Kathrinee Skrevet 30. juni 2023 #1 Skrevet 30. juni 2023 (endret) Hei, for en måned siden opplevde jeg voldtekt. Der jeg i begynnelsen bare dyttet det vekk og latet som at de ikke hadde skjedd, for å komme meg igjennom hverdagen. Jeg har nå innsett hva som har skjedd, og det tar knekken på meg, jeg har også begynt å få hjelp gjennom helsevesnet. Men etter at det skjedde begynte jeg å date en, der jeg ikke har fortalt om det som skjedde siden jeg bare dyttet det vekk. Vet enda ikke hvor det kommer til å gå med han jeg snakker med, men jeg har tenkt mer og mer på at han bør få vite hva som egentlig har skjedd. Siden det nå føles som det kommer en storm av følelser rundt det og alle traumene fra det kommer nå. Problemet er at jeg aner ikke hvordan jeg skal si det, og om jeg i det hele tatt bør si det. Så hva tenker dere jeg burde gjøre? Endret 30. juni 2023 av Kathrinee
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #2 Skrevet 30. juni 2023 Kathrinee skrev (Akkurat nå): Hei, for en måned siden opplevde jeg voldtekt. Der jeg i begynnelsen bare dyttet det vekk og latet som at de ikke hadde skjedd, for å komme meg igjennom hverdagen. Jeg har nå innsett hva som har skjedd, og det tar knekken på meg, jeg har også begynt å få hjelp gjennom helsevesnet. Men etter at det skjedde begynte jeg å date en, der jeg ikke har fortalt om det som skjedde siden jeg bare dyttet det vekk. Vet enda ikke hvor det kommer til å gå med han jeg snakker med, men jeg har tenkt mer og mer på at han bør få vite hva som egentlig har skjedd. Siden det nå føles som det kommer en storm av følelser rundt det og alle traumene fra det kommer nå. Problemet er at jeg aner ikke hvordan jeg skal si det, og om jeg i det hele tatt bør si det. Så hva tenker dere jeg burde gjøre? Jeg ville nok si at du ikke er klar for å date videre før du har fått profesjonell hjelp til å prosessere det du har vært gjennom. Men, dette er nok ikke det rette stedet å spørre om råd - Du bør virkelig forholde deg til de som er profesjonelle på dette området. Lykke til videre! Anonymkode: 54ae5...b1b
Kathrinee Skrevet 30. juni 2023 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2023 Jeg har begynt å fått hjelp, og liker virkelig han jeg snakker med. For når jeg er med han glømmer jeg det og han får meg til å slappe av. Så vil heller egentlig ikke slutte å date han, for jeg liker han virkelig. Men er nok rett med at jeg bør jobbe meg igjennom det, men tankene på å miste han er og helt jævlig.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #4 Skrevet 30. juni 2023 Du må endre skriften og gjøre innlegget lesbart. Anonymkode: de098...5a7
Kathrinee Skrevet 30. juni 2023 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2023 (endret) Ja, det har jeg fikset nå Endret 30. juni 2023 av Kathrinee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå