AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #1 Skrevet 30. juni 2023 Jeg er livredd for å miste hunden min. Får helt noia når jeg leser om hunder på rømmen som de ikke finner igjen. Jeg har ikke tenkt å la han gå løs men vil uansett ha GPS på han i tilfelle båndet glipper eller han kommer seg avgårde på noe vis. Men det er vanskelig å velge, kan noen hjelpe meg med erfaringer med de ulike typene? Anonymkode: 0db84...6b2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #2 Skrevet 30. juni 2023 Du sier lite om du bor i en storby eller langt ute på landet. Gi litt mer info om hvilke områder dere ferdes. Skog og mark, byområder, Strand og vann osv. Anonymkode: 5c1a0...19a
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #3 Skrevet 30. juni 2023 Bor i by men er ofte på hytta i Indre Østfold og går mye i skogen der. Ikke ved kysten men vanlig norsk skog med noen fiskevann liksom. Anonymkode: 0db84...6b2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #4 Skrevet 30. juni 2023 Garmin funker der det ikke er mobildekning også Anonymkode: 530bc...180 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #5 Skrevet 30. juni 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Garmin funker der det ikke er mobildekning også Anonymkode: 530bc...180 Takk, det skal jeg sjekke ut! Er ikke overalt det er bra dekning i skogen der tror jeg så det er jo viktig. Det jeg er mest redd for er at lina skal ryke mens han har et dyr i nesen. Da kan han finne på å løpe skikkelig langt til skogs. Anonymkode: 0db84...6b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå