Gå til innhold

Hvordan unngå irritasjon over naboer...?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nettopp flyttet inn i en 6mannsbolig hvor det er noen få fellesområder. Er helt nyinnflyttet og vil nødigst komme på kant med noen av naboene. Men kjenner allerede nå at jeg begynner å hisse meg opp. Enkelte her skal legge føringer som kun handler om sine personlige preferanser, og ikke har noe med sikkerhet eller regler å gjøre. Da kjenner jeg at det blir veldig vanskelig å ta det seriøst. Dette går på at naboen under mislikte sterkt at jeg en dag ryddet litt i blomsterkassen, og kastet ned noen døde blader ned i hagen MIN, fordi han satt på balkongen sin som er rett under vår. Ikke i nærheten av å treffe balkongen dere. Men jeg sa greit, jeg skal droppe det. At de tar morgenrøyken på trappa og blåser rett inn på soverommet hvor jeg ligger og sover har jeg aldri nevnt, og kommer aldri til å gjøre (det er da deres eiendom) Det neste omhandlet sykkelen min som jeg oppbevarte under trappa i ET DØGN før jeg fikk kjøpt ny lås til den, noe jeg også fortalte dem. Hadde ikke noe med brannsikkerhet eller lignende, men fordi de synes det "så rotete ut". Nå føler jeg at jeg går på tå hev, og redd for hva det neste jeg gjør galt er. 

Hvordan håndtere naboer man bor tett på som skal pirke borti småting? Ønsker ikke å gå rundt og erge meg..

Anonymkode: 86135...0ff

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Velkommen til sameiet/borettslaget der alle nye må rette seg etter de uskrevne reglene som  ALLE vet og tar hensyn til - utenom dem som flytter inn ☺️

Anonymkode: c8579...d34

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det enkleste er vel å flytte

Anonymkode: 202e0...5b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...