AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #1 Skrevet 30. juni 2023 Den siste tiden har jeg lagt merke at jeg har sprengte blodkar på beina, altså sånne røde striper/streker. Og jeg har lagt merke til at det kommer mer og mer og at det blir flere. Jeg vet ikke shva jeg skal gjøre, føler det er sjenerende og jeg føler noe slags tyngde i beina til tider også. Bør jeg bestille time til lege for dette? Jeg er bekymret og lei meg og tenker det verste, da jeg også i tillegg sliter med helseangst. Er dette på noe måte farlig? Anonymkode: 0ced2...549
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #2 Skrevet 30. juni 2023 Det er helt normalt, og det er også normalt at det blir flere av dem, spesielt hvis man har et yrke der man står mye. Jeg tror jeg fikk veldig mange litt sånn plutselig en sommer for et par år siden, men nå synes de ikke særlig lengre. Anonymkode: a04a5...d2e 1
Kira123 Skrevet 30. juni 2023 #3 Skrevet 30. juni 2023 Jeg begynte å få når jeg var 22 ish, så er nok helt normalt. Ble litt overrasket selv når jeg først oppdaget det da jeg ikke trodde man fikk det i så ung alder
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #4 Skrevet 1. juli 2023 Normalt med aldring og hard trening. Kan fjernes hos hudklinikk. Søk på skleroterapi Fastlege kan ikke gjøre noe Anonymkode: 2fc17...8d4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå