Hu i Svingen Skrevet 12. januar 2006 #1 Skrevet 12. januar 2006 Ikke her hjemme riktignok, men bra tiltak: http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article1195596.ece
Utenriksmedister Skrevet 12. januar 2006 #2 Skrevet 12. januar 2006 (endret) Ikke her hjemme riktignok, men bra tiltak: http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article1195596.ece ← Å straffe med obligatorisk kurs og eventuelt bot hvis man ikke møter er jo genialt. Meget god ide. Endret 12. januar 2006 av Utenriksmedister
Gjest Rogalinn Skrevet 12. januar 2006 #3 Skrevet 12. januar 2006 Hoppe av i svingen er ikke bra nok? (Unnskyld, jeg måtte bare!)
Gjest Piper Skrevet 12. januar 2006 #4 Skrevet 12. januar 2006 Veldig bra, men syns det samme kunne gjelde for jentene. Blir litt feil at bare den ene skal ta ansvar. Men på den andre siden, har den ene er de jo sikret beskyttelse
Gjest Bodillen Skrevet 12. januar 2006 #6 Skrevet 12. januar 2006 (endret) Det er veldig viktig å gjøre noe for å hindre spredning av kjønnsykdommer og uønskede svangerskap, men om dette er rette måten er jeg ikke sikker på. Jeg har tro på at det går an å få fler til å beskytte seg selv og andre ved bruk av bedre metoder enn dette, om enn kanskje mer langsiktige. Vet ikke hvor mye ressurser man har brukt på opplysningsarbeid der borte, men mye kan tyde på at det ikke er nok. Tvangsmetoder som dette er jo sikkert både billigere og enklere, men å gjøre dette av egen fri vilje, og fordi man har forstått hvorfor, må vel være det beste? Om man alltid har en kondom i lomma betyr jo ikke det at man kommer til å bruke den. Eller at man har lært hvordan den skal brukes. For å håndheve dette 100% måtte jo politiet dessuten stått der med (politi-)kølla i hånda og passet på under hele akten, da.. Endret 12. januar 2006 av Bodillen
Mrs. K Skrevet 12. januar 2006 #7 Skrevet 12. januar 2006 Veldig bra, men syns det samme kunne gjelde for jentene. Blir litt feil at bare den ene skal ta ansvar.← Katolske jenter har jo ikke sex før ekteskapet.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå