AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #1 Del Skrevet 30. juni 2023 og nedentil eventuelt bikinilinjen? Hvor ofte pleier du å barbere deg nå om sommeren Anonymkode: 097f1...37a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #2 Del Skrevet 30. juni 2023 2 dager siden ca. Har lite hårvekst, men liker å ha heeelt glatte legger på sommeren. Underlivet barberer jeg uansett jevnlig hele året, og ikke bare bikinilinjen. Anonymkode: 793df...013 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snøpust Skrevet 30. juni 2023 #3 Del Skrevet 30. juni 2023 I dag tidlig for første gang på kanskje to måneder Pleier å barbere armhulene oftere, men har rett og slett ikke giddet på en stund. Underlivet har jeg heller ikke barbert på en stund, men har time til brasiliansk voks neste uke før jeg skal ut og reise på kjærestetur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #4 Del Skrevet 30. juni 2023 Epilerer legger i ny å ne, hver 3-4 uke. Ca samme stund imellom hver gang jeg barberer armhulen. Underlivet 4 ganger i året kanskje. Anonymkode: 0593b...72f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 30. juni 2023 #5 Del Skrevet 30. juni 2023 Barberte både bein, armhulene og underliv i går kveld. Elsker å ha glattbarbert hud det føles helt amaizing godt og barberer meg minimum en gang i uken hele året. Men gjerne at jeg raker av meg raskt over beina og armhulene hver dag nå om sommeren selv om jeg ikke har så mye hårvekst på beina. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaffekoppQueen Skrevet 30. juni 2023 #6 Del Skrevet 30. juni 2023 Barberte bein og armhuler i dag, nappet bikinilinje med pinsett for å teste .. er så lei av å måtte barbere hele tiden… og det ble rødt, og nuppete og fælt 😬🤣 Bra det ikke er bikinivær helt enda 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #7 Del Skrevet 1. juli 2023 Epilerer en gang i uka. Bruker høvelen hver morgen der jeg ikke epilerer. Året rundt. Anonymkode: 259a6...a2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 1. juli 2023 #8 Del Skrevet 1. juli 2023 I forigårs. Har vært veldig lat med IPL’ en i år, merker det litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #9 Del Skrevet 2. juli 2023 Barberer bein og armhulene annenhver dag nå om sommeren, senesti dag. Nedentil ca to ganger i uken. Seinest for 2 dsger siden. Men barberer meg regelmessig hele året Anonymkode: 41302...b5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #10 Del Skrevet 2. juli 2023 Veldig sjelden , hvorfor skal man det? Anonymkode: 70c71...b7e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 2. juli 2023 #11 Del Skrevet 2. juli 2023 Jeg har ca 3 tynne og helt lyse hår i hver armhule så der «barberer» jeg kanskje 2 ganger i året.. Veldig lite hår på bena også, så der blir det kanskje et par/ tre ganger i sommersesongen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #12 Del Skrevet 2. juli 2023 Noen år siden. Har ekstremt lite hårvekst på ben/under armer. Blir bare noen få strå i løpet av noen år. Håret på hodet er derimot tykt og vokser fort 🤔 Anonymkode: 9c5e3...2bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #13 Del Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Veldig sjelden , hvorfor skal man det? Anonymkode: 70c71...b7e Kan ikke se at verken jeg som ts eller andre i denne tråden har skrevet noen plasser at du personlig skal noe som helst jeg. Jeg spør fordi det er ganske vanlig å barbere seg om sommeren av grunner som at en ikke ønsker å ha masse kroppshår over alt. Men det er vel personlig preferanse. Anonymkode: 097f1...37a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #14 Del Skrevet 2. juli 2023 Barberte leggene for 3 uker siden. Barberte armhulene igår. Barberte bikinilinjen igår. Shaver aldri bort alt håret nedentil. Kun stussing. Liker at det er hår der. Anonymkode: b5d9e...164 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #15 Del Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Veldig sjelden , hvorfor skal man det? Anonymkode: 70c71...b7e Om du aldri ser vitsen er vel det også ok? Her diskuterer vi hvor ofte man fjerner hår. Ikke om hyppigheten er ok eller ikke Anonymkode: 259a6...a2d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #16 Del Skrevet 2. juli 2023 En gang i mai når den første sommeruka med høy temperatur kom. Har ikke barbert etter det. Tar nedentil kanskje 3-4 ganger i året max, leggene et par ganger ila sommeren og armhulene bare en gang i blandt. Anonymkode: 67ad3...2ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khloe P.T Skrevet 2. juli 2023 #17 Del Skrevet 2. juli 2023 Tok "alt" i formiddag. Når sommeren er varm gjør jeg det ca 2 ganger i uka- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #18 Del Skrevet 2. juli 2023 Om sommeren blir det hver dag eller annenhver dag, så trenger jeg ikke være supernøye hver gang. Anonymkode: 6258b...7c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #19 Del Skrevet 3. juli 2023 Barberte "alt" i går; legger, armhulen og nedentil. Det gjør jeg fast hver søndag, en rutine jeg har holdt på i over 15 år. Nå på sommeren legger jeg inn en ekstra barbering i uken ved behov, som regel tors-fredag. Anonymkode: df395...d05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå