Gå til innhold

Daten foretrekker små og tynne jenter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Har datet en fyr i 6 måneder nå, så vi har jo begynt å oppdage hvem hverandre syns er attraktiv og ikke. Jeg har lagt merke til at alle eksene hans er under 160 høy og veldig tynne. Alle han ser på når vi er ute ser ut som små barn, og jeg tror kanskje noen ikke er mer enn 17-18 år.... Er dette et redflag?

Alle har jo sin egen smak, og dette dømmer jeg ingen for, men vet ikke hva jeg føler om at de han liker ser ut som barn...

Jeg er selv 173, naturlig brede hofteben og skuldre, har typisk timeglass-figur med brede hofter, smal midje, tynne ben og armer. Får ofte kompliment for kroppen min, men er langt i fra liten og petite....  Jeg har aldri hatt problem med det motsatte kjønn så jeg synes det er trist om han her ikke foretrekker min kroppstype.

Burde dette ha noe å si? Og burde jeg bekymre meg for at han liker små tynne jenter? Han er 30 år forresten.

Anonymkode: 74e53...384

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skal du virkelig henge deg opp i hva han har datet før? 

Kanskje han har endret smak? Kanskje han har innsett at han kanskje ikke synes petite er sexy lenger?

Altså hjelp. Du skriver at han er 30, og du da? Er dere i samme aldersgruppe, så prat sammen.

Anonymkode: 7c33e...861

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ser han på andre når dere er ute?

Anonymkode: 20bc1...582

• Liker 5
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er liten og tynn. Jeg droppet en fyr jeg datet utelukkende fordi han gjentatte ganger drev å kommenterte på at jeg hadde akkurat sånn (liten) kropp han likte og at jeg ikke måtte klippe meg  fordi han likte så godt damer med langt hår. Fant det creepy og kontrollerende. Hadde sett det litt an om han ikke viser tendenser til å ville endre på deg, men lover jo ikke godt at han ser på andre, med deg tilstede. Det er veldig frekt og taktløst..

Anonymkode: 6ad4a...b5d

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor skal man nektes å se på noe annet som er pent? 

Anonymkode: 49c86...596

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Skal han gå rundt med blindestokk?

Anonymkode: 13f56...b6b

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er liten og tynn. Jeg droppet en fyr jeg datet utelukkende fordi han gjentatte ganger drev å kommenterte på at jeg hadde akkurat sånn (liten) kropp han likte og at jeg ikke måtte klippe meg  fordi han likte så godt damer med langt hår. Fant det creepy og kontrollerende. Hadde sett det litt an om han ikke viser tendenser til å ville endre på deg, men lover jo ikke godt at han ser på andre, med deg tilstede. Det er veldig frekt og taktløst..

Anonymkode: 6ad4a...b5d

Liten og tynn er det vi menn liker best. Høye kvinner med sko str.45 og like store hender som en mann er nok turnoff for de fleste menn. Du er heldig som ikke er en kjempe da, de fleste norske kvinner er kjemper dessverre.

Anonymkode: 110d4...efa

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Noen damer er tynne og små, andre er høye og med større kropp. Det fine er at vi kvinner får oss kjæreste uansett i de aller fleste tilfeller. 

Anonymkode: 38721...52e

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Liten og tynn er det vi menn liker best. Høye kvinner med sko str.45 og like store hender som en mann er nok turnoff for de fleste menn. Du er heldig som ikke er en kjempe da, de fleste norske kvinner er kjemper dessverre.

Haha! Er da vel (nesten) ingen norske kvinner med skostørrelse 45. Mindreverdighetskomplekser??

Anonymkode: 15dfd...08d

• Liker 11
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Dater i et halvt år?? På så lang tid bør man vel ha funnet ut av om man vil være kjærester eller ikke. Personlig ville jeg ikke vært sammen med, eller datet noen som aktivt så på andre kvinner når vi var ute sammen. 

Anonymkode: 3224f...c77

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Skal han gå rundt med blindestokk?

Anonymkode: 13f56...b6b

Man bygger ikke opp noe bra med den man dater når man driver og kaster lange blikk etter andre. Så enkelt var det.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Man glor ikke på det motsatte kjønn på en sånn låte at kjæresten merker det når man er ute. Det heter sosiale antenner og folkeskikk. Er man ute med dama eller mannen, er det det man er. Vie åpenlys blikkoppmerksomhet til det motsatte kjønn gjør man uten kjæresten.

Anonymkode: 53241...4ac

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hilsen norsk mann 40+, 175 cm høy,med kulemage og thaidame.

Anonymkode: 4c004...da1

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvorfor ønsker du å spre slike holdninger? Det kunne ikke ramlet meg inn å kategorisere og avfeie en stor gruppe menn på den måten. God folkeskikk er å holde det for seg selv, for det er klart vi alle har våre preferanser. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Om mannen min hadde kikket på 17-18 åringer så hadde jeg løpt andre veien. 

Anonymkode: 1dd24...963

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, cerruti said:

Hvorfor ønsker du å spre slike holdninger? Det kunne ikke ramlet meg inn å kategorisere og avfeie en stor gruppe menn på den måten. God folkeskikk er å holde det for seg selv, for det er klart vi alle har våre preferanser. 

Jeg snakket med mange av amerikanerne som var her i mai og de sa det var fascinerende hvor fit Oslokvinnene de hadde observert her var. Tror ikke han du siterer hadde blitt mer imponert i andre land med unntak av asiatiske 

Anonymkode: abbce...3a9

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...