

50-årene er tunge for menn, siden jevnaldrende damer mister sexlysten ☹️

Anonymkode: 00ecb...b1c

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det gjør menn også. 

Anonymkode: 29d31...dc0

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er kjipt når den beste tiden ligger bak en. 

Anonymkode: b0c27...76c

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er mann, 51 og kjenner på hvor forbanna frustrerende der å kjenne at man begynner å bli gammel. Det er kjipt å merke at det blir stadig lengre mellom de flørtende smilene du mottar, og de du uskyldig sender avgårde, feiler. Kjipt å kjenne at sexlysten er ulik mellom mann og kone, du har foreløpig fremdeles mye lyst, hennes har allerede begynt å dabbe av. Det er jo ikke noe alternativ å gå fra hverandre bare av den grunn, men det er frustrerende. Det er frustrerende å vite at tida med heftig, deilig seksuell nytelse ser ut til å være over, og det vil man bare ikke..

Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, er ikke på jakt etter sympati - vil vel egentlig bare si husk å lev da folkens, bruk den deilige mulighetene dere har mens dere har dem. 

K46 her. Kjenner meg godt igjen i det du skriver. Også jeg mister mye av livsgnisten når ikke menn kaster blikk etter meg lengre og jeg fortsatt har sexlyst som i tjueårene. Mannen min er litt eldre og har totalt sluttet å interessere seg for sex, han er så sliten og vil bare sove etter jobb..

Kjenner jeg blir stadig mer deprimert av å tenke på at årene med massevis av tilbud ligger bak meg for godt..

Anonymkode: 8a126...262

• Liker 7
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Det gjør menn også. 

Anonymkode: 29d31...dc0

Ja menn får og lavere sexlyst. Men forskjellen mellom kjønnene er nok størst i 50-årene

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

K46 her. Kjenner meg godt igjen i det du skriver. Også jeg mister mye av livsgnisten når ikke menn kaster blikk etter meg lengre og jeg fortsatt har sexlyst som i tjueårene. Mannen min er litt eldre og har totalt sluttet å interessere seg for sex, han er så sliten og vil bare sove etter jobb..

Kjenner jeg blir stadig mer deprimert av å tenke på at årene med massevis av tilbud ligger bak meg for godt..

Ikke sant, akkurat sånn føles det ♥️
Er så frustrerende å kjenne på at man egentlig har så mye igjen å gi, men ingen sted å «gjøre av det»..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

K46 her også😄 har det slik jeg også…. Samboer har rundet 50 og er bare sliten og gidder ingenting. Jeg vil flørte, gå ut for å spise, reise og oppleve ting, ha sex osv - det er så trist at livet liksom er over🙈

Anonymkode: 38c64...be3

• Liker 1
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ikke sant, akkurat sånn føles det ♥️
Er så frustrerende å kjenne på at man egentlig har så mye igjen å gi, men ingen sted å «gjøre av det»..

❤️Veldig trist at det skal være sånn.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

K46 her også😄 har det slik jeg også…. Samboer har rundet 50 og er bare sliten og gidder ingenting. Jeg vil flørte, gå ut for å spise, reise og oppleve ting, ha sex osv - det er så trist at livet liksom er over🙈

Anonymkode: 38c64...be3

Da er vi i samme båt😅Det gikk utrolig fort nedover for mannen, håper ikke det smitter over på meg.

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja menn får og lavere sexlyst. Men forskjellen mellom kjønnene er nok størst i 50-årene

Litt usikker på hva du mener med at sexlyst er størst i 50- årene. Her var definitivt sexlyst størst i 30 årene, når vi hadde småbarn. Mye på grunn av at vi (ikke særlig uvanlig dessverre) hadde det slik at jeg var overbelastet, og han ikke. Mens han forlangte egentid og tid til å trene hadde jeg aldri alenetid eller egentid. Han klaget på lite sex, og jeg syntes han var egoistisk, samt at han maste/furtet over at jeg ikke ble kåt. Fordi jeg var for sliten og han for ego, men det ville han ikke innse. 

Da barna ble større jevnet det seg mer ut, og nå nå når barna er voksne nærmest har jeg mest lyst. Han trener fremdeles mye, men er mest preget av alder angående lyst. Sovner ofte på sofaen. Likevel i begynnelsen av 30 årene, da vi hadde småbarn, avvik i lyst var størst. 

Anonymkode: f8a44...295

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

*Mente selvfølgelig å skrive at det var størst ulikhet angående lyst i 30 årene, da vi hadde småbarn. 

Anonymkode: f8a44...295

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Tydelig at dette er noe mange andre kjenner seg igjen i. Skjønner veldig godt at dette akkurat like gjerne treffer dere jenter, og at det er like frustrerende.

Nå ser jeg at vi er mange som er i samme båt ift. det å være gift/samboere. Hva tror dere er den beste måten å prøve å få tilbake i hvert fall noe ?

Som mann, så vet jeg i hvert fall av erfaring at det kan være stor hjelp i å få sjekket testosteronnivået. Er dette lavt kan man få tilskudd, og det gir meget stor effekt på lysten og evnen 🤭

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Gjør vi?

Anonymkode: 75c38...dac

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tydelig at dette er noe mange andre kjenner seg igjen i. Skjønner veldig godt at dette akkurat like gjerne treffer dere jenter, og at det er like frustrerende.

Nå ser jeg at vi er mange som er i samme båt ift. det å være gift/samboere. Hva tror dere er den beste måten å prøve å få tilbake i hvert fall noe ?

Som mann, så vet jeg i hvert fall av erfaring at det kan være stor hjelp i å få sjekket testosteronnivået. Er dette lavt kan man få tilskudd, og det gir meget stor effekt på lysten og evnen 🤭

TS

Mannen har sjekket og alt var ok, men lurt for andre å sjekke slik at de kan få tilskudd hvis det er behov.

Jeg tenker bare at jeg ikke kan leve uten sex resten av livet, aner ikke hvordan dette kan løses. Ønsker ikke skilsmisse sånn i utgangspunktet.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Mannen har sjekket og alt var ok, men lurt for andre å sjekke slik at de kan få tilskudd hvis det er behov.

Jeg tenker bare at jeg ikke kan leve uten sex resten av livet, aner ikke hvordan dette kan løses. Ønsker ikke skilsmisse sånn i utgangspunktet.

Godt han fikk sjekka, synd det ikke var årsaken 🫤

Som jeg skulle sagt det selv..

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Godt han fikk sjekka, synd det ikke var årsaken 🫤

Som jeg skulle sagt det selv..

TS

Ja det hadde vært kjekt å kunne fikse dette med litt tilskudd.. håper det blir en bedring for dere også etterhvert❤️

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Tja tydeligvis frustrerende å bli gammel hvis man er i et langvarig forhold ifølge denne tråden, som singel dame på 46 år kan jeg ikke si jeg kjenner meg igjen i noe av det som er skrevet her.

Anonymkode: 5dc3b...aba

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Tja tydeligvis frustrerende å bli gammel hvis man er i et langvarig forhold ifølge denne tråden, som singel dame på 46 år kan jeg ikke si jeg kjenner meg igjen i noe av det som er skrevet her.

Anonymkode: 5dc3b...aba

Men det var jo godt da, hvis det gjaldt absolutt alle - så hadde det jo vært et samfunnsproblem 

AnonymBruker
Skrevet

Så da betyr det at jeg som singel og kåt kvinne på 48 år bør gå ned i alder på letingen etter en mann i fremtiden. Jeg ser ikke for meg et fremtidig liv uten sex, så trist det ville vært!

Anonymkode: 19b8e...384

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...