Gå til innhold

Bedre sex med elsker/elskerinne?

Gjest anonym

Synes du du har bedre sex med elsker/elskerinne enn med fast partner?  

1 stemme

1. 1. Synes du du har bedre sex med elsker/elskerinne enn med fast partner?

• Nei
      13
    • Ja
      1

Anbefalte innlegg

Gjest Jessica

Jeg har bedre sex med min elsker enn med min partner. Jeg er likevel meget fornøyd med begge to, men jeg tror nok det medfører mer spenning og mindre "rutine" når jeg treffer min elsker. Og så er det deilig med uforpliktende sex av og til da. Hva mener du om dette? Har du bedre sex med den du har "på si"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er facinert over selvfølgeligheten i dette innlegget - det å ha en elsker i tillegg til en fast partner er helt normalt og ikke noe å stille spørsmål ved i det hele tatt.

Litt utenfor tema, kanskje.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er facinert over selvfølgeligheten i dette innlegget - det å ha en elsker i tillegg til en fast partner er helt normalt og ikke noe å stille spørsmål ved i det hele tatt.  

Litt utenfor tema, kanskje..  :roll:

Enig med deg Lionda, men jeg skal vel egentlig ikke hyle for høyt, for jeg har en broket fortid med elsker, og sex med elsker er til tider bedre ja.

Men nå er det bare bamsemumsen min for meg, og vi har det fantastisk.

Er ikke en "på si" blitt mer og mer vanlig forresten? Det virker sånn rundt meg......Mange jeg kjenner som har det :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er vel i de fleste forhold som er av lengre varighet enn 1.5 år.

De jeg kjenner har alt fint på hjemmebane, men det er det lille ekstra uforpliktende piffen.

Nå har jeg en jobb hvor jeg ser dette ganske ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan nok ha bedre sex med elsker/elskerinne, men da tror jeg at noe er feil i det parforholdet man er i. Sex med andre er vel spennende det, men tror ikke det kan gi meg alt det mannen min kan gi meg. Tror hemmeligheten ved et godt seksualliv er at man er trygge på hverandre. Jeg og mannen min kjeder oss i allefall ikke :P

vi har det riktig så spennende. Vi snakker masse om sexlivet vårt og "piffer" det opp med jevne mellomrom. Vi er trygge på hverandre og kan snakke om alt. Ikke noe er flaut hos oss. Det tror jeg er viktig skal man opprettholde et godt sexliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok at jeg vil ha bedre sex med min faste partner enn med en elsker. Dette av den enkle grunn at han jeg er sammen med kjenner meg og kroppen min, og vet hva jeg liker. Sex med en elsker ville nok mer vært bra for spenningens skyld, men tidligere ONS erfairinger tilsier at det ikke blir like bra med en som ikke kjenner meg så godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

VET IKKE ... enda... :o

Men slik det ser ut, så kan nok en elsker frembringe mye mer spenning og sexlyst enn partneren! Jeg er i en situasjon nå, hvor alle mine lyster er vendt mot en annen enn partneren. Har oppdaget nye sider ved meg selv. Fått hjelp til å nå høyder jeg ikke trodde fantes. :roll:

Ja, er enig som tidligere nevnt, virker som om det å ha 'en på si' blir mer og mer vanlig og akseptert. Selv om vi alle skriker høylydt om hvor fæle vi er som driver på med andre! Realiteten er ingen ROSA sky!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Jeg og eksdama hadde VELDIG bra sex, og forholdet var problemfritt. Helt til hun stakk til eksen, og sa til meg at hun besøkte en venninne. Jeg fant det ut. Hun påsto ingenting skjedde, men jeg er jo ikke helt teit i nøtta. Når jeg dumpa henne, så ramla det utroskapshistorier ut av henne, med beskjed om hvor mye nedre de andre var. Hun sa det bare for å såre, som om hun hadde rett til det.. Utroskap er noe dritt, INGEN kan rettferdiggjøre sånt, hadde jeg visst at dama jeg har nå var utro hadde jeg pælma henne rett ut, for da er ikke hun ærlig, og aldri mer til å stole på. Driter i om sexen til de utro er bra, vi er da for faen mennesker fortsatt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er enig med de fleste andre med erfaring med elskere. Har aldri sluppet meg så løs som med elskeren min, han er bare så utrolig deilig, kropp som en gud, og utholdenhet som...... Deilig er det bare. Har aldri følt meg så tent og seksuell som sammen med han. Mannen min er en helt anne type, og vi har det veldig godt sammen på andre måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Helt enig med siste innlegg?

Tok eksen min på fersken. Han hadde en på si. Ut med dem!

Til dere som driver slik, vil jeg bare si, håper partneren deres oppdager dere og kaster dere ut en gang for alle. Dere aner ikke hvordan det er å finne ut at man har blitt bedratt. Gjør det slutt og ligg med hvem dere vil eller ha et åpent forhold, så den andre parten kan velge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bedre sex med min elsker enn med min partner. Jeg er likevel meget fornøyd med begge to' date=' men jeg tror nok det medfører mer spenning og mindre "rutine" når jeg treffer min elsker. Og så er det deilig med uforpliktende sex av og til da. Hva mener du om dette? Har du bedre sex med den du har "på si"?[/quote']

Bevares . . . . . .

Synes dette er litt på kanten :P

Synes det er illevarslende at dette skal være så "vanlig". Jada. Jeg VET at det blir mer og mer vanlig (DESSVERRE).

På meg virker det som om 1.skriver tar dette som en selvfølge,- det at "alle" har noe på si. Det stemmer ikke. Det er fremdeles noen (få?) som faktisk verdsetter sin partner og respekterer hverandre og holder seg til en av gangen. Dere som har elskere / elskerinner uttaler dere på en måte som om dere gir faen i partneren deres! Kutt ut forholdet da! Det er ikke særlig realistisk å ville ha både i pose og sekk! Dere vil nok bli oppdaget engang. Tenk på hva dere gjør med deres "kjære" ? Hvis dere vil "sleep around", kan dere ikke bare være single og rundp### resten av livet da ? Hvis det er så spennende å være sengekamerater med fremmede ?

Og til du som snakker om at realiteten ikke er noen ROSA SKY : Jasså ? Rettferdiggjør du utroskap ved dette da ? Men du har helt rett! Realiteten ER ikke noen rosa sky, med utro mennesker, og andre som gjør vonde ting bak ryggene på de de engang var glad i. Kan du heller ikke gå fra din partner da. Så sparer du vedkommende for LITT mindre mental smerte!

Lykke til :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er for trofasthet!

Men jeg har hatt noen sporadiske forhold, d.v.s jeg har hatt en "elsker", men da var jeg ikke i noe fast forhold. Og jeg vil si at sex er MYE bedre i et fast forhold. Det kommer jo litt an på typen, og hvor godt man kjenner hverandre da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...