Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den 1. er jo i morgen, så jeg forventet at den skulle komme i dag, men det gjorde den ikke. Må jeg vente til mandag nå da? Det blir en veldig vanskelig helg. 

Anonymkode: 7dfdf...287

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du se noe på dine utbetalinger på nav.no? Bør ligge informasjon der om når det kommer. Men burde vært inne i dag, ja. 

Anonymkode: 3a549...8c3

Skrevet

se på dine utbetalinger hos nav.no?

AnonymBruker
Skrevet

Sosialstønad ligger ikke under mine utbetalinger hos nav, men takk for tips. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sosialstønad ligger ikke under mine utbetalinger hos nav, men takk for tips. 

ikke nå, eller aldri? du må nok dessverre vente til mandag og ringe de om det ikke kommer mandag morgen ❤️

AnonymBruker
Skrevet
iNord skrev (På 30.6.2023 den 17.48):

ikke nå, eller aldri? du må nok dessverre vente til mandag og ringe de om det ikke kommer mandag morgen ❤️

Sosialstønad ligger aldri under mine utbetalinger. Fikk de i dag, takk for svar :) 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke helt logisk at man må vente til vanlig virkedag for å få utbetaling siden bankoverføringer ikke går i helger eller helligdager?

Anonymkode: 7a41c...1ae

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det ikke helt logisk at man må vente til vanlig virkedag for å få utbetaling siden bankoverføringer ikke går i helger eller helligdager?

Anonymkode: 7a41c...1ae

Ofte pleier NAV å kjøre utbetalingene i forkant, om utbetalingsdatoe havner på helg/helligdag, så skjønner godt TS ble usikker. Sosialstønad især er knappe greier, så de par ekstra dagene kjennes fort

Anonymkode: 55291...b22

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

I vårt datasystem (det brukes mye forskjellig siden det er den enkelte kommune som er ansvarlig for den sosiale delen av Nav) så utbetales sosialstønaden siste virkedag om den 1. er på lørdag eller helligdag. Men, dessverre så er det sånn at man ikke alltid klarer å få ferdig alle søknadene innen den 1. og da blir det forsinkelser. Om det er en ny søknad så kan det være en mulighet, særlig på sommeren. Om det ikke er en ny søknad så er det nok datasystemet i din kommune som ikke tar hensyn til fridagene. Håper du har fått pengene nå i hvert fall. 

Anonymkode: 767d6...c30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...