AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #1 Skrevet 30. juni 2023 Har hatt dette en stund nå,og fy f sier jeg bare. Pms er faktisk ingenting i forhold. Man bli jo på grensa til sucidal.  noen flere her? Anonymkode: 05993...3c6 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #2 Skrevet 30. juni 2023 SSRI er behandling når det blir så alvorlig. Anonymkode: cd77d...5e9
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #3 Skrevet 30. juni 2023 Jepp. Har forsøkt antidepressiva i noen dager månedlig, men det fungerte ikke noe særlig. Nå gjentar jeg bare mantraet om ikke å ta noen beslutninger på et par dager, siden jeg hver gang tenker jeg skal si opp jobben, slå opp med kjæresten og selge unga på eBay. Det er mer håndterbart nå som jeg er førti enn tidligere, om ikke annet. Anonymkode: b2edd...06b 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #4 Skrevet 30. juni 2023 Jeg fikk et nytt liv med antidepressiva. Anonymkode: 332e6...b61
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #5 Skrevet 30. juni 2023 Fikk et nytt liv med p-sprøyte. ALT bør prøves før medisiner med potensielt alvorlige bivirkninger, som selvmordsfare o.l., som de fleste anti-depressiva gjerne har. Anonymkode: 75939...348 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #6 Skrevet 30. juni 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jepp. Har forsøkt antidepressiva i noen dager månedlig, men det fungerte ikke noe særlig. Nå gjentar jeg bare mantraet om ikke å ta noen beslutninger på et par dager, siden jeg hver gang tenker jeg skal si opp jobben, slå opp med kjæresten og selge unga på eBay. Det er mer håndterbart nå som jeg er førti enn tidligere, om ikke annet. Anonymkode: b2edd...06b Samme her, følger kalenderen så jeg forstår at jeg vil egentlig ikke kvele naboen og gjøre ende på meg selv bak låven, det er sykdom og det er bare å vente på mensen så løsner det. Takk for at du sier det blir bedre.. noen måneder holder jeg nesten ikke ut med meg selv. Anonymkode: ec01b...30c
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #7 Skrevet 2. juli 2023 Takk for at dere deler. Ble anbefalt og bytte spiral av legen,så skal prøve det i første omgang  Anonymkode: 05993...3c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå