AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #1 Skrevet 30. juni 2023 Hei, jeg har fått innvilget husbanklån for en stund tilbake. I mellomtiden har min mor gått bort og jeg har 150 000 kr på konto som kom i går. Jeg forstår at Husbanken må kredittsjekke meg på nytt, blir dette da opplyst noe sted? Anonymkode: a9448...1c3
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #2 Skrevet 30. juni 2023 Ikke før til neste år, sett at du fortsatt har 150 k på konto ved utgangen av året. Anonymkode: 54ea8...b8b
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #3 Skrevet 1. juli 2023 Ja vedtak må søkes om hver 3 mnd for å være gjeldende og da må du sende inn dokumentasjon og alle sånne opplysninger på nytt. Ta de ut eller si at det er penger for å kjøpe møbler og betale flyttebyrå etc Anonymkode: 7c8fc...8f9
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #4 Skrevet 1. juli 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Ja vedtak må søkes om hver 3 mnd for å være gjeldende og da må du sende inn dokumentasjon og alle sånne opplysninger på nytt. Ta de ut eller si at det er penger for å kjøpe møbler og betale flyttebyrå etc Anonymkode: 7c8fc...8f9 Vedkommende må jo selvfølgelig ikke sende inn dokumentasjon som inkluderer bankopplysinger Anonymkode: 54ea8...b8b
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #5 Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ja vedtak må søkes om hver 3 mnd for å være gjeldende og da må du sende inn dokumentasjon og alle sånne opplysninger på nytt. Ta de ut eller si at det er penger for å kjøpe møbler og betale flyttebyrå etc Anonymkode: 7c8fc...8f9 Nei, du bare ber om å få forlenget vedtaket. Du trenger ikke sende inn nye opplysninger. AnonymBruker skrev (På 30.6.2023 den 10.28): Hei, jeg har fått innvilget husbanklån for en stund tilbake. I mellomtiden har min mor gått bort og jeg har 150 000 kr på konto som kom i går. Jeg forstår at Husbanken må kredittsjekke meg på nytt, blir dette da opplyst noe sted? Anonymkode: a9448...1c3 Nei, du må selv si ifra at din økonomiske situasjon har endret seg. Anonymkode: c0620...f2c
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #6 Skrevet 2. juli 2023 En vanlig kredittsjekk forteller ikke om innskudd på konto. Da ville jo de fleste få dårligere kredittscore dagen før lønning enn dagen etterpå. Anonymkode: 8876a...61f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå