Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsket meg kjæreste siden jeg var 20 og fikk det først nå, i en alder av 26, og jeg er veldig glad i henne. Men jeg tenker likevel at jeg har mistet så store deler av mitt liv/min ungdomstid, som bare er gått med til å være lei over ikke å ha dame, mens alle andre har hatt dame og vært suksessrike hele livet og vært sammen med mange kvinner.

Grunnen til at jeg tenker på dette er fordi min kjæreste spurte meg om hvor mange damer jeg har vært sammen med før, og jeg var ærlig, og hun ble litt overrasket ettersom hun mener jeg er en kjekk person, men er litt sjenert. Men hun spurte meg om jeg ville noe seriøst med henne eller om jeg bare var interessert i å ligge rundt (noe jeg ikke vil) og da føler jeg likevel litt at jeg har mistet noe, fordi jeg føler at andre ser ned på meg for ikke å ha nådd opp til playere-nivået med mange damer osv.

Jeg prøver å ikke tenke på det, men gjør det likevel... måtte bare dele det.

Anonymkode: 6f24d...f81

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

jeg føler at andre ser ned på meg for ikke å ha nådd opp til playere-nivået med mange damer osv.

Dette er DINE følelser.

Kvinner ser ned på playere. Hva vil du være? En player? Eller en som har lykkes med å finne en han vil være sammen med og ha det bra med? Om du vil være en player, gjør det slutt, gå på byen etter de fulleste jentene, tøm og røm. 

Om vi skal gå rundt å tenke på alt vi skulle gjort, og burde gjort... Så blir det lite tid til å glede seg over hva man har. 

Prøv å fokuser på HER OG NÅ, sammen med dama di.

Anonymkode: 6d9ef...ce7

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du burde være glad for å ikke ha dette 'player-nivået'. Det er noe kun menn liker og synes er tøft. En fyr som puler rundt, er en fyr man ikke kan stole på. Du har gjort det bra.

Tenk framover, på hva hun du er med nå betyr for deg og hva det nå innebærer at du faktisk er i et forhold.

Anonymkode: 23239...bed

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Vi har alle ei fortid og mange skulle ønske noe i den var annerledes. 

Prøv å la fortida gå så du kan glede deg over nåtida.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er viktig å ha en singelperiode etter man har fylt atten. 

Anonymkode: 00e5b...0c7

AnonymBruker
Skrevet

Dette innlegget måtte jeg neste le av 😅🙈 

Ta deg sammen TS! Du er kun 26. ikke 50 liksom!!

-mange på den alderen har ikke hatt kjæreste før, og det at du ikke er en player er bare et PLUSS!!!

Du virker som en fin fyr. Vær heller STOLT av at du ikke har oppført deg som en drittsekk. Når alt kommer til alt er det sånne som deg ordentlige damer faktisk vil ha. 

Anonymkode: 7ced5...fd4

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Jeg ønsket meg kjæreste siden jeg var 20 og fikk det først nå, i en alder av 26, og jeg er veldig glad i henne. Men jeg tenker likevel at jeg har mistet så store deler av mitt liv/min ungdomstid, som bare er gått med til å være lei over ikke å ha dame, mens alle andre har hatt dame og vært suksessrike hele livet og vært sammen med mange kvinner.

Grunnen til at jeg tenker på dette er fordi min kjæreste spurte meg om hvor mange damer jeg har vært sammen med før, og jeg var ærlig, og hun ble litt overrasket ettersom hun mener jeg er en kjekk person, men er litt sjenert. Men hun spurte meg om jeg ville noe seriøst med henne eller om jeg bare var interessert i å ligge rundt (noe jeg ikke vil) og da føler jeg likevel litt at jeg har mistet noe, fordi jeg føler at andre ser ned på meg for ikke å ha nådd opp til playere-nivået med mange damer osv.

Men det er vel du selv som ser ned på folk som IKKE har ligget rundt. Det er jo du som mener at da er man "kar" om man har masse erfaring. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsket meg kjæreste fra jeg var 7, men fikk det ikke før jeg ble 28. Fortiden var egentlig ikke et tema, og det har gått bra med meg. Men pass på når du blir singel igjen, og kjør på med trekantene og all type sex, du mener du har gått glipp av. 

Anonymkode: 030e3...a29

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

...alle andre har hatt dame og vært suksessrike hele livet og vært sammen med mange kvinner.

Dette er en tankefeil. Du vet jo at det ikke egentlig stemmer. Det er tom folk på din alder som aldri har opplevd et kyss.

Anonymkode: 51db3...208

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

OK… du er 26.

Du er fremdeles et tiår unna å være på den statistiske toppen for menns attraktivitet.

Hva faen er det du snakker om?

Hvis ditt liv som voksen er en 400-meter, så sitter du nå og klager over at de første 35 meterne ikke ble slik du så for deg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du kommer til å ødelegge noe fint med denne tullete tankegangen din.

Anonymkode: 0cad5...b2a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det eneste du har gått glipp av er at du ikke ble sammen med hun der tidligere. Sex er ikke verdt noe ting. Det er over på minutter og det føles akkurat som du hadde puttet den inn i vannmelon, men kjærlighet er noe annet. Den kvinnen valgte deg mellom et hav med mannfolk og det eneste tingen du trenger og har er å ha sex med henne. Det er da sex betyr noe ellers nei.

Menn og kvinner som har sex prøver nemlig å finne kjærligheten den veien, noe som sjeldent skjer.

Anonymkode: b08ea...c9d

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis noen andre menn gjør narr av deg for å ikke ha hatt sex med mange damer, så er ikke det den typen folk jeg ville hatt som venner i alle fall.

De fleste normale menn bryr seg nok særdeles lite om ditt sexliv. Om noe så ser de ned heller ned på "playere".

M31

Anonymkode: 6c65c...603

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...