AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #1 Skrevet 30. juni 2023 Jeg vet ikke hvor jeg skal lufte dette. Jeg har så dårlig samvittighet og er lei meg fordi jeg drømmer om å være utro. Jeg og samboer har vært sammen i 7 år. Vi er i dag i begynnelsen av 30-årene og har to barn sammen. Jeg har fra første stund visst at vi ikke var seksuelt kompitable. Det vi derimot var og er, er kompitable på absolutt alle andre områder for å få et langvarig samliv og familieliv til å fungere. Jeg fortalte meg selv da vi datet at sex ikke er det viktigste, etter å ha vært i tidligere forhold hvor ingenting annet fungerte enn sexen. Nå føler jeg det slår tilbake. Etter disse årene sammen som partnere og foreldre innser jeg mer og mer at jeg drømmer om noe mer, seksuelt. Dette er ting som ikke samboer kan gi. Jeg har prøvd å undertrykke disse følelsene og behovene i lang tid, men de dukker opp stadig i drømmer og setter seg fast i tankene og følelsene mine i hverdagen. Det gir meg veldig dårlig samvittighet og gjør meg ulykkelig. Jeg ser på familien min og skammer meg, føler ikke jeg fortjener dem. Jeg gråter mens jeg skriver dette innlegget. Jeg skammer meg sånn. Jeg vet ikke med hvem jeg ellers kan snakke med dette om, føler det er så tabu. Tankene svever og jeg kjenner en lengsel og behov etter å ha frie seksuelle tøyler. Og ja, jeg har luftet ideen om å ha et åpent forhold. Han sier at det blir monogami eller skilsmisse. Derfor har jeg undertrykket disse lystene i årevis, men nå har de fått tatt så mye plass at det plager meg. Hvor går veien videre? Noen som har vært i samme situasjon og hvordan gikk veien videre? Jeg vil så gjerne beholde familien min, men tankene og følelsene rundt dette er på påtrengende i hverdagen at det kjennes ut som splinter i hodet mitt. Jeg føler ikke å bare "ta seg sammen" fungerer heller. Anonymkode: d9a4d...288 3
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #2 Skrevet 30. juni 2023 Er det noen spesielle grunner for at han IKKE kan gi deg det du ønsker? Jeg og min mann er nok også noe ulike, men han er villig til å teste ut litt ting da. Anonymkode: 64b33...c44
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #3 Skrevet 30. juni 2023 Du har jo ikke så mye valg da, egentlig? Lær å leve med det eller gjør det slutt. Det blir mye styggere om du er utro først, ikke minst for deg selv og din samvittighet. Anonymkode: 813cb...ea1 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #4 Skrevet 30. juni 2023 Du burde heller ha dårlig samvittighet fordi du prøvde å få et dødsdømt forhold til å fungere. Anonymkode: 6f64d...a64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå