Gå til innhold

Kjole brudepike -stor

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

jeg skal gifte meg neste sommer og har begynt å planlegge. 
Mine venninner som skal være brudepiker har veldig ulik kropp, og jeg er på leting etter kjoler som kler allés kroppsfasong. Hun ene venninna mi er ganske lav og rund. 

Er selv høy og slank, derfor ikke tenkt mye på hva som framhever/skjuler andre kroppsfasonger enn min egen. 

Noen forslag? 

Anonymkode: 13a91...ef9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hei!

Mine venninner som skal være brudepiker har veldig ulik kropp, og jeg er på leting etter kjoler som kler allés kroppsfasong. Hun ene venninna mi er ganske lav og rund. 

Er selv høy og slank, derfor ikke tenkt mye på hva som framhever/skjuler andre kroppsfasonger enn min egen. 

Noen forslag? 

Brudepiker er BARN. Du trenger en forlover, i høyden. Voksne brudepiker er jo dritrart. 😂 Teite amerikanere som uniformerer en hel gjeng!

IKKE kle vennene dine likt, det blir så lett å sammenligne! Alle med kroppskomplekser hater uniformer nettppp pga det. Det blir så innmari tydelig hvem som er mager eller tjukk eller har kort rygg eller hva det måtte være. Hvorfor kan de ikke bare få være gjester og pynte seg slik de selv vil, slik at de selv kan få føle seg fine?

Anonymkode: 0e6ed...c58

• Liker 11
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Gi de kjoler i samme fargenyanser, men forskjellig snitt og fasong

Anonymkode: f8421...260

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.6.2023 den 20.26):

Brudepiker er BARN. Du trenger en forlover, i høyden. Voksne brudepiker er jo dritrart. 😂 Teite amerikanere som uniformerer en hel gjeng!

IKKE kle vennene dine likt, det blir så lett å sammenligne! Alle med kroppskomplekser hater uniformer nettppp pga det. Det blir så innmari tydelig hvem som er mager eller tjukk eller har kort rygg eller hva det måtte være. Hvorfor kan de ikke bare få være gjester og pynte seg slik de selv vil, slik at de selv kan få føle seg fine?

Enig! 

Anonymkode: fe514...475

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville satset på samme farge på kjolene om de har veldig forskjellige kropper, så slipper noen å føle seg ukomfortabel og det ser heller ikke noe pent ut med en kjole som ikke kler den som har den på. Var i ett bryllup der bruden hadde valgt at alle venninnene skulle ha den samme lyserosa kjolen, var ikke særlig pent på hun ene som var litt stor og hørte hun sa til mannen sin utenfor kirken etter vielsen at hun ville tilbake til hotellet fordi hun kunne ikke vente med å få den av 😅

Anonymkode: cff66...574

AnonymBruker
Skrevet

Å finne en kjole som kler alle er neppe mulig. Bestem deg heller for en farge.

Anonymkode: 3dc54...5c4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.7.2023 den 18.34):

Gi de kjoler i samme fargenyanser, men forskjellig snitt og fasong

Det var en god idé! Hvis man absolutt må ha voksne brudepiker.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.6.2023 den 14.17):

Hei!

Noen forslag? 

Du mener vel "brudevoksnedamer". Brudepiker er barn. 

Anonymkode: 0849d...784

• Nyttig 1
Skrevet

Uff, ikke gjør det. Ikke kle ut venninene dine i matchende kjoler og kall dem brudepiker. Det er bare kleint.

Du trenger én forlover. Og gjestene må få ha på seg det de vil selv. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Rart, men jeg kan liksom ikke se hvor ts har bedt om råd til OM hun skal ha brudepiker.

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...