AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #1 Skrevet 30. juni 2023 Kanskje rart spørsmål å stille men. Lille nevøen min på 2 år tisset på meg når han satt på fanget mitt. Kjolen min ble full av tiss , og jeg hadde ikke med skift til meg, så måtte dra hjem å skifte . Det jeg undret på var jo at jet luktet jo ikke tiss. Skulle tro jeg bare hadde sølt vann på meg . Det luktet nesten ingenting så lurer på, har små barn luktfritt urin? Anonymkode: 845fd...a0d
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #2 Skrevet 30. juni 2023 Nei. Om det ikke lukter med en gang, så kommer det til å lukte etter hvert som det får godgjort seg på stoffet. Kastet nylig trekket til en sofapute som jeg ikke fikk tisselukt ut av (hadde ikke mulighet til å slenge den i maskinen med en gang, og ble bare tørket over med klut og litt såpe 😅). Barnet som tisset på puten var under et år gammel. Anonymkode: b75bc...e3c
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #4 Skrevet 30. juni 2023 Nei.. overhodet ikke. Barneurin er ikke noe annerledes enn voksen-urin. Om man har drukket mye, blir urinen gjerne svært utvannet, og mindre konsentrert, og lukten vil da også være mindre. Det kan være årsaken til at du ikke luktet akkurat det tisset. Men altså, om du hadde tatt en morgenbleie, med tiss oppsamlet fra kl 19-06, så kan jeg garantere deg: du hadde aldri noen sinne lurt på om tiss var luktfritt igjen 😛 Anonymkode: 8aa04...eff 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #5 Skrevet 30. juni 2023 Morgenbleiene lukter, ja😂 men det er jo ikke noe rart mtp. at de har godgjort seg i 12 timer. Synes ikke en 2-3-timersbleie lukter noe 😛 Anonymkode: 1d8cd...ea3
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #6 Skrevet 30. juni 2023 Mine to barn har hatt veldig forskjellig lukt. Førstemann hadde urin som lukter lite/ingenting. Andremann har sterk lukt fra urinen sin hele tida. Anonymkode: ae483...52f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå