AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #1 Skrevet 30. juni 2023 Jeg har opplevd kjærlighetssorg flere ganger før, men aldri som dette. Hvor lenge varte din kjærlighetssorg? Den smerten der det gjør vondt i hele kroppen og du har abstinenser. Det har gått 1 måned her, men smerten blir verre. Anonymkode: 9e6e3...bd7
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #2 Skrevet 30. juni 2023 Hvis det er « the one» ,så kommer man jo aldri over det. Vanlig kjærlighetssorg går stort sett over når en finner en ny, men « the one « går det ikke og erstatte. Det blir lettere og leve med med tiden, men smerten og ensomheten vil aldri bli helt borte. Anonymkode: 018fa...774 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #3 Skrevet 30. juni 2023 Ca ett år, men det viste seg jo selvfølgelig ar hun ikke var «the one» det er bare noe man blir overbevist om når følelsene herjer som verst. Anonymkode: 01c96...6df 2 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #5 Skrevet 30. juni 2023 Tja. Det kommer nok an på omstendighetene. En del av meg angrer bittert på at jeg ikke var klar for forholdet med han, det er nå åtte år siden. Må kjempe mot gråten når jeg ser han, men ejg har lært å akseptere valget jeg tok da, og har brukt det til å lære meg å jobbe hardt med mitt indre for å elske meg selv, og dermed kan være klar hvis en annen dukker opp som er en bedre match. Selv om det er hardt å tro at det er mulig 😅 Anonymkode: 6d9ea...42a
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #6 Skrevet 30. juni 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Ca ett år, men det viste seg jo selvfølgelig ar hun ikke var «the one» det er bare noe man blir overbevist om når følelsene herjer som verst. Anonymkode: 01c96...6df Her visste jeg at det var the one fra første blikk dessverre.. Anonymkode: 9e6e3...bd7
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #7 Skrevet 30. juni 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Ca ett år, men det viste seg jo selvfølgelig ar hun ikke var «the one» det er bare noe man blir overbevist om når følelsene herjer som verst. Anonymkode: 01c96...6df Nei, det er du som ikke hadde møtt « the one». Anonymkode: 018fa...774
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #8 Skrevet 7. juli 2023 Kjenner det enda, 13 år siden det ble slutt og jeg har vært singel siden. Hadde et veldig usunt forhold, kranglet mye.. Men han var min første og eneste kjærlighet. Har jo vært på dater osv, men han sitter i bakhodet og jeg tenker på han hver dag men det går fint, er det meningen at det skal bli oss igjen så blir det kanskje det, om ikke håper jeg jeg finner noen jeg blir like glad i om ikke mer👍🏻 Anonymkode: 0cdeb...2b5
Bombasi Skrevet 7. juli 2023 #9 Skrevet 7. juli 2023 Hvis vi snakker om virkelig "the one", så kan man fort ha en form for "sorg" og savn hele livet. Men sjansen for at du har møtt "the one" er veldig små. Og 1 måned er da virkelig ikke mye når det er snakk om kjærlighetssorg. Kommer du fra et langvarig forhold der du virkelig var glad i partneren din, men så blir det brått slutt, som kommer som et sjokk, så er det vel en uskreven regel om at man har kjærligetssorg halvparten av tiden dere var sammen. Der det er verst i starten, før det avtar og avtar og avtar til halvparten av tiden har gått. Det sagt, så pågår den verste kjærlighetssorgen i 1-3 måneder, alt etter. Sånn issh. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #13 Skrevet 8. juli 2023 The one? Er det virkelig "the one" så kan det ikke bli slutt, da er man laget for hverandre. Anonymkode: 8a181...000 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #14 Skrevet 8. juli 2023 Har aldri datet Neo fra the Matrix, men mitt livs kjærlighet, som det vanligvis heter på norsk, har jeg forhåpentligvis ikke møtt enda. Forrige gang jeg trodde det, tok det et par år å komme over. Anonymkode: 36a79...795
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #15 Skrevet 8. juli 2023 Det første året var det vanskeligste. Så blir det gradvis bare bedre. Men 100% over vet jeg ikke om jeg blir. Det er nå 10 år siden det ble slutt, og i fjor var sist gang jeg gråt over han. Var nok fordi det da gikk opp for meg at vi aldri kom til å bli sammen igjen, så fikk en sorgreaksjon da. Men i det daglige går det helt fint. Jeg har vært langvarig singel. Datet noen over tid, men det blir ikke det samme, heller ikke i nærheten. Men jeg trives veldig godt som singel. Anonymkode: d1db8...6dd
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #16 Skrevet 8. juli 2023 Dette høres ikke særlig lovende ut. Jeg får bare sitte med sorgen min på ubestemt tid 💔 Ts Anonymkode: 9e6e3...bd7
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #17 Skrevet 8. juli 2023 Det verste var et år, nå to år siden. Det går mye bedre. Anonymkode: b7eca...430 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #18 Skrevet 8. juli 2023 Cirka 1,5 år. Men jeg føler at man aldri blir helt ferdig med det liksom Anonymkode: 281d9...5e5
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #19 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Cirka 1,5 år. Men jeg føler at man aldri blir helt ferdig med det liksom Anonymkode: 281d9...5e5 Enig. Samme her, og jeg tror ikke jeg noensinne kommer over ham. Selv om det var jeg som gikk. Anonymkode: 1f861...6e6
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #20 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 30.6.2023 den 12.27): Jeg har opplevd kjærlighetssorg flere ganger før, men aldri som dette. Hvor lenge varte din kjærlighetssorg? Den smerten der det gjør vondt i hele kroppen og du har abstinenser. Det har gått 1 måned her, men smerten blir verre. Anonymkode: 9e6e3...bd7 Det lengste jeg har slitt er 2 måneder. Bare grining. Men da var jeg ung (16 -17 år) og han hadde gjort meg gravid, så hormonene spilte kanskje også inn... Anonymkode: 1731b...ecb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå