AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #1 Skrevet 30. juni 2023 Hvordan er det å jogge med briller? Har en øyeinfeksjon nå så kan ikke bruke linser, er ikke vant til å bruke briller, men skulle gjerne tatt meg en joggetur Anonymkode: dac42...2ef
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #3 Skrevet 30. juni 2023 Hvor dårlig syn har du? Jeg har -2, og de få gangene (øyeinfeksjon) jeg ikke kan bruke linser så jogger jeg uten noe. Kjenner godt løypen, så det har ikke vært noe problem. Briller dugger, og man ser like dårlig gjennom dem, om ikke verre, enn å gå uten. Med mindre du har skikkelig dårlig syn og er halvblind uten da. Anonymkode: 62c04...5b5 1
Sandum.PT Skrevet 30. juni 2023 #4 Skrevet 30. juni 2023 Jeg kan finne på det og det har gått fint, men ikke i regn 😊
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #5 Skrevet 30. juni 2023 Jeg løper med briller både i regn og sol, er nødt til det🙂Blir jo det samme som å løpe med solbriller, bortsett fra at med vanlige briller så blir solen skarpere 🙂 Anonymkode: a9ace...0eb
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #6 Skrevet 1. juli 2023 Jeg bruker ikke briller, men jogger innimellom med solbriller (typ vanlige, ikke raske) og synes det funker helt ok. Er der veldig varmt og fuktig hender det at jeg blir så svett at de må dyttes på plass noen ganger, men det er unntaket snarere enn regelen. Anonymkode: 2630b...cc9
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #7 Skrevet 2. juli 2023 Lurt å ha briller som sitter litt ekstra godt på (jeg har egne "treningsbriller" som forsåvidt er normale briller, men litt smalere/strammere enn de jeg ellers ville brukt). Det funker greit å jogge med, også i regn, så lenge man ikke stopper opp så ofte😅 Det eneste jeg har slitt med, er vel egentlig langrenn, da kan det fort begynne å dugge hos meg. Men folk bruker jo sportsbriller til alt mulig, så alt skal vel gå an! Anonymkode: f8d64...f35
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #8 Skrevet 3. juli 2023 Jeg jogger med briller, men bruker da en lettere type som sitter godt bak ørene, ikke de tunge brede jeg bruker til hverdags. Det er ikke noe problem med mindre det regner eller er minusgrader. Anonymkode: 821a6...492
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå