Gå til innhold

Sex med yngre mann

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 47 år og har endel yngre menn (i midten av 20-åra) som har kontaktet med i de siste sikkert 6-7 årene. De er ute etter sex, men jeg har til nå syntes de var for unge. Nå har jeg bestemt meg for å prøve, fordi jeg er uansett ikke ute etter noe forhold, har det best alene. Men savner sex innimellom.

Det som gjør meg litt stressa er at jeg tror disse guttene (har bare tenkt å prøve 1 da) antar at jeg er svært selvsikker, løssluppen og erfaren. Jeg har ok selvtillit, men er ikke vant til å ta styringen i sengen. Likevel føler jeg at det er nettopp dette jeg bør gjøre i en slik situasjonen (hvis ikke han sier/viser at han ønsker noe annet).

Så da spør jeg dere, hvordan kan jeg "legge opp" en skikkelig god sexøkt for en mann? Hva bør den inkludere og hva bør jeg gjøre og hvor lenge skal det liksom...vare? Jeg har kun vært med menn som har vært ganske dominerende i senga og jeg har ikke fått lov til å gjøre så mye selv. Noe som er helt ok for meg, men nå vil jeg utvide horisonten.

Anonymkode: f0ad6...061

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg ikke akkurat i 20 årene lenger. Men de første gangen med en ny person liker jeg at vi bare kjenner oss frem. Når man har etablert at seksuell kjemi stemmer kan man snakke litt mer og finne ut hva den andre liker/fortelle hva man liker.

Anonymkode: 3c876...7c6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor ikke ha menn i 30årene heller? 25år er svært ungt. Jeg er 35 (87 modell) og hatt sex med en som var ti år yngre enn meg, ble helt feil. Du er 12år eldre enn meg igjen. De har jo ikke blitt voksne enda når de er 25. 

Anonymkode: 4236f...9ae

Hm ja, det er egentlig bare fordi han jeg tenker på virker veldig ok og vi har snakket om det så lenge. Har ikke noen motforestillinger mot menn i 30-årene.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nå er jeg ikke akkurat i 20 årene lenger. Men de første gangen med en ny person liker jeg at vi bare kjenner oss frem. Når man har etablert at seksuell kjemi stemmer kan man snakke litt mer og finne ut hva den andre liker/fortelle hva man liker.

Anonymkode: 3c876...7c6

Jeg er enig med deg. Men det er så mange som skal ha dette klart på forhånd. Nesten så man føler man må gi dem en PDF med instruksjoner før man engang har møttes.

Skrevet

Ryddet for avsporinger. 

Christina82, mod

AnonymBruker
Skrevet

Spennende! Jeg har selv nylig vært i samme situasjon og lagde en tråd om det for ikke lenge siden. Møtte en via tinder, og har nå møtt 1 til. Det er superspennende. Jeg er i samme tiår som deg, bare noen år yngre.

Det jeg har opplevd er at disse unge mennene tør å slappe av rundt oss modne damer. For å si det slik har de to, som var 19 og 20, bedre i senga enn flere av de rundt min alder både nå og da jeg var i starten av 30-årene.

Utrolig forfriskendes og deilig!

Anonymkode: e81c8...293

• Liker 2
Skrevet

Synes det er helt herlig at dere gjør dette jeg 😊 Dere er voksne folk, begge tenner på tanken om den andre, det er bare å nyte 😉 Det kommer tidsnok en dag der det ikke er aktuelt lenger.

Til spørsmålet ditt - jeg ville ikke overtenkt, bare gjort det som føles naturlig eller strekke det så langt du/dere har lyst til i den ene eller andre retningen, og nyt!😊

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er 47 år og har endel yngre menn (i midten av 20-åra) som har kontaktet med i de siste sikkert 6-7 årene. De er ute etter sex, men jeg har til nå syntes de var for unge. Nå har jeg bestemt meg for å prøve, fordi jeg er uansett ikke ute etter noe forhold, har det best alene. Men savner sex innimellom.

Det som gjør meg litt stressa er at jeg tror disse guttene (har bare tenkt å prøve 1 da) antar at jeg er svært selvsikker, løssluppen og erfaren. Jeg har ok selvtillit, men er ikke vant til å ta styringen i sengen. Likevel føler jeg at det er nettopp dette jeg bør gjøre i en slik situasjonen (hvis ikke han sier/viser at han ønsker noe annet).

Så da spør jeg dere, hvordan kan jeg "legge opp" en skikkelig god sexøkt for en mann? Hva bør den inkludere og hva bør jeg gjøre og hvor lenge skal det liksom...vare? Jeg har kun vært med menn som har vært ganske dominerende i senga og jeg har ikke fått lov til å gjøre så mye selv. Noe som er helt ok for meg, men nå vil jeg utvide horisonten.

Jeg har en hatt en fast en som er 15 år yngre enn meg de siste 4 årene. Det er bare sykt digg. Han er himla kjekk og den mest spennende og sexye mannen jeg vet om. Pluss at vi har blitt gode venner i tillegg. Så han vil jeg ikke miste.  Trives også som single men greit å ha noen å ha det moro med innimellom som gir meg spenning og litt adrenaline rush.. jeg er heller ikke noe fyrverkeri i senga mener jeg selv da, men han har nå aldri gitt meg opp. Og veldig greit med en man er trygg på og kjenner godt på det seksuelle biten. Så kjør på. Hva har du å tape? Livet er for kort til å gå og kjede seg. 

Anonymkode: 1f04f...909

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for oppmuntrende ord! Da tar jeg det som det kommer og håper det blir bra 🤩

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg har en hatt en fast en som er 15 år yngre enn meg de siste 4 årene. Det er bare sykt digg. Han er himla kjekk og den mest spennende og sexye mannen jeg vet om. Pluss at vi har blitt gode venner i tillegg. Så han vil jeg ikke miste.  Trives også som single men greit å ha noen å ha det moro med innimellom som gir meg spenning og litt adrenaline rush.. jeg er heller ikke noe fyrverkeri i senga mener jeg selv da, men han har nå aldri gitt meg opp. Og veldig greit med en man er trygg på og kjenner godt på det seksuelle biten. Så kjør på. Hva har du å tape? Livet er for kort til å gå og kjede seg. 

Anonymkode: 1f04f...909

Exactly !!

Som jeg skulle ha skrevet det selv.  Barna ute av redet, koser meg glugg i hjel med min "toyboy++ " på 29.

Meget lykkelig kv. 48   🤩

Anonymkode: 78f3b...d87

• Hjerte 2
Skrevet

Hadde gitt høyrearmen min for ei sånn «ordning» når jeg var halvparten så gammel som nå 😅😅 Så det er bare å stå på 😉

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ligger med menn mellom 25-30 ...nesten utelukkende. Beste alderen. 

Noen tar skikkelig styringen selv, og andre vil bli smadret av en voksen kvinne 😅

De er forskjellige de gutta og :)

Dra han inn oå soverommet, dytt han ned på senga, riv av han buksa...ta  insj til bj, skifte stilling, hold han hardt i håret..   så tipper jeg han blir fornøyd.:))

Anonymkode: 8de0a...b76

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Noen tar skikkelig styringen selv, og andre vil bli smadret av en voksen kvinne 😅

De er forskjellige de gutta og :)

Dra han inn oå soverommet, dytt han ned på senga, riv av han buksa...ta  insj til bj, skifte stilling, hold han hardt i håret..   så tipper jeg han blir fornøyd.:))

Anonymkode: 8de0a...b76

Det kom tipsene jeg villa ha ja, takk! :D

Skrevet

Jeg er også 47 og vurderer ikke damer en dag over 25. Kult at det gjelder eldre damer også!

AnonymBruker
Skrevet
Agaton skrev (8 minutter siden):

Jeg er også 47 og vurderer ikke damer en dag over 25. Kult at det gjelder eldre damer også!

Det er ikke slik at jeg ikke vurderer menn en dag over 25 da. Jeg har gått i mange år og fått tilbud fra dem, men synes det har vært for ungt. Synes vel egentlig litt det ennå, men har blitt åpen for å prøve. Det er disse unge gutta som er mest interessert og det er flere single i den gruppen. Men som jeg svarte over, jeg har ingen motforestillinger mot menn i 30-åra, ikke 40-åra heller forsåvidt, så lenge de oppfyller endel kriterier. Samtidig så er det greit at alderforskjellen er såpass stor at begge parter vet at forhold ikke er noe å tenke på engang. Det gjør det ukomplisert og ingen sitter igjen med såre følelser. Fordi det var aldri aktuelt.

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Kunne ikke vært mer enig !      Akkurat passe mix mellom virilitet og erfaring.         Kos deg  😍

Nå er han 30 neste år, så jeg får strekke meg til 32   😜   Neida, vi tar en dag om gangen og nyter livet.   🤩

Anonymkode: 78f3b...d87

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Tenker du kun på sex bør det være helt ok, men tror ikke et forhold er så lurt. DEt viktigste er at dere ønsker omtrent lik sex og ikke alder så viktig.

AnonymBruker
Skrevet
feliek54 skrev (2 timer siden):

Tenker du kun på sex bør det være helt ok, men tror ikke et forhold er så lurt. DEt viktigste er at dere ønsker omtrent lik sex og ikke alder så viktig.

Enig. Og som jeg skrev "Nå har jeg bestemt meg for å prøve, fordi jeg er uansett ikke ute etter noe forhold, har det best alene. Men savner sex innimellom." -ts

AnonymBruker
Skrevet

Nyt det, bare stå på.

Anonymkode: 27c5f...3f4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 29 og har vært med en dame på din alder når jeg rundt 25, jeg kan virkelig anbefale det! Men det vil være lurt å bare være tydelig på at det er sex, tipper også gutter kan bli ganske ivrige! Si ifra om du vil være ekslusiv med personen eller ikke så det ikke blir noe forvirring. 

Om du vil utvide horisoten er det bare å si du vil lede, det er det nok mange som liker! Noen kan vel også bli litt nervøs, men det må du se ann på personen. For det er sykt deilig og mange på den alderen har ikke ligget med så mange eldre.

Tror ikke du trenger noe løp, det går mest sannsynlig av seg selv, du får nok sex uansett :)

hun jeg lå med hadde sex med en annen, men det føltes litt pirrende, selv om man bare vil ha mer! Masse lykke til :)

Anonymkode: 0b092...464

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...