Gå til innhold

Noen som har erfaring med Fontex?(antidepressiva)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Jeg har vært ganske deprimert siste månedene og psykologen og legen min vil jeg skal starte på Fontex. Jeg er veldig skeptisk men skjønner jo at det kan være lurt. 

Er det noen som har noen erfaringer rundt dette? Hvilken start dose startet dere på?
Gikk dere opp eller ned i vekt? 
evtn andre bivirkninger . Å hvor lang tid tok d før det begynte å fungere?

Anonymkode: b7385...c0f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville bare tipse deg om at alt det du lurer på her står i pakningsvedlegget. Der ligger det samlet svar fra tusenvis av mennesker som har forsøkt Fontex. De fleste som får bivirkninger får diaré, kvalme, fatigue, hodepine eller insomni, men bivirkningene går som regel over i løpet av noen uker. Det står ingenting om vektoppgang for voksne som bruker Fontex, men noen få (mindre enn 1 av 10) gikk ned i vekt. Det står også i pakningsvedlegget hva som er vanlig dosering. Uansett har ikke andres dosering noe å si for deg, du må ta det slik legen din har bestemt. Det er veldig viktig.

Anonymkode: 54b3a...abc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk Fontex mot panikkangst for tjue år siden. De reddet livet mitt omtrent, angsten forsvant fort og i samråd med legen trappet jeg ned og avsluttet etter et halvt år. Jeg gikk ned 15 kg på et par mnd, mistet matlysten. Håper du også får god effekt.

Anonymkode: ed06f...1d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...