Gå til innhold

Bytte på å være hverandres sexslave

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Vi er et par som planlegger en lenge etterlengtet storbyferie uten barn. Planen er at vi skal bytte på å være hverandres sexslave. Det kan være alt fra myke ting til harde ting (kanskje mest harde), som å gi hverandre massasje, binde den andre fast i sengen, gi hverandre utfordringer (både ute og inne), eller spanke, pirre, ydmyke den andre på forskjellige måter. Vi har fantasert om dette lenge, og har en viss ide om hva det kan gå ut på. Likevel tenkte jeg at det kanskje var andre her som har tips, ideer og erfaringer til hvordan dette kan planlegges og hvilke utfordringer vi kan gi hverandre. 🥰

Anonymkode: d843c...877

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker når mannen min knuller meg og jeg er i ferd med å komme og han sier jeg ikke får lov å komme. Så sier han i fra når jeg får lov, da eksploderer det kort tid etter. helt fantastisk å kjempe for å holde igjen uten at han stopper opp. tenner han også, ofte kommer vi på likt. 

Anonymkode: 8a105...a9c

• Hjerte 2
Skrevet

Hvis jeg vet at vi skal være ute blant folk hele dagen (f.eks. storbyferie), synes jeg det er gøy å suge mannen min hver morgen til han nesten kommer. Men så stopper jeg. Han blir så deilig oppmerksom på meg resten av dagen. Og så elsker vi på kvelden. Da kan det tenkes at jeg får igjen med renter. 💜

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...