Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

At en dame sier hun liker å få blomster betyr ikke at man vil ha det av creeps på jobb som tror det er søtt å sende anonymt til noen man bare er kollega med og ikke har en etablert romantisk relasjon med. 

Herregud DROPP DET 

Anonymkode: 45c7b...45b

Enig.

Anonymkode: 66572...c97

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvorfor er folk så paranoide når det blir sendt anonyme blomster?  Rett på problemsenteret med en gang og tenker på alle skumle filmer. Hva med litt humor? Tenker ingen at dette kommer frem i en samtale i nær fremtid?  Går det ikke å tenke: "  Jo takk det var hyggelig, hvem kan det være? Hvem vil overraske meg med noe hyggelig? Så blir det en snakkis både her og der til noen sier ja til at det var dem. " 

Anonymkode: 17e95...e61

Det har ingenting med å være paranoid å gjøre. Det er ikke hyggelig eller romantisk. Ferdig snakka 

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor er folk så paranoide når det blir sendt anonyme blomster?  Rett på problemsenteret med en gang og tenker på alle skumle filmer. Hva med litt humor? Tenker ingen at dette kommer frem i en samtale i nær fremtid?  Går det ikke å tenke: "  Jo takk det var hyggelig, hvem kan det være? Hvem vil overraske meg med noe hyggelig? Så blir det en snakkis både her og der til noen sier ja til at det var dem. " 

Nei, det er absolutt ikke slik jeg ville reagert på anonym blomstersending. Jeg hadde ikke vært komfortabel med å fortelle det til en eneste person uten å vite hvem det var... Jeg hadde iallfall ikke forsøkt å fiske i håp om at noen skulle si at det var dem. Hva om det er en fyr jeg overhodet ikke er interessert i?! Da blir det jo bare kleint og enda mer ubehagelig når jeg så må takke og han ser på det som romantisk. Nei... 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det har ingenting med å være paranoid å gjøre. Det er ikke hyggelig eller romantisk. Ferdig snakka 

Fint du kan snakke for alle kvinner og vet hva alle føler. Noen kan finne det creepy, noen kan finne det romantisk, andre kan finne det hyggelig. Og andre eier ikke humor. 

Jeg tenker jo at ts ville avslørt hvem som sendte blomstene etterhvert, men latt mottaker lure et par dager. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hva faen for et nedlatende syn du har på utenlandske damer

Å nei da, jeg har mer nedlatende syn på norske damer egentlig , fordi at de er så lettkrenkede og paranoide og tror at alle mennene er creepy og skummel. 

Men takk for svar likevel, kansje jeg skal droppe blomster da og invitere vedkommende på kaffe. Ønsker alle fin helg og mange mannlig oppmerksomhet ;)

Anonymkode: 7aa15...0fc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Å nei da, jeg har mer nedlatende syn på norske damer egentlig , fordi at de er så lettkrenkede og paranoide og tror at alle mennene er creepy og skummel. 

Men takk for svar likevel, kansje jeg skal droppe blomster da og invitere vedkommende på kaffe. Ønsker alle fin helg og mange mannlig oppmerksomhet ;)

Tror det er lurest om de som har svart I denne tråden IKKE får mannlig oppmerksomhet. De hadde blitt grenseløst paranoide og sett stalkere rundt hvert hushjørne.🤣

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ok. Den perfekte kvinne kan vel hverken norsk eller engelsk så de aldri får sagt fra om hva de mener, ikke sant?

Anonymkode: 55ab0...355

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tror det er lurest om de som har svart I denne tråden IKKE får mannlig oppmerksomhet. De hadde blitt grenseløst paranoide og sett stalkere rundt hvert hushjørne.🤣

Absolutt enig!! 😜😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

...kansje jeg skal droppe blomster da og invitere vedkommende på kaffe.

Tenker det er lurest, om du har romantisk intensjon. Si det rett ut. Blomster kan du sende når dere evt begynner å date. 

Anonymkode: 870e6...d0e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Til deg og dere andre som slenger om dere med paranoia-anklager: Når man får tilsendt anonyme gaver begynner det å bli litt grunn til å føle akkurat den følelsen, bortsett fra at da er det ikke innbilning lenger. Det er bare i dårlige romantiske filmer at anonyme blomsterbuketter (eller andre anonyme gaver for den del) er en god ide. 

Anonymkode: ca51d...041

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Ullvott skrev (14 timer siden):

Til det jeg har uthevet: det er ikke avsender, men mottaker som avgjør om noe er creepy. Skaper det ubehag hos mottakeren ER det creepy, enten det er ment slik eller ikke fra avsenders side. 

Ja og uansett er det ikke noe galt å være det som blir omtalt som paranoid her heller. Alle kvinner blir utsatt for seksuell trakassering jevnlig gjennom hele livet, alle kvinner kjenner mange som har blitt voldtatt, alle kvinner kjenner mange som har blitt overfalt med vold, alle kvinner kjenner mange som har blitt stalket osv om de ikke har blitt det selv. Man er ikke paranoid om man syns det er ubehagelig at en tilsynelatende hvem som helst fremmed man ikke aner noe om eller om er frisk eller psyk eller vil deg godt eller vondt viser at han vet adressen din, gjør der du skal ha det trygt til et potensielt utrygt sted og gjør deg utrygg i hverdagen hvor enn du går fordi avsenderen kan være hvem som helst hvor som helst. 

Når kvinner blir utsatt for vold og overfall og stalking er det vanlig at andre menn reagerer med "hvorfor stoppet du når han stoppet deg på gaten. Du skulle bare gått videre, du måtte jo skjønne at han kunne overfalle deg selvom han var hyggellg først", "hvorfor svarte du en fremmed når han sendte deg meld på Facebook, du måtte jo skjønne at han kunne være gal ", "hvorfor smilte du tilbake". Menn er selv klar over at andre menn kan være farlige og creepy mot kvinner, menn oppfordrer kvinner selv til å ikke stole på fremmede menn, men de tåler ikke at kvinner faktisk tar forhåndsregler , de bare liker å skylde på at de kunne takke seg selv etterpå for at de ikke gjorde det. Begynn heller å respekter at vi ønsker å beskytte oss selv og være trygge og ikke syns noe om at hvem som helst sender blomster og oppsøker creepy anonym kontakt. Det er ikke paranoid, det er helt nødvendig for å overleve som født kvinne 

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

De to i tråden her som syns det bare er å kjøre på og kaller kvinner paranoide og kommer med andre nedsettende holdninger mot kvinner er ikke overraskende nok Menn. (Ts og en annen mann). At de ikke selv skjønner hvor creepy det gjør dem å cherrypicke svar og ignorere og rakke ned på alle som sier la være og fortsetter å ville gjennomføre , er en skam for dem selv. De kunne like gjerne gått med creeptatovering i panna 

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker said:

De to i tråden her som syns det bare er å kjøre på og kaller kvinner paranoide og kommer med andre nedsettende holdninger mot kvinner er ikke overraskende nok Menn. (Ts og en annen mann). At de ikke selv skjønner hvor creepy det gjør dem å cherrypicke svar og ignorere og rakke ned på alle som sier la være og fortsetter å ville gjennomføre , er en skam for dem selv. De kunne like gjerne gått med creeptatovering i panna 

Enig. De er garantert også av typen som gir uønsket oppmerksomhet til kvinner og påstår at damene må jo bare ta det som et kompliment 🙄

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...