AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #1 Skrevet 30. juni 2023 Jeg har arvet et større pengebeløp og har en god utdannelse samt en god jobb i tillegg. Jeg har alltid hatt en fascinasjon for det asiatiske og bestemte meg for å dra til Thailand for å finne en kjæreste, og har hatt et par forhold dernede også, men har aldri helt følt at henne jeg var sammen med er en jeg vil satse på. Jeg vet at det finnes tusenvis av pene, høye thailandske damer med god utdannelse i Bangkok og hver gang jeg er i Bangkok ser jeg dem jo, og er vanvittig frustrert over at de aldri er single, jeg finner bare gold-diggers på utestedene, tinder osv, aldri et seriøst match. Hver gang jeg kommer i kontakt med en dame, er hun lav og vil bare ha pengene mine, og jeg skjønner ikke poenget med å være hvit, høy og rik når alle høye, pene damer uansett er opptatt/gift. Jeg har fått ideen med Thailand fra en venn, som skjøt gullfuglen på første turen nedover og endte opp med et råskinn av ei dame, hun er høy, snakker i dag flytende norsk og engelsk, universitetsutdannelse, ikke gold-digger, tar vare på sin familie, mens jeg bare ender opp med disco-babes uten utdannelse med et ganske stort alkohol-forbruk som jeg får lov til å finansiere.... Mann 28 Anonymkode: 51532...421 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #2 Skrevet 30. juni 2023 Kan jeg spørre: Hvorfor må dama være høy? Er det ikke petit som gjelder da? I hvert fall ofte i Norge trodde jeg damer som er petit er veldig populære.. Anonymkode: 75970...e20 3 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #3 Skrevet 30. juni 2023 Hvorfor Thailand? Ja det flommer over av damer derfra som ønsker seg til norske menn og økonomisk sikkerhet er viktig for de såpass at kjærlighet kommer i andre rekke. Men det finnes andre land i verden hvor damene er høyere hvis det er ett viktig kriterier. Anonymkode: 4ef30...e94 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #4 Skrevet 30. juni 2023 Du er ekstremt overfladisk. Det er problemet. Prøv å se litt forbi dette. Det er svært gjenmømskuelig at du tenker på den måten, og derfor blir du valgt bort. De fleste vil ha noen med dybde for at kjærligheten skal bli dyp. Anonymkode: 8fd6a...7ac 14 2
Sølvi Normalbakken Skrevet 30. juni 2023 #5 Skrevet 30. juni 2023 Noen ganger holder det ikke å bare være rik. Jeg tipper de flotteste damene i Thailand også forventer at mannen i tillegg i det minste skal være littegrann kjekk og ha en personlighet man ikke spyr av hver dag. Tror du det kan være en av de to som er mangelvare hos deg?
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #6 Skrevet 30. juni 2023 Du er beviset at penger er ikke alt. Før du drar inn en stakkars dame inn i kaoset ditt, bli litt tørr bak ørene først. Så du skal dra til Thailand nå og skaffe deg kone, som ofte ikke har noe annet valg pga fattigdom og finne seg en mann fra et rikere land en hennes. Hva forventer du? Kansje kompisen din har skutt gullfuglen, det er dessverre fåtall av dem som er som henne. Dem fleste er vant med at mannen skal forsørge, og dem som ender opp som hun andre blir oftes skilt. Fordi den husmoren man tok med hjem står plutselig på egene bein og det takler mange menn dårlig etterhvert, når dem ønsket noe annet. Og hun blir selvstendig. Du har veldig mye krav, men spør deg selv hvorfor vil ikke disse kvinnen ha deg, men kun diskodamer som du sier, med et høyt alkoholforbruk. Det får man vettu om man prøver og sjekke dem på byen. Dette må være trolling, men at det finnes noen som deg der ute tviler jeg ikke. Det finnes dating steder for kun rike, prøv der. Og så jobb litt med hva du har og tilby disse damene du har så høye krav til, har du det som kreves for og få en sånn. Og da snakker jeg ikke om pengene dine, men hvem du er uten disse. Anonymkode: 8c45f...3db 3
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #7 Skrevet 30. juni 2023 Selvfølgelig er de fleste av dem ute etter penger. De vil fø familiene sine også. Det er ikke uvanlig at de skiller seg etter noen få år og får oppholdstillatelse med rettigheter her så leter de videre etter en enda rikere mann. Eller andre dumme mannfolk som gir dem allerede penger før de har møtt dem. Nå er vel gjennomsnitt Thai-damer små så litt snodig du er ute på leting etter en høy Thai. Dra til større byer i Norge da vel? Det finnes da Norsk Asiatiske som prater flytende norsk, engelsk og har utdannelse.. Anonymkode: 79522...29f 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #8 Skrevet 30. juni 2023 Du vet at det er et par nattklubber i Thailand hvor det bare er utdannede pene jenter i den kategorien du nevner? Jeg var med en venn en gang som er opprinnelig thai og bodde i Norge, på en slik klubb. Den gang, 20 år siden, kostet medlemskapet noe slikt som 40.000,- i året. Der var alle vertinnene slik du beskriver. Under høy utdannelse, høye og med et utseende som fungerte i det rike Bangkok. Ikke bondejente eller prostituerte. Disse kunne du ikke ta med deg hjem eller få noen seksuelle tjenester av, men det ble benyttet som et treffsted for de som så etter en kone. Det var nok en mulighet jentene brukte også i tillegg til arbeid som vertinne. I Bangkok finner du alt, den klubben eller en lik eksisterer sikkert ennå. Lykke til med "kjærligheten". Anonymkode: 996c0...ceb
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #9 Skrevet 30. juni 2023 Og der var du igjen, hva får du ut av dette? Skrivestilen er ganske gjenkjennelig. Anonymkode: 195ab...a1d 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #10 Skrevet 30. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): jeg skjønner ikke poenget med å være hvit, høy og rik når alle høye, pene damer uansett er opptatt/gift 😂 Anonymkode: 13be2...c8b 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #11 Skrevet 30. juni 2023 Nei det hjelper naturligvis ikke når du har dårlig kvinnesyn Anonymkode: fbc60...8cd 6
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #12 Skrevet 30. juni 2023 Kan det være...kremt, kremt.., at du ikke er like rik og kjekk som du tror, at du sikter over nivået ditt? Gjelder i utlandet også, vet du, bare damene har noen valg, en utdanning og mulighet til å tjene egne penger. Anonymkode: 6a5b5...bcb 3
CX86 Skrevet 30. juni 2023 #13 Skrevet 30. juni 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvorfor Thailand? Ja det flommer over av damer derfra som ønsker seg til norske menn og økonomisk sikkerhet er viktig for de såpass at kjærlighet kommer i andre rekke. Men det finnes andre land i verden hvor damene er høyere hvis det er ett viktig kriterier. Anonymkode: 4ef30...e94 Sikkert fordi han er 158 cm. høy, skalla og lever på uføretrygd...
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #14 Skrevet 30. juni 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har arvet et større pengebeløp og har en god utdannelse samt en god jobb i tillegg. Jeg har alltid hatt en fascinasjon for det asiatiske og bestemte meg for å dra til Thailand for å finne en kjæreste, og har hatt et par forhold dernede også, men har aldri helt følt at henne jeg var sammen med er en jeg vil satse på. Jeg vet at det finnes tusenvis av pene, høye thailandske damer med god utdannelse i Bangkok og hver gang jeg er i Bangkok ser jeg dem jo, og er vanvittig frustrert over at de aldri er single, jeg finner bare gold-diggers på utestedene, tinder osv, aldri et seriøst match. Hver gang jeg kommer i kontakt med en dame, er hun lav og vil bare ha pengene mine, og jeg skjønner ikke poenget med å være hvit, høy og rik når alle høye, pene damer uansett er opptatt/gift. Jeg har fått ideen med Thailand fra en venn, som skjøt gullfuglen på første turen nedover og endte opp med et råskinn av ei dame, hun er høy, snakker i dag flytende norsk og engelsk, universitetsutdannelse, ikke gold-digger, tar vare på sin familie, mens jeg bare ender opp med disco-babes uten utdannelse med et ganske stort alkohol-forbruk som jeg får lov til å finansiere.... Mann 28 Anonymkode: 51532...421 Er det uaktuelt å finne norsk dame? Anonymkode: 13372...29b 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #15 Skrevet 30. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det uaktuelt å finne norsk dame? Anonymkode: 13372...29b Ingen norsk dame vil ta til takke med en som TS Anonymkode: b47da...ee0 3
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #16 Skrevet 30. juni 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg har arvet et større pengebeløp og har en god utdannelse samt en god jobb i tillegg. Jeg har alltid hatt en fascinasjon for det asiatiske og bestemte meg for å dra til Thailand for å finne en kjæreste, og har hatt et par forhold dernede også, men har aldri helt følt at henne jeg var sammen med er en jeg vil satse på. Jeg vet at det finnes tusenvis av pene, høye thailandske damer med god utdannelse i Bangkok og hver gang jeg er i Bangkok ser jeg dem jo, og er vanvittig frustrert over at de aldri er single, jeg finner bare gold-diggers på utestedene, tinder osv, aldri et seriøst match. Hver gang jeg kommer i kontakt med en dame, er hun lav og vil bare ha pengene mine, og jeg skjønner ikke poenget med å være hvit, høy og rik når alle høye, pene damer uansett er opptatt/gift. Jeg har fått ideen med Thailand fra en venn, som skjøt gullfuglen på første turen nedover og endte opp med et råskinn av ei dame, hun er høy, snakker i dag flytende norsk og engelsk, universitetsutdannelse, ikke gold-digger, tar vare på sin familie, mens jeg bare ender opp med disco-babes uten utdannelse med et ganske stort alkohol-forbruk som jeg får lov til å finansiere.... Mann 28 Anonymkode: 51532...421 jeg prøvde å hjelpe deg, men det er for vanskelig… og så får jeg litt trollevibber også, i tilfelle du sitter der og tenker at du er dødssmart som tenker at alle går 5 på. Synes innlegget ditt kan sammenlignes med at du er sur fordi du ikke vinner i Lotto. Selvfølgelig vil alle ha det beste og mest attraktive. Blir så oppgitt når det virker som at menn tror at de er lynende intelligent når instinktet deres har gjort jobben for dem.. men de har en tendens til å glemme at det går begge veier, andre vil også ha det som er bra… selv om du har bestemt deg for at du er det besteste ever så er du fremdeles prisgitt at andre er enig med deg, høflighet og vennlighet betyr ikke nødvendigvis at du er hot shit, det betyr bare at de respekterer deg som menneske. Anonymkode: 2b36d...a3a
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #17 Skrevet 30. juni 2023 CX86 skrev (3 timer siden): Sikkert fordi han er 158 cm. høy, skalla og lever på uføretrygd... Åå så gøy å rakke ned på lave menn som er syke da gitt! Seriøst, det er mye å "ta" TS på uten å finne opp ting og samtidig rakke ned på ting mange mennesker sliter med vonde tanker rundt. Anonymkode: 3051f...956 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #18 Skrevet 30. juni 2023 Europæer? Skjuler det seg en trønder bak det ordet? Anonymkode: 2dbe9...ea6
CrazyCatLady2500 Skrevet 30. juni 2023 #19 Skrevet 30. juni 2023 Hvis du ikke engang kan stave «europeer» så er du neppe så vellykket og høyt utdannet. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #20 Skrevet 30. juni 2023 CrazyCatLady2500 skrev (13 minutter siden): Hvis du ikke engang kan stave «europeer» så er du neppe så vellykket og høyt utdannet. Mulig han bare er fra Finnmark 🤷🏼♀️ Da er’n unnskyldt! 😄 Anonymkode: 75970...e20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå